FZ:s jultävling – vinn speldator för 15 000!

Robot
FZ:s jultävling – vinn speldator för 15 000!

Vi är ofina nog att lägga oss allra högst upp på din önskelista.

#steel-series, #guild-wars-2


Medlem
FZ:s jultävling – vinn speldator för 15 000!

Gah, julrim. Tur att man har en tung burk så man slipper deltaga.

Medlem

Ingen koll alls på frågorna, chansat på alla

men grym tävling ändå!! grymt bra pris och frågorna är i bra svårighetsgrad med tanke på priset

Medlem
Skrivet av Hannu:

Gah, julrim. Tur att man har en tung burk så man slipper deltaga.

Håller med! Hatar alla dessa julrim tävlingar. Samma visa varje år...

Medlem

Fan det är ett Nvidia kort
Där rök 30 % spelprestanda.

Men ja ska ha detta! go jul på er

Varför får jag -6?
idiotiskt rating system. Och ja AMD korten presterar ca 30 % bättre pga av att Nidias drivrutiner suger och de kommer inte släppa några nya till denna serien och nästa serie de släpper kommer ut 2014. = AMD is the GPU way to go.
Gå in på Sweclockers och lär er något om ni inte tror mig!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Johan3043:
Skrivet av Hannu:

Gah, julrim. Tur att man har en tung burk så man slipper deltaga.

Håller med! Hatar alla dessa julrim tävlingar. Samma visa varje år...

Nästa som "hatar" att vi har en tävling med ett pris värt 15 000 får spendera jullovet utan möjlighet att kommentera.


signatur
Medlem
Skrivet av Swink:

Fan det är ett Nvidia kort
Där rök 30 % spelprestanda.

Men ja ska ha detta! go jul på er

Haha, ja i förhållande till pris så kan du få ett bättre Ati-kort för samma summa pengar. Men inte att Nvidia-korten är 30% sämre, vad har du rökt?

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Johan3043:
Skrivet av Hannu:

Gah, julrim. Tur att man har en tung burk så man slipper deltaga.

Håller med! Hatar alla dessa julrim tävlingar. Samma visa varje år...

Nästa som "hatar" att vi har en tävling med ett pris värt 15 000 får spendera jullovet utan möjlighet att kommentera.

Det är tyvär för att dessa p12 inte orkar anstränga sig, svara på frågor o Googla lite kan alla, men att behöva anstränga sig för att få en dator "gratis" nix, måste man gnälla.

Jag tycker de e rätt coolt att ni lottar ut denna.

Medlem

Rolig tävling, Även om det var svårt att lista ut / komma ihåg svaren.

Och rimmet tror jag att jag fick till iallafall..

Medlem
Skrivet av Amilo:
Skrivet av Swink:

Fan det är ett Nvidia kort
Där rök 30 % spelprestanda.

Men ja ska ha detta! go jul på er

Haha, ja i förhållande till pris så kan du få ett bättre Ati-kort för samma summa pengar. Men inte att Nvidia-korten är 30% sämre, vad har du rökt?

Rökt?!
Ja du kan ju gå in på Sweclockers forum eller artiklar och ta reda på det själv.
Kort sagt, Nvidias drivrutiner suger, AMD's senaste är väldigt optimerade och bra = 30 % mer prestanda.
OCH Nvidia kommer inte släppa nya, de kommer heller inte släppa någon ny serie för ens 2014..

Så ja, det är jävligt synd att det är ett 680 med tanke på att ett 7970 kostar som ett, 670 men är bättre än ett 680

Men va fan, en gratis dator med dessa specs är helt galet, grattis till den som vinner och otroligt roligt att FZ ordnar denna tävlingen!!

Medlem

Visste ingen av frågorna och rimmande är inte något jag är bra på.Men gissade och försökte åtminstone på allt, så ser väl om man har turen med sig. Men tänker inte förvänta mig något

Medlem
Skrivet av Johan3043:
Skrivet av Hannu:

Gah, julrim. Tur att man har en tung burk så man slipper deltaga.

Håller med! Hatar alla dessa julrim tävlingar. Samma visa varje år...

Nu får du väl ge dig. Här ställer FZ upp med en riktigt bra dator som dom ger bort till vinnaren och så har du mage att säga att du hatar det. Usch och fy på dig!

Medlem
Skrivet av Swink:
Skrivet av Amilo:
Skrivet av Swink:

Fan det är ett Nvidia kort
Där rök 30 % spelprestanda.

Men ja ska ha detta! go jul på er

Haha, ja i förhållande till pris så kan du få ett bättre Ati-kort för samma summa pengar. Men inte att Nvidia-korten är 30% sämre, vad har du rökt?

Rökt?!
Ja du kan ju gå in på Sweclockers forum eller artiklar och ta reda på det själv.
Kort sagt, Nvidias drivrutiner suger, AMD's senaste är väldigt optimerade och bra = 30 % mer prestanda.
OCH Nvidia kommer inte släppa nya, de kommer heller inte släppa någon ny serie för ens 2014..

Så ja, det är jävligt synd att det är ett 680 med tanke på att ett 7970 kostar som ett, 670 men är bättre än ett 680

Men va fan, en gratis dator med dessa specs är helt galet, grattis till den som vinner och otroligt roligt att FZ ordnar denna tävlingen!!

