Spirit Camera: The Cursed Memoir

Robot
Spirit Camera: The Cursed Memoir

Förvandla din 3DS-konsol till en spökjägarkamera i det här uppfinningsrika skräckäventyret, vars genomförande dessvärre faller platt.

#tecmo-koei, #spirit-camera-the-cursed-memoir


Medlem
Spirit Camera: The Cursed Memoir

Verkar vara ytterligare en hit för Nintendos spelkonsoll... NOT *suck*.

Är Nintendo de enda som kan göra ett vettigt spel till deras maskin? Wii plågades ju med den ena katastrofen efter den andra, och förutom Mario, Zelda och Metroid så bestod ju stort sett hela spelkatalogen av antingen oroväckande barnsliga spel eller rena kalkonspel som detta.

Jag köpte en 3DS endast för Mario (och framtida Zelda) men t.om Mario 3D Land fick mig orolig då spelet är väldigt jobbigt. New Super Mario Bros 2 kommer dock råda bot på det, men jag vill se andra bra spel till enheten!

Medlem

skulle vara kul om nintendo bara sa "nej, denna skit får ni inte sälja till 3ds" och se vad som händer

Medlem

Har svårt att se hur NÅGOT på en liten handhållen spelmekanik skulle kunna bli det minsta skrämmande. Skulle väl vara om man kröp under täcket och satte sig, men så orkar man ju inte leva.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Tja, kände ju på mig att spelet skulle floppa redan när man hörde att det mer skulle vara en leksak för att leta efter spöken i sitt eget hus.

Kan Tecmo inte bara ta och göra Fatal Frame 5 istället och släppa det här tillsammans med Fatal Frame 4?

Medlem
Skrivet av bavver:

skulle vara kul om nintendo bara sa "nej, denna skit får ni inte sälja till 3ds" och se vad som händer

Jag hade blivit arg om de gjorde så eftersom Nintendo har typ ensamrätt på Fatal Frame-serien numera. Tänk bara: De köper deras exklusivitet bara för att säga "Nej, ni får inte sälja något :P" och så får ingen annan utgivare ge ut deras spel
*ledsen Fatal Frame-fan :'(*

Skrivet av mrpijey:

Verkar vara ytterligare en hit för Nintendos spelkonsoll... NOT *suck*.

Jag recenserade ett 4/5-spel till konsolen så sent som i förrgår.

Medlem

Solklart köp!111

Inaktiv
Skrivet av bjosarn:

Har svårt att se hur NÅGOT på en liten handhållen spelmekanik skulle kunna bli det minsta skrämmande. Skulle väl vara om man kröp under täcket och satte sig, men så orkar man ju inte leva.

Kanske bara är jag med Metroid Fusion, hörlurar och väldigt sent på natten var fan förvånandsvärt läskigt första gången man lirade.

Musiken samt storyn att forskarna "försvunnit" pga en "bakterie".

SA-X'en hjälpte inte kl 3 på morgonen :p.

Medlem

ett givet köp!


signatur

Med konster och knep kan man få en älg *uk i en get

Medlem

Jag älskar sågningar. Bättre recensioner finns inte.
( Utom the Witcher. Skäms på er FZ. )


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

1
Skriv svar