MP3 spelare som kör podcasts smidigt

Medlem
MP3 spelare som kör podcasts smidigt

Tjena. Jag har bara lyssnat på podcasts genom itunes men nu undrar jag hur andra gör för att lyssna på podcast som i största utsträckning ligger på itunes men som inte använder ipod eller iphone?

Tänkte nämligen köpa en mp3-spelare i present. Det ända är att den inte får ha en kamera. Jag vill ändå att det ska vara så smidigt som möjligt att ladda hem podcasts till den. Man kan alltid göra om dem till mp3 osv men då får man med podcasts när man lyssnar på musik och kör random.
Någon som har några bra förslag?


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Medlem

Rent spontant, någon MP3 spelare med mappfunktion, så man kan separera pods från vanlig musik så den inte randomar Poddar? Ingen aning om vilka som hanterar det, men kanske en del på vägen.


signatur

Videomupp

Medlem

Har du för mobil? Blir väll enklare ha allt på samma ställe, vet iallafall Android har mänger av appar som har det du söker, iphone vet jag inte men antar det är samma sak där.

Medlem
Skrivet av WildThing:

Rent spontant, någon MP3 spelare med mappfunktion, så man kan separera pods från vanlig musik så den inte randomar Poddar? Ingen aning om vilka som hanterar det, men kanske en del på vägen.

Ja just det. Det är något sånt det får bli om jag inte hittar någon motsvarighet ala android variant till iTouch.

Skrivet av Xixor:

Har du för mobil? Blir väll enklare ha allt på samma ställe, vet iallafall Android har mänger av appar som har det du söker, iphone vet jag inte men antar det är samma sak där.

Ja grejen är att jag ska köpa en present.. och hon som ska få den kan inte ha mobil eller kamera där hon jobbar. Så det får inte vara sådana funktioner på den.


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Medlem

Isånafall +1 på WildThings post.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

1
Skriv svar