Watch Dogs E3-succé gav extra resurser

Medlem
Skrivet av showerguy:
Skrivet av DeKvittar:
Skrivet av dotque:
Skrivet av Johan3043:
Skrivet av showerguy:

Vänta bara..

- Internet blir ett krav
- DLC / Premium
- Mikrotransaktioner

GTA V kommer krossa Watch dog!

Så du tycker alltså att Rockstar Club och Games for Windows Live är bättre? Och då ska vi också nämna alla DLC's för Max Payne 3?...

Uuuh det ryser i hela kroppen när jag tänker på hur smärtsam installationen av GTA IV var..

Man får ju inte heller glömma att det faktiskt kom en rad DLCs till GTA IV heller.

DLC? Två riktiga expansioner som innehöll nya kampanjer, karaktärer, vapen och mycket mera.

Till GTA var det Expansions men till Max Payne 3 släppte dom massvis med DLC's. 11st...

Inaktiv
Skrivet av Johan3043:
Skrivet av showerguy:
Skrivet av DeKvittar:
Skrivet av dotque:
Skrivet av Johan3043:
Skrivet av showerguy:

Vänta bara..

- Internet blir ett krav
- DLC / Premium
- Mikrotransaktioner

GTA V kommer krossa Watch dog!

Så du tycker alltså att Rockstar Club och Games for Windows Live är bättre? Och då ska vi också nämna alla DLC's för Max Payne 3?...

Uuuh det ryser i hela kroppen när jag tänker på hur smärtsam installationen av GTA IV var..

Man får ju inte heller glömma att det faktiskt kom en rad DLCs till GTA IV heller.

DLC? Två riktiga expansioner som innehöll nya kampanjer, karaktärer, vapen och mycket mera.

Till GTA var det Expansions men till Max Payne 3 släppte dom massvis med DLC's. 11st...

Fast jag hänger inte riktigt med här? Vem har sagt något om Max Payne 3? Bara du?

Jag skrev att GTA V kommer krossa Watch Dog.

12
Skriv svar