Runescape 3 släpps i sommar

Robot
Inaktiv
Runescape 3 släpps i sommar

Kommer ihåg när jag körde RuneScape för bra länge sen med min kusin, vi fick aldrig mickar med MSN att fungera så vi ringde med hemtelefonen istället, resulterade i en fyhelvetes hög telefonräkning efter timmar av äventyrande - och 2 st inte jätteöverlyckliga mammor

(var värt det, underbart spel)

Medlem

HAHAHAHAHA kommer ihåg nät jag var level 29 och hade 2k guld endast, så frågar jag en random snubbe: Can I please have 10k gold? Så ger han mig 100k, haha var ba 8-9 år gammal då blev så överlycklig..


signatur

Mother of God, GTA V is soon here!

Medlem

tufft att det fortfarande finns spelare till det här spelet, detta var mitt första MMORPG. Jag har fortfarande lite exklusiva saker som man inte längre kan få, säkert värt en del på Ebay

Medlem

RS runt 2004 var ju kungligt.

wave:cyan:selling coal, 120gp ea!!

Medlem

Riktigt imponerande grafik för att vara Java faktiskt!


signatur

Game long and prosper

Meh Tänker alltid på vikinga liret Rune när jag ser det här namnet...blir lika besviken varje gång


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Har aldrig spelat ett spel där det är roligare att grinda än just detta...

Kom igen spawna nu ore jävel *Spam klickar som en fåne* vid rush hour så kunde det vara mycket folk some skulle mina, då gäller det att vara snabb som attans.

Sen minns jag mycket väl hur jag sprang fram och tillbaka mellan Karamja och Falador. Fiskade Lobsters på Karamja, cookade dom i land, satte i banken. Stack till Varrock och gjorde lite profits. Det spelade ingen roll om typ 50 pers till gjorde detta. Så fort det såldes lobsters var det någon som skulle ha.

När jag väl samlat en stor kassa i banken så valde jag att vid tider då folk spelade som mest efter jobb och skola att köpa billiga rune vapen. Sedan sålde jag samma vapen för 5-10k extra beroende på vilket vapen det var, då det var färre folk online.

Minns inte hur det gick sedan, försörjde mig på diverse sätt och blev ganska rik av mig. Dagen då jag valde att sluta så droppa jag hela min förmögenhet utanför banken i Varrock. Det var då en jäkla massa ska jag då säga... Men saknar inte spelet för en sekund, grindet är never ending haha

ELF
Medlem

Runecscape 3? Det är väl nuvarande spel Runescape 2 som ska uppdateras? Så har jag fattat det i alla fall.
Jag förknippar i alla fall ett nytt nummer med att man blir tvungen att börja om från början då det var så med övergången till nuvarande Runescae (2). Fast de kanske bara kallar det Ruenscape (3) med tanke på den nya spelmotorn.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem
Skrivet av Pointpurple:

RS runt 2004 var ju kungligt.

wave:cyan:selling coal, 120gp ea!!

Agreed.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem
Skrivet av Javas:

Riktigt imponerande grafik för att vara Java faktiskt!

http://www.wurmonline.com/about.php är också skrivet i Java

Medlem

Populära? Snarare... Popularda...?


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Hörru Runescape 2 du får sluta skicka skräppost till mig försöker stämma mig på 2500dollar har inte ens ett runescapekonto.

1
Skriv svar