Spelåret 2013, läsarnas val

Medlem
Skrivet av Qvisten:

GTA V (PC Versionen) Som vi nog aldrig kommer få se

Och kommer vi få se det, så kommer vi aldrig kunna spela det pga dålig konvertering..


signatur

För att spel ska vara kul ^^

Medlem

Earth Defence Force 2025!
Kanske inte högst budget men tveklöst ett av de spel som kommer att ha utvecklats med mest hjärta och fokus på bra spelkänsla, ingen random söndermjölkad AAA titel iaf

Medlem

East vs. West
Kalla kriget grand strategy, kan det bli bättre?

Medlem
Skrivet av Grumbledock:

Earth Defence Force 2025!
Kanske inte högst budget men tveklöst ett av de spel som kommer att ha utvecklats med mest hjärta och fokus på bra spelkänsla, ingen random söndermjölkad AAA titel iaf

Vad får dig att tro det? Det var inte alla som tyckte Insect Armageddon var en förbättring.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem
Skrivet av Paddington:
Skrivet av Grumbledock:

Earth Defence Force 2025!
Kanske inte högst budget men tveklöst ett av de spel som kommer att ha utvecklats med mest hjärta och fokus på bra spelkänsla, ingen random söndermjölkad AAA titel iaf

Vad får dig att tro det? Det var inte alla som tyckte Insect Armageddon var en förbättring.

2025 likt 2017 utvecklas av Sandlot.
Insect Armageddon gjordes av Vicious Cycle Software.
Jag och många andra anser att 2017 är betydligt bättre än Insect Armageddon och därför har 2025 potential då det är samma utvecklare som 2017.

Medlem

Witcher 3! Om det nu släpps 2013.

Enda spelet värt att "vänta" på.

Medlem
Skrivet av Paddington:
Skrivet av Grumbledock:

Earth Defence Force 2025!
Kanske inte högst budget men tveklöst ett av de spel som kommer att ha utvecklats med mest hjärta och fokus på bra spelkänsla, ingen random söndermjölkad AAA titel iaf

Vad får dig att tro det? Det var inte alla som tyckte Insect Armageddon var en förbättring.

Jag har inte heller sagt något om Insect Armageddon i min kommentar, av naturliga skäl. IA hade många bra saker, samtidigt som det hade många brister. Online co-op, klasser, inte bara loota vapen, remix, bättre fordon etc. är bra idéer som utvecklarna hade.
Tyvärr drogs spelet ner av alldels för få och små men samtidigt för långa banor, för liten fiendevariation och för få fiender på skärmen samtidigt, brist på unika/varierade vapen,bristfälligt röstskådespel m.m.
EDF 2025 är utvecklat av de "riktiga" utvecklarna, samma som gjort tidigare spel i serien och om man ser på det videos/bilder som släppts så påminner det mer om 2017 än IA, om än de tagit med en del av "förbättringarna" från IA såsom onlinespelande, nya/bättre fordon med co-op potential etc.

Medlem

The Last of Us!


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Mirage:

The Last of Us!

På konsol kan jag nog säga the last of us kmr säkert vara 2013 bästa spel eller dark souls II om inga andra upstickare kommer.

Synd det ej kommer till pc, hade passat skitbra på pc format

Medlem

GTA V kammar hem allt som vanligt, med all rätt! Det kommer att äga hårt

Skriv svar