Hideo Kojima: Jag kan mer än bara Metal Gear Solid

Robot
Hideo Kojima: Jag kan mer än bara Metal Gear Solid

I en nypublicerad intervju säger den geniförklarade spelskaparen att han inte bara vill vara känd som "Metal Gear-killen".

#zone-of-the-enders, #snatcher


Hideo Kojima: Jag kan mer än bara Metal Gear Solid

WTF!? Fin bild...

Medlem

Tror säkert att han kan mer och vet att han har gjort mer.

Jag kan sympatisera med hur det måste kännas men samtidigt så finns det otroligt många människor, vilket en hel del har talang, som aldrig ens lyckas producera ett spel som har sån succé.

Med det sagt... jag älskar metal gear serien ^^

Inaktiv

Kojima lyckas med sina spel, tyvärr så är han nog "fast" med MGS pga det säljer så mycket.

Hade han fått fria tyglar så hade vi nog fått ett underligt, underbart spel tror jag.

Medlem
Medlem

Skulle vara kul att spela Snatcher någon gång. Hört att den är fett bra. För övrigt, bilden är bäst.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Han kan ju snacka med.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

hoppas verkligen inte han börjar bli less att göra metal gear!

Medlem

i o med att metal gear solid e total skräp så kan han mer skräp
Hideo Kojima skippa japs skiten ffs HAHA

Medlem

Hörde ett rykte att Konami fundera på att överlåta Silent Hill till Kojima. Hade kunnat bli intressant, eftersom MGS-spelen har mycket stealth och gömmande och det passar i skräckspel :). Fast å andra sidan har han bekänt att han är en väldigt stor räddhare

Skrivet av NoiizeR:

i o med att metal gear solid e total skräp så kan han mer skräp
Hideo Kojima skippa japs skiten ffs HAHA

Snacka om troll på högnivå.

Medlem

Jag hade inte haft något emot att vara känd som "mgs-skaparen"!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Ett nytt Snatcher hade inte varit dumt. Eller en re-release av den fenomenalt utsökta Mega-CD-versionen. Grädden på moset vore en officiell engelsk release av Policenauts.

Skrivet av MacNille:

Skulle vara kul att spela Snatcher någon gång. Hört att den är fett bra. För övrigt, bilden är bäst.

Förhoppningsvis släpps det för digital nedladdning någon gång i framtiden. Snatcher plus en översättning till uppföljaren Policenauts vore himla trevligt! Om du inte har något emot att gräva fram gamla konsoler (Sega CD!) och harva runt på auktionssajter så kan jag definitivt rekommendera att leta fram ett ex av spelet, hur som helst. Det är lite jobb, men helt klart värt det.

Medlem

Jag kan mer än bara Metal Gear Solid

Tror jag inte!

Mental gear kojima!


signatur

Denon / Pioneer

Medlem

Det vore ju trevligt att se hans ord bära frukt någon gång. Vill minnas att han har uttalat sig mer om det här än vad som borde vara lagligt vid det här laget.

Jag hoppas verkligen att han får bevisa sig genom att släppa en riktig stortitel utan förkortningen MGS i framtiden.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Även om han inte kan mer än Metal Gear så räcker det gott och väl i min mening.

1
Skriv svar