Ny Battlefield 3-patch imorgon – FZ har patch notes!

Medlem

Är patchen släppt eller vad innebär 09:00-10:00 UTC för oss här i Sverige?


signatur

Jäh!

Medlem

Är det en massiv patch?


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Jag håller mig till Planetside 2
Tror inte jag fått mer än en timme ur AK

Medlem

Sluta gnäll och spela Quake Ops 2 istället

Medlem

Sinnessjuka kommentarer här.

IMHO är BF3 ett jävligt ambitiöst och bra spel. Det har sina KLARA brister, precis som BF42, BF2, Vietnam (fa-an vad det tog lång tid innan vi fick tunnlar och annat gött!) samt 2142 hade.

Att DICE släpper en patch är väl bra. Blir spelet perfekt nu? Kommer EA huxflux att inse hur de ska maximera vinsten till sina aktieägare (typ: lyssna mer på er community...) - nej. Spelet blir inte perfekt och EA har mer att lära.

Men det är ett JÄVLA gnäll här alltså.

Allas bak är olika, Some Girls Are Bigger Than Others, men helt kort: jag har spelat MÅNGA timmar BF3 och haft svinkul. Jag har inte haft lika kul med CoDs olika iterationer. En annan bak tycker sannolikt precis tvärtom. Precis som det skall vara alltså.

Medlem
Skrivet av Dulee:

Allas bak är olika, Some Girls Are Bigger Than Others, men helt kort: jag har spelat MÅNGA timmar BF3 och haft svinkul.

Samma här, jag vet att spelet inte är perfekt, och jag håller med om en hel del kritik, men jag har ändå spelat en hel drös timmar och haft skoj, så för mig var det inte ett "felköp".

Medlem
Skrivet av Dulee:

Att DICE släpper en patch är väl bra. Blir spelet perfekt nu? Kommer EA huxflux att inse hur de ska maximera vinsten till sina aktieägare (typ: lyssna mer på er community...) - nej. Spelet blir inte perfekt och EA har mer att lära.

men helt kort: jag har spelat MÅNGA timmar BF3 och haft svinkul. Jag har inte haft lika kul med CoDs olika iterationer. En annan bak tycker sannolikt precis tvärtom. Precis som det skall vara alltså.

2 Meningar jag håller med 100% i

Medlem

Buggigt? Jag har då inte stött på några buggar under mina 300 spelade timmar. Jag var en av de lyckliga få att få spela alphan och där snackar vi buggar.

Spelade betan och den var förstås också buggig. Vilket är ganska förståeligt.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av Konrad Curze:

Battlefield 3 + Premium är ett köp jag ångrar.
Hamnar bland Diablo 3 och Fable 3 i ångerhyllan.

Jag tycker du är väldigt diskriminerande mot treor.


signatur

Silence fills the empty grave, now that I am gone.
But my mind is not at rest, for questions linger on.

Medlem
Skrivet av maxkill:
Skrivet av Valpnos:
Skrivet av maxkill:
Skrivet av totte1015:

Prioriterat till PC, dra åt helvete Dice.

svinen har dessutom ignorerat majoriteten som ville ha color tweaker (för att slippa blåfiltret). fy fan för dice alltså

Sluta tro att alla som gnäller på forum är majoriteten.

gnäller?
det var en öppen omröstning. klara majoriteten ville ha color tweaken, så keft på dig.

Du påstår att majoriteten av spelarna vill ha en sak när majoriteten av spelarna inte ens sitter och kommenterar/röstar på forumen.

Medlem

Gudarna ska veta att det är väldigt uppskattat att input-lagg är listat högst upp. Det känns faktiskt hoppfullt även om man försökt fixa förut.

Om de styr upp input-lagg med denna patch så kommer jag ge dom STORA klappen på axeln även om problemet aldrig skulle funnits för de flesta utvecklare skulle nog gett upp och gått vidare mot nästa spelsläpp istället.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Har lite svårt att förstå gnället på vapen. Det är en sak när det är buggat som M26 var ett tag, men när ett vapen är populärt för att det helt enkelt är ett bra vapen så tyckerjag det är rätt obefogat.


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Medlem

BF har blivit för kommersiellt. Fan vad jag saknar BF2 tiden :/

Medlem

Spelar fortfarande BF3 och det är fortfarande roligt för min del, dock finns det en hel del saker man kan reta sig enormt på. Vissa saker som varit sen release..Ta bort suppression, fixa modtools och det skulle bli betydligt roligare. Finns redan Promod men risk att bli bannad, tack DICE!

Medlem
Skrivet av Dulee:

Sinnessjuka kommentarer här.

IMHO är BF3 ett jävligt ambitiöst och bra spel. Det har sina KLARA brister, precis som BF42, BF2, Vietnam (fa-an vad det tog lång tid innan vi fick tunnlar och annat gött!) samt 2142 hade.

Att DICE släpper en patch är väl bra. Blir spelet perfekt nu? Kommer EA huxflux att inse hur de ska maximera vinsten till sina aktieägare (typ: lyssna mer på er community...) - nej. Spelet blir inte perfekt och EA har mer att lära.

Men det är ett JÄVLA gnäll här alltså.

Allas bak är olika, Some Girls Are Bigger Than Others, men helt kort: jag har spelat MÅNGA timmar BF3 och haft svinkul. Jag har inte haft lika kul med CoDs olika iterationer. En annan bak tycker sannolikt precis tvärtom. Precis som det skall vara alltså.

Klart som fan vi måste gnälla, hur ska vi annars få någon förändring? Det värsta i det här fallet är alla spelare som gnäller över att "det här vapnet är mycket bättre än de här" vilket resulterar i att "alla" vapen är lika bra..
Det är väldigt dåligt med plåster till spelen nu för tiden överhuvudtaget trots att många är väldigt trasiga, förr(ett av de få gånger som "det var bättre förr", är fan när det gäller pc-spel) fick man plåster med kraft och ofta, eller är det bara jag som minns det så?!

Skrivet av Remus:

Buggigt? Jag har då inte stött på några buggar under mina 300 spelade timmar. Jag var en av de lyckliga få att få spela alphan och där snackar vi buggar.

Spelade betan och den var förstås också buggig. Vilket är ganska förståeligt.

HA märkligt, aldrig drabbats av t.ex "Bad Luck" ? Lögnare!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

därför använder man AN94 ^^ när man måst spela assault annors är det support före engi


signatur

mm

12
Skriv svar