Nytt nivåsystem till Diablo 3 i version 1.0.4
Efter att du nått nivå 60 börjar du öka i Paragon-nivå, vilket är ett nytt nivåsystem på 100 nivåer som ger mer attribut, guld och prylar.
"För lite, för sent"
Detta är inget annat, än ett försök att locka folk ifrån GW2 som släpps nu till helgen (för förbetalande spelare). Jag levlade inte min karaktär 1-60, så att jag kan levla den ytterligare 1-100.
🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid
Ja. Det var väl på tiden...
Vill inte säga att de stal iden, men Kripparian talade på sin stream / utube channel redan efter 1 vecka om just ett sånt här system. Dock med roligare rewards, såsom möjligheten till flera companions samtidigt (Singleplayer) och kanske kosmetiska saker.
Inte passiva urtråkiga stats
Jag har ätit pannkaka!
Ett spel man körde i två veckor för att sedan bara känna fruktansvärd avsmak för går inte att rädda med enstaka patcher. Spelade utvecklarna ÖHT Diablo 2. Dom kanske skulle göra det och se vad som gör det spelet så fängslande.
Jävla tur att jag inte beställde CE utan fick skräpet genom 1-årsprenumeration på WoW.
C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik
*shrug*
Här är lite roliga nyheter om Torchlight II nya skillsystem:
http://forums.runicgames.com/viewtopic.php?f=30&t=32080
Ja. Det var väl på tiden...
Vill inte säga att de stal iden, men Kripparian talade på sin stream / utube channel redan efter 1 vecka om just ett sånt här system. Dock med roligare rewards, såsom möjligheten till flera companions samtidigt (Singleplayer) och kanske kosmetiska saker.
Inte passiva urtråkiga stats
Det här är inte direkt ett system som man slänger ihop på en vecka
N
Ja. Det var väl på tiden...
Vill inte säga att de stal iden, men Kripparian talade på sin stream / utube channel redan efter 1 vecka om just ett sånt här system. Dock med roligare rewards, såsom möjligheten till flera companions samtidigt (Singleplayer) och kanske kosmetiska saker.
Inte passiva urtråkiga stats
Det här är inte direkt ett system som man slänger ihop på en vecka
Nej, men dem (blizzard) borde ha kunnat säga eller frågat sig själva exempel ", okej, vad händer nu efter inferno och hardcore är avklarat?? vad ska vi trycka in som end game content. " Medans dem höll på med spelet och inte nu när folk har slutat/tappat suget ganska mycket.
väldigt bra, men dock för sent...
Hur kan det vara för sent? Allt i 1.0.4 är inget man kodar och testar över en natt.
Nej men det är sånt som redan skulle vart på skivan.
Fast på andra sidan visste ju inte Blizzard att spelet behövde detta system. Dom lär sig på sina misstag och (försöker) rätta till.
På vilket sätt skulle paragon levels göra spelet roligare? Jag menar iom att vi kommer att få ökade core stats för varje paragon level så kommer vi alla sitta där med 100 lvls högre än mobsen. Skulle det vara roligt att springa runt och one shotta allt i slutänden, eller har jag missuppfattat något?
Jag skulle inte säga att det är försent, men sent är det. Jag vill ju givetvis återvända till Diablo 3 och trivas där, men det kommer inte ske pga 1.04. Jag kommer vänta ytterligare ett bra antal patchar, om inte t.om ett expansionspaket(och kanske även patchar till det).
Men jag hoppas fortarande på Diablo 3. Men det är en mycket bra patch! Hoppas Blizzard lär sig, hoppas kan mog nog alltid åtminstone.
Problemet är, i mina ögon, mycket att Blizzard North och teamet där som jobbade med D2 och D1 inte varit involverade i D3. D3 är skapat av ett annat, separat team, med helt andra ambitioner och tankar om hur Diabli-franchisen skulle utvecklas.
Jag har fortfarande förhoppningar för D3, men jag tror nog att jag först i expansionen kommer få upp lusten igen. Efter 200h med spelet känner jag mig nöjd. Ett bra spel, men inte alls det jag hoppades få ut av D3.
Intressant Dock håller jag med phi 2 kommentarer upp, detta kmr leda till sjukt starka heroes som oneshottar mobs och springer igenom inferno som om det vore nightmare. Detta lär dock fixas med tiden då folk når de högre paragon levlarna, kanske en ny svårighetsgrad? lr så tråkigt som att mobsen blir lite starkare helt enkelt
Intressant Dock håller jag med phi 2 kommentarer upp, detta kmr leda till sjukt starka heroes som oneshottar mobs och springer igenom inferno som om det vore nightmare. Detta lär dock fixas med tiden då folk når de högre paragon levlarna, kanske en ny svårighetsgrad? lr så tråkigt som att mobsen blir lite starkare helt enkelt
Ehm inte direkt. att komma till lvl 100 på Paragon krävs enligt detta schema en hel del
http://www.diablofans.com/news/1320-paragon-level-exp-chart/
och tänk på att du får i snitt 1-2 på varje stat per level.
This is a total of 10,454,400,000 exp from level 1 to 100.
That's ~8,167,500 Inferno Dust Imps.
That's ~6,534,000 Inferno Hulking Phase Beasts
Keep in mind these are just fun values based off the old Monster EXP values, and my have been updated.
Min Dator Går På StjärnKraft !
Ehm inte direkt. att komma till lvl 100 på Paragon krävs enligt detta schema en hel del
http://www.diablofans.com/news/1320-paragon-level-exp-chart/
och tänk på att du får i snitt 1-2 på varje stat per level.
This is a total of 10,454,400,000 exp from level 1 to 100.
That's ~8,167,500 Inferno Dust Imps.
That's ~6,534,000 Inferno Hulking Phase Beasts
Keep in mind these are just fun values based off the old Monster EXP values, and my have been updated.
Oj haha men 1-2 i varje stat kan göra rätt mkt. Jag kommer ihåg när jag fastnade på kulle i hell, räckte med att levla 2 levels, ca 5-6 + i alla stats. Jag tycker fortfarande de ska fixa en dungeon som är extra svårt så folk har ett mål med att levla alla dessa 160 levlar
Yaaay ännu en nyhetstråd som snabbt kommer fyllas upp med missnöje och kommentarer om hur "försent" det är.
Håll inte tillbaka nu grabbar, låt hatet flöda. Tryck på rejält den här gången!
Känns som om alla blizzards spel har tappat kvalitet efter sammanslagningen med activision.
Tror inte det här kommer rädda spelet.
PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U