Planetside 2 är släppt

Medlem

Skit roligt spel, synd att det bara kraschar för en, det gjorde inte det i betan...

Medlem
Skrivet av ixon:

Japp, funkar bra, men jag var med i betan. Många som reggat via ProSieben verkar ha problem både att logga in och med krascher med launchern...

Måste vara jag som har samma problem som dom då.. Reggade nytt account nyss..

Får hoppas att skiten löser sig över natten då

Medlem

Nä uninstall efter 2 timmar. Spelet var ganska tråkigt. G
illade Tribes mycket mer. Men gillar man att kriga på stora slagsfält så bör man iallafall testa Planetside 2.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Skrivet av WarpGuN:

Lirade Tecbetan och closed beta, tröttnade få ge PS2 en ny chans nu

Lira på servern Miller, så kanske vi springer på varandra

Medlem
Skrivet av kill455:

Nä uninstall efter 2 timmar. Spelet var ganska tråkigt. G
illade Tribes mycket mer. Men gillar man att kriga på stora slagsfält så bör man iallafall testa Planetside 2.

Fast PS2 och Tribes är väldigt olika spel.

Medlem

Sen tar det ett tag innan man kommer in i det, behöver en outfit/ bra squad som har ett gäng commander unlocks. Gärna TS eller liknande.. då är det riktigt kick ass. Tyvärr är inte ingame VOIP på topp för tillfället

Medlem

Det är en dödfödd idé att försöka registrera sig om man inte har deltagit i betan, servrarna dör som flugor...


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Jag kan meddela att jag inte behövde registrera om mig efter att ha deltagit i betan. Kan det vara så att man inte kan logga in med sin e-mail och ni försöker det?

Medlem

Som väntat, ingenting funkar. ( ͡° ͜ʖ ͡°) Blir nytt försök imorrn.

Medlem
Skrivet av Xrick6:

Tyckte själva gameplay delen i betan var otillfredställande och blekt. Tror jag passar över.

På vilket sätt var det otillfredställande och blekt? Så som jag ser det så har det mer att erbjuda än många av dagens FPS spel. Finns ju så hejdlöst mycket mer att göra och bygger väldigt mycket mer på teamwork över lonewolf spel stilen.


signatur

Idono. That's me!

Medlem
Skrivet av Zymac:
Skrivet av GigaVid:

Fan har inga pengar kvar efter att jag köpte swtor! Nej det här får helt enkelt bli en till sak på önskelistan. Ser ju så otroligt kul ut!

Öhh, du har missat att det är gratis?

Poe's law dude.
http://en.wikipedia.org/wiki/Poe's_law

Medlem

Eh, jag laddade ner spelet från Steam. Sen så skapade och verifierade jag ett konto och när jag försöker logga in i klienten så säger den att jag måste ändra lösenord på grund av säkerhetsrisk O_o. När jag klickar på länken som klienten ger mig kommer jag till en sida som gnäller på att jag inte har cookies igång... vilket jag har. What gives?

Medlem

Det är awesome att det släppts å så, men det skulle vara fint om jag ens kan starta spelet. samma problem som jag hade i betan är kvar och kan inte starta skiten. blir verkligen arg..

Medlem

Ok, jag kan skriva in vad fan som helst som anvöndarnamn och lösenord i klienten och den skickar mig vidare till samma sida... tror inte jag orkar bry mig mer om det här spelet.

Medlem
Skrivet av BadMrBox:

Eh, jag laddade ner spelet från Steam. Sen så skapade och verifierade jag ett konto och när jag försöker logga in i klienten så säger den att jag måste ändra lösenord på grund av säkerhetsrisk O_o. När jag klickar på länken som klienten ger mig kommer jag till en sida som gnäller på att jag inte har cookies igång... vilket jag har. What gives?

