Beskåda Omerta: City of Gangsters

Robot
Beskåda Omerta: City of Gangsters

Omgångsbaserat gangsterlir där du ska bli den mäktigaste gangsterledaren i stan. Tänk Xcom-stuk fast med färre utomjordingar.

#omerta-city-of-gangsters


Medlem
Beskåda Omerta: City of Gangsters

Jag hade gärna spelat en gangstersimulator UTAN combat. Anledningen till att jag inte spelar anno-spelen är att de har combat. Jag gillar fridfulla tycoonspel, alternativt sådana där strider utspelar sig i form av en textremsa som meddelar hur mycket pisk du har fått.

Medlem

Så stäng av combat i anno?

Medlem

Tror det blir dåligt men hoppas på att det är bra, förbokat sedan länge.

Riktigt sugen på att flasha lite tommy guns

Gangsterspel utan combat är lite som porrfilm utan sex, en massa dålig dialog

Medlem
Skrivet av Egg3t_:

Så stäng av combat i anno?

Finnes det måhända en helt fredlig kampanj? Var ej medveten om att man kunde stänga av strider.

Medlem
Skrivet av purjo:
Skrivet av Egg3t_:

Så stäng av combat i anno?

Finnes det måhända en helt fredlig kampanj? Var ej medveten om att man kunde stänga av strider.

Kampanj läget är jag inte helt hundra på men det finns ju ett "endless play" läge där du kan stänga av combaten.


signatur

"Do Protons have mass?
I didn't even know they're catholic.." - Andy, Fallout 3

Medlem

Någon annan som får apsköna "Gangsters: Organized Crime"-vibbar? Detta ska definitivt införskaffas!

Dock får jag inte lika fina vibbar av combatsekvenserna som i sig är helt ointressanta. Tycoon-fantast här med.


signatur

Have a good time!

Medlem

Bara jag som simulerar striderna i total war?


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

Ser jävligt bra ut men som sagt lite väl stridslystet kanske.

Undra om Nucky är med här?

Medlem

Striderna såg ju absolut inte lockande ut. Och det enda jag kan tänka på är "Åh, vad jag längtar efter Simcity 5!"


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Pizza Tycoon 3 snälla

Medlem

Kalypso? Jag tror jag passar...


signatur

I drank what?

Medlem

Otroligt fula strider. Vid 01:27 så kröker han sina skott sidledes i luften som Magneto.

Samt en massa clipping, bristfällig animation blending och extremt tama partikeleffekter.

Medlem
Medlem

Jag vill ha Legal Crime 2

Medlem
Medlem

Det ser nästan ut att vara samma spelmotor som driver Tropico 3/4 .... inte speciellt imponerande, men kan mycket väl bra gameplay ändå ... men tror jag står över :-/

Medlem

Det var rätt kul faktiskt.
Som ett facebookspel med mer story, lite finare grafik och man behöver bara vänta några minuter på att raida samma ställe istället för timmar.

1
Skriv svar