Tävling – Medal of Honor: Warfighter och Qpad-matta

Medlem
Medlem

har musmattan från det medal of honor innan detta, hade varit kul med en uppgradering

Medlem

Vad menas med att ni lottar ut 3 windows-exemplar när ni har en fråga angående om man vill ha det till konsol eller PC? Vilket gäller?

Inaktiv

Fan, man spelar så mycket spel så

Please gawd i need to win

Geeks Gaming
Medlem

Steam-nyckel, till ett EA-spel? Dafuq


signatur

Trust is for fools...

Medlem

snälla....

Medlem

Aldrig vunnit heller. Hade varit fint.


signatur

{15:3} Dominus quasi vir pugnator, omnipotens nomen eius.
The Lord is a Man of War.

Medlem

Jag valde ps3 versionen........


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Många som aldrig har vunnit, men ni vet väl att det lottas bland deltagarna med alla rätt... Med andra ordär det lönlöst att tigga i kommentar-tråden så lägg ner. :@

FZ, jag undrar, som många andra, vad som menas med sista frågan? Är priserna endast till PC eller är det multiplatforms tävling? Frågorna och nyhetsinlägget tycks motsäga varandra... Jag svarade X360 men jag hoppas att man inte får "fel" för det i tävlingen, haha.

Fråga 2: Var inte MoH: Underground det första spelet i serien som ej släpptes till PC? Varför fanns inte det som alternativ? Det var det andra spelet som släpptes i serien och kom till Game Boy Advance och Playstation. Det kom år 2000, ett år efter det första MoH och var som sagt det andra i serien. Yay, jag är den enda hittills som svarat rätt på den frågan, I win!


signatur

[size="9"]CONCORD Notice: Don't drink and fly. Drunken jumping can result in loss of ship through "navigational error".[/size]

Medlem

Tävlingen är skapad av ett troll

Medlem

en av frågorna jag kollade det fanns fler MoH spel som inte kom till PC så jag får väl hoppas jag valde rätt av dem tre.

Medlem

Hade varit gött att vinna nåt för en gångs skull xD

Medlem

Hade fel på assasins creed frågesporten ..

Jävla liv på min sambo över att jag inte vann spelet åt henne..
(Givetvis köper jag spelet till henne men i allafall,)

Så ännu en gång kära FZ guden se nu till så att ni drar mitt namn.. Så jag har något för sveda och värk efter tjejens utfall...

Tack och amen


signatur

Spelrummet säger mera än tusen ord..
Mitt Tv-Spelsrum

Medlem
Skrivet av Zymac:

Fråga fyra var väl lite överflödig då det står i artikeln att det handlar om windows versionen.

Smidigt sätt att sålla bort alla som egentligen inte borde delta i just denna tävlingen då.

Medlem

Vore nice å vinna lite Minns inte sist jag vann nått alls


signatur

"We Want Fun And We Wanna Get Wasted" - Andrew W.K

Medlem

Alla
kan
inte
vinna!


signatur

autograph

Medlem

Om man skulle testa att offra en get eller dylik boskap....

Redaktör

Plattformsvalet i fråga 4 slank med av misstag, borttaget nu. Som det står i texten är det enbart Windows-versionen ni tävlar om. Och det ska givetvis inte stå Steam-nyckel, det lär bli en Origin-nyckel.


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:

Plattformsvalet i fråga 4 slank med av misstag, borttaget nu. Som det står i texten är det enbart Windows-versionen ni tävlar om. Och det ska givetvis inte stå Steam-nyckel, det lär bli en Origin-nyckel.

Så om man valde att svara något annat på fråga 4 så bortser ni väl från det hoppas jag?

Sen undrade jag ju om fråga 2 också.
MoH: Underground var ju det första spelet som inte släpptes till PC, det släpptes enbart på PlayStation 1 och kom senare även till Game Boy Advance. Det var det andra spelet som släpptes i serien överhuvudtaget. Dock fanns det ej bland svarsalternativen, what gives?


signatur

[size="9"]CONCORD Notice: Don't drink and fly. Drunken jumping can result in loss of ship through "navigational error".[/size]

Redaktör

Yes, vi bortser från fråga 4. Fråga 2 finns det ett korrekt svar på. Vilket det är tänker jag inte svara på här nu.


signatur
Medlem
Medlem

Bara hålla tummarna

Medlem

minns än i dag MOH 1 på Ps med chips och dipp hela nätterna. Det var tider det.

Medlem
Skrivet av Tompa:

Yes, vi bortser från fråga 4. Fråga 2 finns det ett korrekt svar på. Vilket det är tänker jag inte svara på här nu.

Rätt svar är .......................... eftersom det ................. finns ......... spel med ... .......... , men de flesta .......... nog på det som ..... .....

Inaktiv

Grattis till vinnarna!
Dock synd att man aldrig får chansen själv..
Men det kommer väl i framtiden kanske.

Medlem

Yes! Min andra FZ-vinst(vad jag minns, kan ha vunnit fler gånger). Den här gången satt det fint, har precis fått en gamingdator av min snälle bror, så nu kan jag ha något att spela spelet på också. Timing!


signatur

[MM] Moderna Misstag. R.I.P Antisocial (?)

12
Skriv svar