Game Boy + Android + Wiimote = Frankenstein-hacken!

Robot
Game Boy + Android + Wiimote = Frankenstein-hacken!

Helknasig hackare demonstrerar hur du lirar retro-spel med hjälp av en Game Boy, smartphone och Wiimote.


Medlem
Game Boy + Android + Wiimote = Frankenstein-hacken!

Mera nörd än så här blir det inte, och alla vill ha en

Medlem
Medlem

Freak of nature!


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Allt han egentligen gjorde var väl att smälla in en wiimote i en gameboy låda, och sen sätta dit nåt som håller fast mobilen?

ELF
Medlem
Skrivet av maaex:

Allt han egentligen gjorde var väl att smälla in en wiimote i en gameboy låda, och sen sätta dit nåt som håller fast mobilen?

Han har kopplat knapparna från GameBoyet till Wiimoten och sen så har han troligtvis även programmerat det hela själv.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Det är fortfarande inte direkt ingenjörskonst

Inaktiv

Riktigt jäkla neat! ^^ Var det förresten bara jag som störde mig på hans mycket böjliga tummar? Han kunde ju för tusan böja dem typ 90 grader! O.o Och det var normalt för han!

Medlem
Skrivet av anon_276063:

Riktigt jäkla neat! ^^ Var det förresten bara jag som störde mig på hans mycket böjliga tummar? Han kunde ju för tusan böja dem typ 90 grader! O.o Och det var normalt för han!

Har också sådana där tummar. Kul partytrick, men det kan vara ett riktigt pain in the ass ibland (ex låsa bildörren till våran förra Ford Focus).

Medlem
Skrivet av maaex:

Det är fortfarande inte direkt ingenjörskonst

Nog ingen som påstått de heller.

Inaktiv
Skrivet av Schplejnsk:
Skrivet av edgren:

Riktigt jäkla neat! ^^ Var det förresten bara jag som störde mig på hans mycket böjliga tummar? Han kunde ju för tusan böja dem typ 90 grader! O.o Och det var normalt för han!

Har också sådana där tummar. Kul partytrick, men det kan vara ett riktigt pain in the ass ibland (ex låsa bildörren till våran förra Ford Focus).

Kan förstå att det kan vara väldigt jobbigt i vissa situationer :/

Medlem
Skrivet av anon_276063:
Skrivet av Schplejnsk:
Skrivet av anon_276063:

Riktigt jäkla neat! ^^ Var det förresten bara jag som störde mig på hans mycket böjliga tummar? Han kunde ju för tusan böja dem typ 90 grader! O.o Och det var normalt för han!

Har också sådana där tummar. Kul partytrick, men det kan vara ett riktigt pain in the ass ibland (ex låsa bildörren till våran förra Ford Focus).

Kan förstå att det kan vara väldigt jobbigt i vissa situationer :/

han kanske har spelat extremt mycket gameboy så tummarna blitt så

1
Skriv svar