Minecraft tionde bäst säljande pc-spelet

Medlem

Dom förtjänar varenda krona

Medlem

Börjar nog bli dags att man inhandlar och testar Minecraft nu.

Medlem

Grattis Notch och Mojang!!!
Det som är så underbart är att man känner att dom förtjänar varenda slant då dom har hållit sig undan nonsens som dlc och mjölkning och dessutom säljer spelet till ett riktigt lågt pris.

Hade det varit ea/activision så hade vi väl antingen sett en rad onödig betal dlc eller t om månadsavgift


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av enqase:
Skrivet av Ankh:

Minecraft är rätt underhållande - men jag hade gärna sett mer djup i spelet. Motorn hade passat perfekt till ett klassiskt rollspel

Du borde ta en titt på Divine RPG mod!

Den är bra ja Men jag hade gärna sett att det fanns någon form av rpg från utvecklarna också!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Brukar aldrig klaga på nyheter men det här tycker jag var lite väl konstigt. Jag fick lära mig om källor och att vara källkritisk redan på grundskolan, vilket fortsatt att hamras in under både gymnasiet och högskolan.

Vet ni att den här wikipedia artikeln stämmer? Wikipedias trovärdighet ökar men det är fortfarande viktigt att undersöka källorna. De flesta är väldigt gamla (se diablo II siffror från september 2001 (?) .

Exemplet WoW: har haft 12m spelare. Sålt 5m kopior? Nej! Och vadå fysiska kopior? Tänk lite folk, tror ni verkligen att minecraft skäppat 8miljoner fysiska kopior? Skulle gärna ta emot mitt exemplar snarast!

Inaktiv

Twitter:
Markus Persson @ notch
The PC version of Minecraft just passed 8
million sales! My face is making grinning
sounds, so I assume it's grinning!
9:11pm Mån Nov 12

12
Skriv svar