Mja, jag är själv AMD-användare denna generationen men 30% är att överdriva. 7970 och 680 är ganska lika även om 7970 GHz Edition med senaste drivrutinerna är bättre. 680 är fortfarande ett väldigt värdigt kort, men dyrare.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Johan3043:
Skrivet av Hannu:

Gah, julrim. Tur att man har en tung burk så man slipper deltaga.

Håller med! Hatar alla dessa julrim tävlingar. Samma visa varje år...

Nästa som "hatar" att vi har en tävling med ett pris värt 15 000 får spendera jullovet utan möjlighet att kommentera.

Men, jag hatar inte. Jag är bara så kass på att rimma.

Medlem

Bra att ni hjälper tomten och avlastar lite vikt ur säcken, med all denna hårdvara skulle all luft gå ur däcken.

Medlem

kunde inga frågor haha! men chansade la till ett roligt rim dock bara kul att medverka

ta gamingrelaterade fråga istället hädanefter.
speciellt pc only eftersom ni lottar ut en pc.

titta på frågorna på xboxen så ser ni ju skillnaden!

Kul ni håller tävlingen oavsett hehe grattis och god jul till er

Men tills den 24 så är den fortfarande min va, va? vi sa väll så?


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Roligt med tävling! Hoppas jag svarade rätt på alla frågor bara och inte missade något. Jag är förvånad över hur bra mitt rim blev!

Lycka till alla deltagande!

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Johan3043:
Skrivet av Hannu:

Gah, julrim. Tur att man har en tung burk så man slipper deltaga.

Håller med! Hatar alla dessa julrim tävlingar. Samma visa varje år...

Nästa som "hatar" att vi har en tävling med ett pris värt 15 000 får spendera jullovet utan möjlighet att kommentera.

Ursäkta mitt omogna ordval! Jag menade naturligt vis inte själva tävlingen utan jag syftade mer på julrim! Väldigt tacksam att ni ger folk chansen att vinna en dator värd 15k! Inte lite pengar det! ^^ Bara det att jag är så kass på att hitta på Julrim!

Ska tänka lite mer nästa gång jag använder "Hata" i en mening! Det är ett väldigt starkt ord!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Johan3043:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Johan3043:
Skrivet av Hannu:

Gah, julrim. Tur att man har en tung burk så man slipper deltaga.

Håller med! Hatar alla dessa julrim tävlingar. Samma visa varje år...

Nästa som "hatar" att vi har en tävling med ett pris värt 15 000 får spendera jullovet utan möjlighet att kommentera.

Ursäkta mitt omogna ordval! Jag menade naturligt vis inte själva tävlingen utan jag syftade mer på julrim! Väldigt tacksam att ni ger folk chansen att vinna en dator värd 15k! Inte lite pengar det! ^^ Bara det att jag är så kass på att hitta på Julrim!

Ska tänka lite mer nästa gång jag använder "Hata" i en mening! Det är ett väldigt starkt ord!

Finemang!


signatur
Inaktiv

Klar med mitt bidrag nu, alltid roligt att få skriva lite poesi!

Medlem

Tävlingar till vänster och höger. Hoppas man kammar hem denna, lycka till alla andra!

Skrivet av Swink:

Fan det är ett Nvidia kort
Där rök 30 % spelprestanda.

Men ja ska ha detta! go jul på er

Varför får jag -6?
idiotiskt rating system. Och ja AMD korten presterar ca 30 % bättre pga av att Nidias drivrutiner suger och de kommer inte släppa några nya till denna serien och nästa serie de släpper kommer ut 2014. = AMD is the GPU way to go.
Gå in på Sweclockers och lär er något om ni inte tror mig!

Haha, det är ju AMD som suger på drivisar!

Medlem
Skrivet av Swink:

Fan det är ett Nvidia kort
Där rök 30 % spelprestanda.

Men ja ska ha detta! go jul på er

Varför får jag -6?
idiotiskt rating system. Och ja AMD korten presterar ca 30 % bättre pga av att Nidias drivrutiner suger och de kommer inte släppa några nya till denna serien och nästa serie de släpper kommer ut 2014. = AMD is the GPU way to go.
Gå in på Sweclockers och lär er något om ni inte tror mig!

Fanboy detected!

Medlem

Skrev ett mästerverk, hoppas jag svarade rätt på frågorna.


signatur

"De kallar sig Brown och menar det"

Medlem

Så, då vart mitt bidrag inskickat.
GLHF allihopa och må den bästa rimmaren vinna!

Medlem

cool tävling annordnad hoppas på vinst denna gång då jag verkligen tänkte på julrimmet och så


signatur

Blessed by father Nurgle this one has been!

Medlem
Skrivet av LoyalCrystalean:
Skrivet av Swink:

Fan det är ett Nvidia kort
Där rök 30 % spelprestanda.

Men ja ska ha detta! go jul på er

Varför får jag -6?
idiotiskt rating system. Och ja AMD korten presterar ca 30 % bättre pga av att Nidias drivrutiner suger och de kommer inte släppa några nya till denna serien och nästa serie de släpper kommer ut 2014. = AMD is the GPU way to go.
Gå in på Sweclockers och lär er något om ni inte tror mig!

Haha, det är ju AMD som suger på drivisar!

Båda är lika bra/dåliga på det.

Medlem

Tror jag lyckades få alla frågor rätt men julrim är tyvärr inte min starkaste sida...

Rolig tävling med lite utmanande frågor och riktigt bra pris! Det är uppskattat, se nu bara till att jag vinner också

Medlem

Skulle inte va helt fel att vinna!

Skriv svar