Sony släpper lös Planetside 2-presentationen från E3

Robot
Sony släpper lös Planetside 2-presentationen från E3

Under E3 2012 visades Planetside 2 upp, och nu har Sony släppt ut en presentation där gänget bakom även kommenterar. Ta dig en titt!

#planetside-2


Medlem
Sony släpper lös Planetside 2-presentationen från E3

så jag gick just från "måttligt intresserad" till "kommer spendera hela natten tittandes på gameplay videos."


signatur

Rwa?

Inaktiv

(Spelade sp1 oerhört mycket och kan knappt vänta tills ps2 kommer) - Och för dom som är väldigt "inne" i spelet som mig.

@ New Cong - Nu ska ni få lära er va smärta är, Vi slaktade er på fälten i sp1 och kommer göra lika dant i sp2.

@ Vanu - Små grabbar som springer runt med leksaks gevär som skjuter pju pju.

Terran Republic kommer återigen visa att det är vi som kommer regera på slagfälten igen!


signatur

/i5 760 quad core @ 3.0ghz/Antec Kuhler H2O 920 CPU cooler
GeForce GTX 560Ti 1GB PhysX/1x Seagate Barracuda® 7200.12 1TB

Medlem
Medlem

Jag vill spela beta NU!


signatur

Visa lite respekt swordfish. Tråd rensad.

Medlem

Insåg nyligen att det här är vad man vill ha - MMO som genom att vara FPS inte suger i längden.

Gör också FPS genren en tjänst, genom att ge fördelarna från MMO:s.


signatur

Dr Tom
[]#####||(
===================================

Skrivet av Red_Eyez_Gr3mlin:

(Spelade sp1 oerhört mycket och kan knappt vänta tills ps2 kommer) - Och för dom som är väldigt "inne" i spelet som mig.

@ New Cong - Nu ska ni få lära er va smärta är, Vi slaktade er på fälten i sp1 och kommer göra lika dant i sp2.

@ Vanu - Små grabbar som springer runt med leksaks gevär som skjuter pju pju.

Terran Republic kommer återigen visa att det är vi som kommer regera på slagfälten igen!

Va?

OT: Såg ju riktigt nice ut!

Medlem

10 personer i en squad, 30 personer i en pluton , 100 personer i en outfit, ordergivning och samarbete som saknas i bf3, det här kan bli awesome!

Medlem

Jag tror att det där om Outfit med en gräns är felaktigt då Outfits är deras motsvarighet till gille och flera utvecklare har tidigare sagt att outfits ska ha mycket högre gräns. Detta diskuteras just nu på planetside-universe.com så vi får väkl se när en utvecklare svarar på frågeställningen.

Medlem
Skrivet av LoyalCrystalean:
Skrivet av Red_Eyez_Gr3mlin:

(Spelade sp1 oerhört mycket och kan knappt vänta tills ps2 kommer) - Och för dom som är väldigt "inne" i spelet som mig.

@ New Cong - Nu ska ni få lära er va smärta är, Vi slaktade er på fälten i sp1 och kommer göra lika dant i sp2.

@ Vanu - Små grabbar som springer runt med leksaks gevär som skjuter pju pju.

Terran Republic kommer återigen visa att det är vi som kommer regera på slagfälten igen!

Va?

OT: Såg ju riktigt nice ut!

Han är en trogen Terran republic


signatur

Rwa?

Inaktiv
Skrivet av Annanaz:
Skrivet av LoyalCrystalean:
Skrivet av Red_Eyez_Gr3mlin:

(Spelade sp1 oerhört mycket och kan knappt vänta tills ps2 kommer) - Och för dom som är väldigt "inne" i spelet som mig.

@ New Cong - Nu ska ni få lära er va smärta är, Vi slaktade er på fälten i sp1 och kommer göra lika dant i sp2.

@ Vanu - Små grabbar som springer runt med leksaks gevär som skjuter pju pju.

Terran Republic kommer återigen visa att det är vi som kommer regera på slagfälten igen!

Va?

OT: Såg ju riktigt nice ut!

Han är en trogen Terran republic

Så klart! - Och så är du tror jag eftersom jag inte fick något hat?
Eller är du NC - Ni har tunga flyg som skadar, men inte bra vapen. Era Max är ett skämt.

"För dom som inte förstår alls nu så kanske jag ska förklara för er som aldrig spelat ps1 och inte följt med i historian (både i lore) eller krigen som skedde mellan "grupperna" (lite som i EVE online där varje fight ändrar lite historia och föder hat då du fuaktiskt MÖTER samma personer på slagfälten VARJE GÅNG DU SPELAR.

Ps1 va och ÄR fortfarande väldigt aktivt - Kanske inte I SPELET men titta forumen.
Planetside är känt för att ha den mest debaterade och hatade communityn någonsin.
Inte utåt kanske - (Alla gamla sp1 spelare inkl jag) Är väldigt öppna utåt på d viset att vi vill ha mera spelare. Men mot varandra och andra "gruppen" är det rent hat.

Läs på om " Forum kriget i Planetside universumet så kommer du förstå "
Välj bara rätt SIDA: Annars blir du slaktad på slagfälten.


signatur

/i5 760 quad core @ 3.0ghz/Antec Kuhler H2O 920 CPU cooler
GeForce GTX 560Ti 1GB PhysX/1x Seagate Barracuda® 7200.12 1TB

Skrivet av Red_Eyez_Gr3mlin:
Skrivet av Annanaz:
Skrivet av LoyalCrystalean:
Skrivet av Red_Eyez_Gr3mlin:

(Spelade sp1 oerhört mycket och kan knappt vänta tills ps2 kommer) - Och för dom som är väldigt "inne" i spelet som mig.

@ New Cong - Nu ska ni få lära er va smärta är, Vi slaktade er på fälten i sp1 och kommer göra lika dant i sp2.

@ Vanu - Små grabbar som springer runt med leksaks gevär som skjuter pju pju.

Terran Republic kommer återigen visa att det är vi som kommer regera på slagfälten igen!

Va?

OT: Såg ju riktigt nice ut!

Han är en trogen Terran republic

Så klart! - Och så är du tror jag eftersom jag inte fick något hat?
Eller är du NC - Ni har tunga flyg som skadar, men inte bra vapen. Era Max är ett skämt.

"För dom som inte förstår alls nu så kanske jag ska förklara för er som aldrig spelat ps1 och inte följt med i historian (både i lore) eller krigen som skedde mellan "grupperna" (lite som i EVE online där varje fight ändrar lite historia och föder hat då du fuaktiskt MÖTER samma personer på slagfälten VARJE GÅNG DU SPELAR.

Ps1 va och ÄR fortfarande väldigt aktivt - Kanske inte I SPELET men titta forumen.
Planetside är känt för att ha den mest debaterade och hatade communityn någonsin.
Inte utåt kanske - (Alla gamla sp1 spelare inkl jag) Är väldigt öppna utåt på d viset att vi vill ha mera spelare. Men mot varandra och andra "gruppen" är det rent hat.

Läs på om " Forum kriget i Planetside universumet så kommer du förstå "
Välj bara rätt SIDA: Annars blir du slaktad på slagfälten.

Ojojoj... du är då en riktig Planetside-fanatiker du

Medlem

Btw dem ger bort mängder med Beta keys på deras twitter. Googla @planetside2.

Sen behöver ni bara vara lite kluriga och skriva ngt så kan ni få en. (Själv fått 3st och försökt 4 ggr, så ganska stor chans att få en med andra ord)


signatur

Rwa?

1
Skriv svar