Kört fast... Hjälp någon?

Inaktiv
Kört fast... Hjälp någon?

Inte så långt gånget in i spelet när man vart uppe vid krachplatsen och skulle räddat en professor som sen stelna till av en smäll, och sen tagit sig vidare till en plats för att bli upphämtad av en VTOL. När man kommer dit så kommer VTOL:en men åker igen p.g.a. att fienden kommer och man får ett nytt uppdrag att rensa landningsplatsen. Jag har rensat allt omkring och t.o.m dödat varenda fiende på hela kartan. MEN ändå så står det att jag ska rensa landnings platsen så att VTOL:en kan landa. Vad ska jag göra för att få den att komma och landa? Är det en bug eller är det jag som är dum i hövet......?

Dina fiender springer ju då runt i ungefär samma Nano-suit som du gör. Och då kan dom då också använda "Cloak". När du börjar där så står dom lite norr om kyrkogården (som man då strider vid), alltså bland träden. Ifall du då testar att skjuta några gånger med ditt gevär ditt så kanske du kan höra dom ropa. Ifall du kan närma dig dom så ser du att det är små "blixtar" då och då där dom är. Samt ljudet förändras när man kommer närmare.

Har för mig att det är 3-4 stycken av dom som man ska döda. Ifall dom inte är uppe bland träden så är dom vid gravstenarna.


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem
Skrivet av carlen:

Inte så långt gånget in i spelet när man vart uppe vid krachplatsen och skulle räddat en professor som sen stelna till av en smäll, och sen tagit sig vidare till en plats för att bli upphämtad av en VTOL. När man kommer dit så kommer VTOL:en men åker igen p.g.a. att fienden kommer och man får ett nytt uppdrag att rensa landningsplatsen. Jag har rensat allt omkring och t.o.m dödat varenda fiende på hela kartan. MEN ändå så står det att jag ska rensa landnings platsen så att VTOL:en kan landa. Vad ska jag göra för att få den att komma och landa? Är det en bug eller är det jag som är dum i hövet......?

När du kommer ditt Hoppa upp på en av Grav Pelarna Dra fram kikaren drar den runt så ser du dom även om dom är clockade så låter du radarn plocka upp dom sen ser du dom. Men när du har dödat en så brukar resten skrika och komma fram. Är lätt att hitta dom bara problemet är att se dom!

Skrivet av FearKill:
Skrivet av carlen:

Inte så långt gånget in i spelet när man vart uppe vid krachplatsen och skulle räddat en professor som sen stelna till av en smäll, och sen tagit sig vidare till en plats för att bli upphämtad av en VTOL. När man kommer dit så kommer VTOL:en men åker igen p.g.a. att fienden kommer och man får ett nytt uppdrag att rensa landningsplatsen. Jag har rensat allt omkring och t.o.m dödat varenda fiende på hela kartan. MEN ändå så står det att jag ska rensa landnings platsen så att VTOL:en kan landa. Vad ska jag göra för att få den att komma och landa? Är det en bug eller är det jag som är dum i hövet......?

När du kommer ditt Hoppa upp på en av Grav Pelarna Dra fram kikaren drar den runt så ser du dom även om dom är clockade så låter du radarn plocka upp dom sen ser du dom. Men när du har dödat en så brukar resten skrika och komma fram. Är lätt att hitta dom bara problemet är att se dom!

Fungerar inte. När dom är clockade kan man inte lokalisera dom. När dom är utanför stealth så kan man lokalisera dom, men när dom går in i stealth igen så försvinner dom. Tro mig, jag har geekat detta spelet i mer än 1år.


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

1
Skriv svar