Enligt obekräftade uppgifter är det amerikanska klienten du laddar ner via Steam, jag råkade ut för samma sak, och nu måste nån stackare som nickar Pjotor i USA vänta ett dygn för att jag har försökt resetta lösenordet för många gånger på hans konto.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Jag laddade ner EU versionen av launchpaden. Den kraschar direkt.

Inaktiv
Skrivet av Pjotor:
Skrivet av BadMrBox:

Eh, jag laddade ner spelet från Steam. Sen så skapade och verifierade jag ett konto och när jag försöker logga in i klienten så säger den att jag måste ändra lösenord på grund av säkerhetsrisk O_o. När jag klickar på länken som klienten ger mig kommer jag till en sida som gnäller på att jag inte har cookies igång... vilket jag har. What gives?

Enligt obekräftade uppgifter är det amerikanska klienten du laddar ner via Steam, jag råkade ut för samma sak, och nu måste nån stackare som nickar Pjotor i USA vänta ett dygn för att jag har försökt resetta lösenordet för många gånger på hans konto.

haha jag lyckades nog med samma sak, eller iaf när jag försökte logga in som fuckoff efter att ha misslyckats med det jag registrerade 95 gånger

Inaktiv
Skrivet av BadMrBox:

Jag laddade ner EU versionen av launchpaden. Den kraschar direkt.

samma här. men går iaf logga in på den innan man krashar, till skillnad från steamskiten..
varför släpper dom ett trasigt spel?

Inaktiv

jag kan inte ens skriva i deras forum och klaga trots jag är inloggad ..
...nu tar jag bort fanskapet

Medlem

Provade lite inatt och jajje brajje, en massa nytt folk som skuttar omkring och ställer sig frivilligt framför mitt sikte. Nästan man vill pröjsa för Starter Pack så man har lite mer gear att välja på dock.

Medlem

Vad folk ska gnälla. Detta är ett MMO release. Sånt händer så skärp er!


signatur

Idono. That's me!

Inaktiv
Skrivet av Idono:

Vad folk ska gnälla. Detta är ett MMO release. Sånt händer så skärp er!

dom borde lära sig ngt .. och dessutom är sony ett av västvärldens mäktigaste företag, med nästintill obegränsade resurser

Medlem

Okej, nu när NDAn är lyft så... vilket jävla skitspel. Har velat säga det länge!

Är helt öde och ingen uppenbar vägledning, man droppas mitt i en öken utan några som helst rekommendationer, man droppar ur servern titt som tätt.

Medlem

Gillar det som fan! Älskar att det är så stort. I början sög det ju såklart när jag inte hade koll på något, men efter att ha spelat i flera timmar och börjat förstå en del så blev det roligare och roligare. Kommer spela detta mycket.

Medlem

tyckte betan var rätt skoj, men oxo en hel del buggar, blir nog att spela det lite till och från och se vad som händer några månader fram

Medlem

Mitt ända problem med betan är att det laggar så brutalt så jag kör på lägsta för att ens kunna få över 10 frames i combat... men bf3 på high ligger på konstant 60 fps

Medlem

De har kommit en bra bit med poleringen sedan man började lira betan

Medlem
Skrivet av Katana:

De har kommit en bra bit med poleringen sedan man började lira betan

Men har fortfarande mycket kvar, Sjukt ofta man stöter på någon som warpar runder.

Minst 1-2 per bas när jag spelade idag som hadde warp shield, men som kunde skuta tillbaka obehindrat.

Samt 1000 cert points för skyguard tornet ? URK. Vi är tillbaka till rena flygspammet med folk som betalat för att låsa up A2G pods & Liberator kanonen.

Medlem

Launchern är fortfarande buggig för mig. Installerat updates osv men detta är ett problem sen 3 månader tillbaka och fortfarande ingen fix.

Medlem
Skrivet av Fetrik Snubbe:

Launchern är fortfarande buggig för mig. Installerat updates osv men detta är ett problem sen 3 månader tillbaka och fortfarande ingen fix.

Jag har också problem med launchern. Kan du starta spelet ens en gång?

123
Skriv svar