Naughty Dog om världen bakom The Last of Us

Robot
Naughty Dog om världen bakom The Last of Us

Vad inspirerar Naughty Dog? Hur skapades Ellie och Joel? Och vad är det för slags värld som väntar i The Last of Us? Utvecklarna berättar själva om arbetet bakom de postapokalyptiska kulisserna.

#the-last-of-us-remastered, #naughty-dog


Medlem
Naughty Dog om världen bakom The Last of Us

Den ena otroliga bilden efter den andra...

The Last of Us är det enda konsollexklusiva spelet på åratal jag seriöst önskat kom till PC. Värst av allt är ju insikten om att hur snyggt det än är på PS3'an så hade det kunnat se snäppet värre ut på PC. Så är det bara.

Och det är inte kritik mot PS3'an så försök att inte bli defensiva, konsollfans.

Medlem

Det enda PS3-spelet du vill ha på PC, nu får du väl tänka om?

Medlem
Skrivet av Siken:

Det enda PS3-spelet du vill ha på PC, nu får du väl tänka om?

Nja, vadå då? Missade säkerligen en radda med PS3-exklusiva spel såhär på rak arm, men vettefan om du vet vad jag vill ha för spel

Några förslag? Vill ju inte missa att beklaga mig över något annat fint spel som tar sig omvägar runt allas vår huvudplattform.

Medlem

Lite nyfiken på detta the walking dead of us.

Lite orolig dock, Naughty dog har ett snyggt paket, men lyckas sämre med känsla och story.

UC1 va rätt dåligt, 2an va lite överdriven men skoj och trean sög. Då kanske detta kan bli bra.

Let the thumbs down commence

Medlem

Som tur är blev jag konsolspelare med ett liv och inte pc-freak utan ett liv som de flesta är här !

GO PS#3 !

Medlem
Skrivet av Silveryggen:

Som tur är blev jag konsolspelare med ett liv och inte pc-freak utan ett liv som de flesta är här !

GO PS#3 !

Men snälla..


signatur

Med konster och knep kan man få en älg *uk i en get

Medlem
Skrivet av KatOne:
Skrivet av Siken:

Det enda PS3-spelet du vill ha på PC, nu får du väl tänka om?

Nja, vadå då? Missade säkerligen en radda med PS3-exklusiva spel såhär på rak arm, men vettefan om du vet vad jag vill ha för spel

Några förslag? Vill ju inte missa att beklaga mig över något annat fint spel som tar sig omvägar runt allas vår huvudplattform.

The Last Guardian, Uncharted, Heavy Rain, LittleBigPlanet och Ratchet & Clank. Har säkert missat några spel.

Medlem
Skrivet av Siken:
Skrivet av KatOne:
Skrivet av Siken:

Det enda PS3-spelet du vill ha på PC, nu får du väl tänka om?

Nja, vadå då? Missade säkerligen en radda med PS3-exklusiva spel såhär på rak arm, men vettefan om du vet vad jag vill ha för spel

Några förslag? Vill ju inte missa att beklaga mig över något annat fint spel som tar sig omvägar runt allas vår huvudplattform.

The Last Guardian, Uncharted, Heavy Rain, LittleBigPlanet och Ratchet & Clank. Har säkert missat några spel.

Är väl på sin höjd Heavy Rain jag är intresserad av. Så ja, det vore helt klart coolt att se den "serien" med spel till PC också - naturligtvis eftersom även den skulle se desto bättre ut, desto bättre plattform. Så PC skulle ju helt klart briljera i det sammanhanget. Poäng till dig!

1
Skriv svar