Spartacus Legends

Robot
Spartacus Legends

Den definitivt barnförbjudna tv-serien Spartacus tolkad som ett fightingspel av gamla Mortal Kombat-utvecklare kan inte bli något annat än kladdig. Väldigt kladdig.

#spartacus-legends, #kung-fu-factory, #deadliest-warrior


Medlem
Spartacus Legends

Serien var awesome
Tror spelet blir en flopp dock.

Medlem

serien är ungefär lika awesome som navelludds soppa.

Medlem

Hade inte hört att det skulle bli spel och är inte förvånad att det verkar bli lite skräpigt. Synd dock, det hade kunnat bli bra tror jag.

Medlem

Jag älskar hur de byter mellan footage från serien och spelet i trailern, det är knappt man kan se skillnad på dem!

Medlem

Vart fan är alla bara bröst i publiken!?

Medlem
Skrivet av cordylus:

serien är ungefär lika awesome som navelludds soppa.

Serien var fett lame och spelet ser ut att bli det också

Inaktiv
Skrivet av sanktas:

Serien var awesome
Tror spelet blir en flopp dock.

Tyckte serien var skit, blev dock tvungen att stå ut med dyngan då exet mitt jag bodde med förr var helt såld.

Medlem
Skrivet av cordylus:

serien är ungefär lika awesome som navelludds soppa.

Vem är navelludd och vad är det för fel på dennes soppa?

Medlem

Vadå Rikard Olsson hur tänker du? Old Spice är ju en klassiker .. skeppet havet doften.....
Klart man har en flaska på hyllan..
Fast regeringen grinar lite illa.

Nee tror detta floppar som spel.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

FM-guru
F.d. Sisyr

Grymt skön serie. Bästa popcornunderhållning som erbjuds i TV-väg i dagsläget. Tvivlar på att spelet blir något liknande.

Medlem
Skrivet av chopper:

Vadå Rikard Olsson hur tänker du? Old Spice är ju en klassiker .. skeppet havet doften.....
Klart man har en flaska på hyllan..
Fast regeringen grinar lite illa.

Nee tror detta floppar som spel.

Tyvärr är jag inte upphovsmakare till just den bildtexten.

Dessutom vet jag ingenting om deodoranter och parfymer eftersom jag, likt en riktig karl, alltid luktar timmer och motorolja.

Är det Marcus Allbäck på bilden?

Medlem
Skrivet av arkhanari:
Skrivet av cordylus:

serien är ungefär lika awesome som navelludds soppa.

Vem är navelludd och vad är det för fel på dennes soppa?

Skulle precis skriva exakt samma! antar att herr/fru navelludd inte är någon höjdare på att laga mat...


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Det skulle ju vara desto trevligare om det hela utspelade sig under själva slavupproret som trots allt är vad man borde förknippa namnet Spartacus med. Om detta vore fallet skulle jag vara helt såld på spelet, dock lär det ju inte bli någon direkt succé.

Medlem

Serien suger ju så det lär väl detta med göra


signatur

Xboxlive: GeggaSWE
Origin: GeggaSWE

Medlem

Serien äger ju.
Visserligen dålig cgi speciellt första två avsnitten av säsong 1, men otroligt sköna intriger och fighter, riktigt bra serie för så låg budget.

Synd att lead skådespelaren dog dock

Inaktiv

Serien är bland det sämsta jag sett. På Spartacus tid så hade kvinnor inte sådant smink eller männen sådana frisyrer. Känslan man får är att det är typ O.C under antikens Rom. Smörja, precis som spelet ser ut att vara.


signatur

ASUS Maximus Gene-Z | Intel i5 2500 3.3GHZ (OC 4.3GHZ) | 16GB DDR3 1600MHZ | 1xEVGA GTX 670 2GB FTW | DELL U2412M | 2x1TB 7200rpm HD

Medlem

När jag såg första delarna av säsong ett undrade jag -"vfan är detta för skit?"...men sen fastnade jag...serien är skitbra faktiskt. Man kan störa sig på den grafiska presentationen, nudity och inkorrekt histora, men politiken och intrigerandet är bland det bästa jag sett i serieväg.

Spelet, däremot, tror jag är skit från början till slut.

Medlem

Tyckte om Blood and Sand s1 och Gods of the Arena.
Men jag tror det här spelet kommer floppa. Om man inte går helhjärtat ut och verkligen försöker göra ett bra spel och istället rider på alla fanboys så tror jag det kommer gå åt helvete.
Att dom valt bort tuttar och porr är ju ett tecken på att dom valt att göra det mer barnvänligt och kanske få sig en lite bredare publik.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av SToFo:

Serien är bland det sämsta jag sett. På Spartacus tid så hade kvinnor inte sådant smink eller männen sådana frisyrer. Känslan man får är att det är typ O.C under antikens Rom. Smörja, precis som spelet ser ut att vara.

Man kollar väl inte på det för att det är historiskt korrekt? jag har sett några avsnitt och det är inte min favorit (jag föredrar mer historiskt korrekta serier ) men jag förstår de som gillar det.


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Inaktiv
Skrivet av Propy:
Skrivet av SToFo:

Serien är bland det sämsta jag sett. På Spartacus tid så hade kvinnor inte sådant smink eller männen sådana frisyrer. Känslan man får är att det är typ O.C under antikens Rom. Smörja, precis som spelet ser ut att vara.

Man kollar väl inte på det för att det är historiskt korrekt? jag har sett några avsnitt och det är inte min favorit (jag föredrar mer historiskt korrekta serier ) men jag förstår de som gillar det.

Vafan, det kan ju vara sexigt även fast det är historiskt korrekt. Ta Rome som ett exempel.


signatur

ASUS Maximus Gene-Z | Intel i5 2500 3.3GHZ (OC 4.3GHZ) | 16GB DDR3 1600MHZ | 1xEVGA GTX 670 2GB FTW | DELL U2412M | 2x1TB 7200rpm HD

Medlem
Skrivet av SToFo:
Skrivet av Propy:
Skrivet av SToFo:

Serien är bland det sämsta jag sett. På Spartacus tid så hade kvinnor inte sådant smink eller männen sådana frisyrer. Känslan man får är att det är typ O.C under antikens Rom. Smörja, precis som spelet ser ut att vara.

Man kollar väl inte på det för att det är historiskt korrekt? jag har sett några avsnitt och det är inte min favorit (jag föredrar mer historiskt korrekta serier ) men jag förstår de som gillar det.

Vafan, det kan ju vara sexigt även fast det är historiskt korrekt. Ta Rome som ett exempel.

jo, den var bra. Men den var säkert full med fel den med. Men bra var den iaf.

annars finns det ju Sharpe och Hornblower...de är hyfsat korrekta.


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

1
Skriv svar