Sonys Gamescom-show startar 19.00

Robot
Sonys Gamescom-show startar 19.00

Klockan 19 kommer Sony visa upp The Last of Us och Beyond, bland mycket annat. Vi berättar hur du kan se presskonferensen.

#nintendo, #microsoft, #sony, #beyond-two-souls, #the-last-of-us-remastered


Medlem
Sonys Gamescom-show startar 19.00

Jag är så sjukt sugen på The Last Of Us!

Medlem

Jag är sjukt sugen på The Last of us OCH Beyond!

Om jag känner Sony rätt så minns de inte ens själva att de har en bärbar konsol som heter Vita. Vi får väl se om de ägnar konsolen någon tid under presskonferensen.

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Om jag känner Sony rätt så minns de inte ens själva att de har en bärbar konsol som heter Vita. Vi får väl se om de ägnar konsolen någon tid under presskonferensen.

Det värsta är väl att de har flera saker att visa upp men visar inte upp det.

Moderator | Testpilot

Fett bra låt i öppningen, vad heter den?


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Är det något krav utav att Sony's personer ska gestikulera med händerna och göra samma rörelser hela tiden o avsluta meningarna med att hålla ihop händerna? Stör mig sjukt mycket på att se att de inte kan göra något mer än samma rörelse.

Medlem

Oh, de börjar med PS Vita. Ser lovande ut.

Medlem

Fast är inte intresserad av Little big planet eller all-stars.....

Medlem

Åh, Cross buy!
Jag gillar!

Medlem
Skrivet av Siken:

Åh, Cross buy!
Jag gillar!

Jaa!

Medlem

Oh, utannonserades just R&C: Full frontal assult till PSVITA?

Medlem

Så inga nya spel som vi inte visste sedan tidigare?

Medlem
Medlem
Skrivet av BubbeZ:

Så inga nya spel som vi inte visste sedan tidigare?

Jo.

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Om jag känner Sony rätt så minns de inte ens själva att de har en bärbar konsol som heter Vita. Vi får väl se om de ägnar konsolen någon tid under presskonferensen.

Än så länge har det varit bara Vita.


signatur

The cake is a lie.

Medlem

Mycket "It's a trap!* nu för tiden xD

Skrivet av seravok:
Skrivet av Sebastian Lind:

Om jag känner Sony rätt så minns de inte ens själva att de har en bärbar konsol som heter Vita. Vi får väl se om de ägnar konsolen någon tid under presskonferensen.

Än så länge har det varit bara Vita.

Ah, låter bra i sådana fall! Sony har inte direkt varit särskilt duktiga på att snacka om Vita tidigare, så det är kul att höra att kvällens presskonferens gjort ändring på det.

Medlem
Medlem

The Last of Us kommer ju vara Game of the Century. Inte varit såhär taggad inför ett spel sen jag började spela över huvud taget.


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Medlem

Uruselt! Inget matnyttigt för fem öre! All heder åt Vita men det känns lite som den dras med jäkligt kasst hjärta och lever på konstgjord andning.

Jag vill se "mindblows" som på E3 2005 (visserligen mycket lögner!) men då ryste man, nu är man bara besviken, 1h 10 min som man kunde sparat till något annat kul

Ps3ans står tyst och still här hemma, bara håller sin plast för Ps4an, när den nu kommer.

DBa
Medlem

För de som undrar; Låten i öppningsfilmen är Finale - Madeon.

Medlem
Skrivet av DBa:

För de som undrar; Låten i öppningsfilmen är Finale - Madeon.

Najs. Tack! Jag tyckte den var rätt bra.

1
Skriv svar