Willem Dafoe ansluter sig till Beyond-ensemblen

Robot
Willem Dafoe ansluter sig till Beyond-ensemblen

David Cage och hans Quantic Dream hade visst ett litet ess i rockärmen.

#beyond-two-souls, #quantic-dream


Medlem
Willem Dafoe ansluter sig till Beyond-ensemblen

Nu ser man inte mindre fram mot det direkt. Ah, jobbigt att de gör en så sugen när det är så långt kvar. Känner likadant med Watch Dogs, vill ha nu! Hoppas detta blir bra, tyckte mycket om Heavy Rain.

Medlem

Älskar Willem Dafoe. Blir väl så illa tvungen att införskaffa en PS3 tills dess...

Ser inte sådär jättebekvämt ut med alla pluppar i ansiktet

Medlem
Skribent

Jag har haft ett extremt svalt intresse för Beyond, men nu jäklar.


signatur

I am the black wizards.

Inaktiv

Jag älskade Heavy Rain och ser verkligen fram emot Beyond: Two Souls. Synd bara att det inte portas till PC. För det hade verkligen varit något utöver det vanliga.

Medlem

Om du vill att folk köper ditt spel, lägg till Willem Dafoe.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Willem Dafriend


signatur

Du vet att du vill gå med i Church of the Flying Spaghetti Monster o bli en Pastafarian du med.

Medlem

Gud måste köpa, och bara för jag tänker på how i met your mother när jag läser eller hör willem dafoe

Inaktiv

Fan att det inte släpps till pc, hade extremt gärna lirat detta.
Hatar exklusiviteter...

FM-guru
F.d. Sisyr

En av mina favoritskådisar (till skillnad från Ellen Page...). Riktigt kul!

Medlem
Skrivet av MacNille:

Om du vill att folk köper ditt spel, lägg till Willem Dafoe.

Funkar på mig!

Medlem

Åh, jag älskar ju klassisk Dafoe. Blir det en ps4 och det går att spela Beyond på den på något sätt så blir det ett köp....då


signatur

Game long and prosper

Medlem

signatur

God is dead

Medlem
Skrivet av Odee:

Älskar Willem Dafoe. Blir väl så illa tvungen att införskaffa en PS3 tills dess...

Ser inte sådär jättebekvämt ut med alla pluppar i ansiktet

Håller med helt, han är en av mina favorit karaktärs skådespelare, nu har jag två spel jag vill


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

1
Skriv svar