Betatesta Anno Online! (nycklarna är slut)

Medlem
Skrivet av kaealy:
Skrivet av elPresidente:
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av elPresidente:

Antar att det sprutar av mikrotransaktioner när retail kommer ut? Nån som vet hur det ligger till?

Alla personer med allt detta tjat gällande mikrotransaktioner. Kan ni verkligen inte förstå att det har blivit bätttre? Började för något år sedan och fortsätter bli bättre.

Håller me dig! Jag och 2 polare kommer ge ut en app till iphone/android inom kort med mikrotransaktioner. Jag ler så länge jag inte är konsumenten

Antar att du är ytterligare en "guldgrävare" i detta och vill göra ett par bucks innan uppdaterad lagstiftning börjar pilla på fenomenet mikrotransaktioner? VIll bara säga att du är en vidrig människa som utnyttjar dumma eller väldigt unga konsumenter.

Om sanningen ska fram så avskyr jag mikrotransaktioner. Jag rekommenderar människor att hålla sig så långt bort från mikrotransaktioner som man bara kan. Mitt svar/citat till Uberpwnage2.0 var motiverat att se allt utifrån utvecklarens perspektiv.

Appens grundfunktion(inget spel) kan jag inte avslöja, förutom delen med mikrotransaktioner vilket hör till lagringskapacitet. Efter att köpt appen får du tillgång till grundfunktionen och en lagringskapacitet som vi anser vara passande för majoriteten av kunderna. Efter en närmare 3 månaders betatestning kom vi fram till att det finns kunder som är i behov att ytterligare lagringskapacitet.. Detta visade sig vara omtyckt från vissa av våra testare.

Så nej, det är en professionell och human app.

Medlem

mååh, varför ska man jobba för :l missar alltid sånna här roliga grejjer.

Medlem

Jag personligen tycker det var riktigt dåligt spel inget som jag vill lägga tid på.

Medlem

Finns det nån mening med att besöka andra? Adda mig isf: Veqtor

Medlem

har en betanyckel ifall nån vill ha. Kommer inte ha tid att testa ändå

12
Skriv svar