Anno 2070-kollektion på väg

Robot
Anno 2070-kollektion på väg

I mars kommer du kunna lägga beslag på allting Anno 2070 i och med Anno 2070 Complete Edition.

#ubisoft, #anno-2070, #anno-2070-deep-ocean


Medlem
Anno 2070-kollektion på väg

Vad är Anno 2070?


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem

Eller så kunde man köpa alltihopa nu i helgen på Steam eller Amazon till 60% rabatt.

Medlem

Väldigt najs!
Nu köpte jag redan Anno 2070 och alla DLC för-förra rean, men det är kul att det kommer ut en samling

Medlem

Synd att jag köpt allt redan då
Aja, riktigt kul spel, går att klämma in många timmar i det!


signatur

"Do Protons have mass?
I didn't even know they're catholic.." - Andy, Fallout 3

Medlem

Sweet, då får vi kanske in lite mer folk!

För er som spelar det och är intresserade av att bli lite seriösare, skicka ett PM till mig angående Eves Collective, och om ni så vill så kan ni också ansöka om att bli mentorer i Anno 2070!


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

Jag spelade 1404 mycket, men kom aldrig in i 2070 riktigt.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Tittade lite på det.
Jag spelade Anno 1404 eller vad det hette. Fina miljöer och kul att se hur ens stad bara växer och växer. Men det här såg lite för modernt ut för min smak, men det kanske är mkt bättre gameplay?

Borde jag köpa spelet?

Medlem

Anno 2070 är minst lika härligt som de tidigare spelen, och känslan är inte förstörd alls av att det är modernt osv.

Jag rekommenderar det starkt!


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

Anno är verkligen ett bra spel och jag måste säga att de här menyerna är sjukt snygga, det känns som i en scififilm, ni vet, där de har massa saker på skärmarna som inte gör något, fast här gör sakerna något.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

har varit sugen på det länge o nu lär det ju definitivt bli ett köp


signatur

God is dead

Medlem

Köpte allt under Julen, så det är ju på tok försent.


signatur

- Wiiga -

Inaktiv

Anno 2070 är ett riktigt bra spel, däremot var expansionen/DLC Deep Ocean lite väl dyr, och var det verkligen så mycket nytt? Har bara gett den ett par timmar än så länge. Men Anno 2070 är ett av de spelen som man verkligen ha älskat, så jävla kul

På rea är DLC ett självklart köp såklart, och dom har ju släppt en del gratis content också.

Medlem

Är priset rimligt så visst, som det är nu så kan man ju få punga 600 kr för alltihop... =/

Medlem
Skrivet av Veqtor:

Är priset rimligt så visst, som det är nu så kan man ju få punga 600 kr för alltihop... =/

Du missade då precis rean, det kostade ju 19 för alla saker på steam...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Jag betalade 400kr i helgen för Anno 2070+expansionen och samtliga DLC på steam. Skulle inte förvåna mig om denna complete samling är ett par hundra billigare haha

Edit: 400 var det nog iofs inte..snarare 350 eller något...


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Till er som undrar över Deep Oceans; Det ger mer än vad man först tänker sig. Den gör om Techs till en full faction med allt vad det innebär. I kombination med de två andra så ger Techs nu en del teknologier och byggnader som förändrar spelkonceptet helt, som t.ex Energy Transfer.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

Var finns källan till detta föressten? Jag ser inget på spelets hemsida och kan inte hitta ngt på UBIs heller.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

1
Skriv svar