Åtta minuter från nya Medal of Honor

Geeks Gaming
Skrivet av daskedennis:
Skrivet av Jinxswe:

Btw alla haters and cod fanboys... anledningen till att det är slött och sånt är för att dom kör med console kontroller...

Doh! Att jag inte fattade det!

att visa upp ett nytt actionlir och spela med handkontroll eller på konsol öht är bara idiotiskt. Jävla konsolport

Nej det är ingen konsolport... alla företag gör så för att dom får pengar från typ microsoft för att visa upp spelet med kontroller

Medlem

Fast det såg ut som ps3 version . . .


signatur

Jäh!

Medlem
Skrivet av Tobbe:

Tjocka svarta halos runt gubbar och kulsprutor som med lätthet röjer bort murar.. 5/5 i komik.

En 5.56 kula går visserligen igenom en 2dm tjock tegelvägg i verkligheten, men att den slår av stora stycken är en effekt, och om effekten inte fanns så skulle folk svära över det istället.


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

Nåväl, videon var iallafall i 1080p...

Medlem

Det är ju svårt att bedöma genom ett videoklipp men vapnet kändes tungt och kraftfullt. och det gillas

Medlem

Såg bara... Meh ut.

Edit: Multiplayern ser helt okej ut dock.

Medlem

Gäller ju att stödja game marknaden. Så det blir ett köp man slår väl ihjäl några timmar.. he he


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Inaktiv

SERGEANT OF THE MASTER SERGEANTS MOST IMPORTANT PERSON OF EXTREME SERGEANTS TO THE MAX!!11!

Kunde inte låta bli att tänka på den filmen när jag såg gameplayet. Ser sjukt tråkigt ut.


signatur

"Remember, if your computer gets fucked, don't go ape shit - just fuckin' fix it"

Medlem

Lite Cliche? Jag är rätt positivt inställt för det mesta, men det här var inte tilltalande. Det enda som var bra var regin och skådespeleriet i början. Röda trianglar, commando soldater som svär, Iron sight på en halv sekund och skumma skott ljud. Jag uppskattar deras tid att göra någonting för att underhålla oss. Men det här var inge bra. Det värsta är nog att det känns som man har spelet dessa spelen ett antal gånger nu. Medal of honor är fortfarande ett fett varumärke, om dom bara kunde börja göra lite kvalité igen.

Jag är bara glad att man inte tvingas spela det. Tänk om det var på Hitlers tid!

Medlem

ZzzzZzzzzZzzzzzz

Inaktiv

Sjukt ointresserad av det här spelet.. såg ut som lego emellanåt.

Medlem

måste hålla med övriga kommentarer, verkar kasst. Spelat de flesta andra spelen och känner mig besviken, dom vill bara tjäna pengar nu känns d som

Inaktiv

Hedersmedaljen: Pistol-pangare, snart i en butik nära dig!

Muppigt skitspel. Jag tyckte kampanjen kändes poänglös i BF3 och den här känns ju sju resor värre. Får mig att sucka med sorg i sinnet då jag tänker på Medal of honor Airborne... fy fan vad kul det spelet var. Det borde de ta efter istället.

Inaktiv

Fy fan vad fult vatten. Ser för jävligt ut helt enkelt. Hade vart kul och se hur det såg ut på PC versionen. Sen äckligt lågupplöst. Såg riktigt tråkigt ut. De borde inte få släppa såna spel.

Medlem

Vilket jävla tattarspel... Köper folk detta? Orkade inte ens titta klart på trailern...


signatur

Antec Solo | Core2Duo E6600 | 1024x4 Ocz Gold PC6400 | Leadtek GTX260 Extreme | Hiper Type-R 580w | Samsung 940BW | MacBook

Medlem

Jag vill inte påstå att det ser speciellt ut - dock vill jag nog påstå att många verkar göra en klassisk "bandvagn" och automatiskt dömma ut spelet bara för att det ska vara så.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Jag blir besviken på guppande dekaler ovanför karaktärernas huvud. Det är på tok fördummande. Spelen är inte svåra att förstå sig på, på något sätt. I en skrämmande framtid kanske man kan trycka på "autowalk", så slipper man trycka på tangentbordet.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Hm, tycker inte det ser direkt dåligt ut. Snarare kompetent, men inte mycket mer än så. Ser inga aspekter som gör det unikt, vilket ju känns lite trist :/

Medlem

Tycker denna var intressant och verklig gjort. Sen så kan man döma ett spel och se på olika vinklar om man tycker den är kul eller ej. Men den är nog värt att köpa när den är på rea Inget illa menat. Blev lite besviken på den senaste moh, men man vill ge en ny chans.

"Peace and love"


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Medlem
Skrivet av Jinxswe:
Skrivet av oDIRTDIVERo:

Jag tycker det verkar ballt. Längesedan jag var så här sugen på ett skjutarspel

Håller med. Plus att man kan spela mer än bara Usa och ryssland i multiplayer.... bland annat Sverige med ak5... redan där så ville jag ha spelet

Ja! Det ska också bli grymt!

Medlem
Medlem
Skrivet av simulacra:

om effekten inte fanns så skulle folk svära över det istället.

Ja, nog därför de 10-dubblade effekten (övertydligt visa featuren, teknisk limitation, ev. speltaktik).
De 2 första passar på de svarta "halosen" också.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Varför inte utveckla något helt nytt? Ge oss någon sci-fi pangare istället. Soldatspel är så pass uttjatat nu.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

På ett sätt är det intressant hur FPS genren gått bakåt i utvecklingen.
på 10 år har man helt klart sett utvecklingen gått bakåt.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Skribent

De må vara skit, men varför skylla på utvecklarna? Nånting måste de ju ha gjort rätt efter så många Medal of Honor-spel.

Skrivet av Biggles:

Hm, tycker inte det ser direkt dåligt ut. Snarare kompetent, men inte mycket mer än så. Ser inga aspekter som gör det unikt, vilket ju känns lite trist :/

"Biggles" är cool. Ville bara skriva det.

OT, du har väl sett: http://goo.gl/o8ZZd


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Sorgligt hur de flesta shooter serier total förstörts.Först cod sen Bf och nu även Moh serien.Vem fan är det som vill spela sån här dynga?
Cod 1,Bf1942 och Moh Aa,det var riktiga spel det!


signatur

More COOP for the masses

Medlem

Förstörts? Det här är ju en "större titel" så betyget blir 4 av 5 eller 5 av 5 från FZ när spelet väl släpps. Det betyder att det är skitbra eller att inflationen i FZ's betygssättning på större titlar har gått helt bananas.


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Medlem

Varför gjorde dom inte ett nytt Airborn fast satt i samma scenario som detta?
Hade varit coolt att börja som en paratrooper och välja vart man landar, random genererade objectives i en stor sandboxstad.

Kan ju inte vara så förbannat svårt att iaf vara lite innovativ, att ha en ikon för headshoot tex, varför inte ge en grafisk representation av det istället, stor blodpuff ect.

Skrämmer bort mig som konsument enbart på det faktum att det är så lite tanke bakom spelmekaniken, UI, story och ja, allt.

Ren och skär LATHET.

Inaktiv

Gör en fet HD-version av Medal of Honor: Allied Assault i Frostbite-motorn istället!


signatur

War never changes.

123
Skriv svar