Stora möjligheter för Dawn of War 3

Robot
Stora möjligheter för Dawn of War 3
Medlem
Stora möjligheter för Dawn of War 3

Man kan alltid hoppas

Både på att spelet kommer över huvud taget och att det går tillbaka till som DoW var. Tvåan var i och för sig bra också, men gillade ettan mer.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Medlem

Världens... bästa... speluniversum.

The Emperor protects.

Punkt.


signatur

The Emperor protects.

Medlem

Ääääntligen!

Medlem

GUUD! MAH ORKZEZ NEEDZ DEMSELFS À GUUD STOMPEN!

WAAAAAAAAGH!


signatur

Videomupp

Medlem

Tror nog att ett Total War'esqe 40K spel hade kunnat vara ganska så intressant.

Något i stil med Dark Crusade's Kampanj karta (fast större, med flera planeter och massivs med provinser)

Medlem

mmmmm me likes som tidigare sagts så fördra man ju dow 1 framför 2...2an var på inget sätt dåligt men ettan var bättre

Death to the false emperor

Inaktiv

1:ans gameplay och 2:ans grafik = Yummie

Medlem

Bara det blir som DoW 1 och inte DoW 2 så är jag på.

Medlem

Hoppas!


signatur

I drank what?

Medlem

Sweet. Hoppas dom kombinerar det bra med ettan(basebuilding etc) och tvåan(mer avancerat taktik-system) med bättre grafik.

Medlem

Skulle va roligt med ett warhammer spel som hade Imperial guard som huvud del=P

Medlem

You better! Älskar Space Marine och alla DoW2!

The Emperor Protects


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

hoppas dem går tillbacks till gammla klassiska RTS dow serien! älskade det så mycket !

Medlem

jag tycker att DoW2s gameplay är avsevärt mer intressant än DoW1. Samt att det är relativt nytänkande. Om ni som stör er på det främst stör er på SP snarare än MP så kan jag förstå. kampanjen i DoW2 var bra repetativt. Jag hoppas att de behåller skalan på samma nivå i dow3.

Inaktiv

The Emperor protects!

Medlem

Vill gärna ha en forsättning på detta universum.

Retribution gillade jag inte riktigt. Space Marine var hyfsat i början med orkerna sedan blev det sämre.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Jag hoppas på mer storskaliga battles i Games workshops gamla "Epic" format med Titans osv...

Medlem

Detta är något jag längtat sjukt mycket efter, GE MIG!

Medlem
Skrivet av Farris:

http://img.photobucket.com/albums/v245/gore_torn/drive-me-clo...

Tror nog att ett Total War'esqe 40K spel hade kunnat vara ganska så intressant.

Något i stil med Dark Crusade's Kampanj karta (fast större, med flera planeter och massivs med provinser)

Den där bilden är en väldigt bra representation av hur 40k känns, och även dow för den delen. Närstrid, närstrid och även en del närstrid. Roligare om de släpper ett turbaserat spel istället.

Medlem
Skrivet av zephe:

Jag hoppas på mer storskaliga battles i Games workshops gamla "Epic" format med Titans osv...

Absolut

Medlem

Yes! Jag skulle köpa det, om dom går tillbaka till stora armeér som i första Dawn of War. Älskade det spelet!

Medlem

Den underbara ljudbilden i ettan är ju en stor del av dess vinnarkänsla tycker jag - även om tvåan var bra där också, men inte riktigt lika coolt som med större grupperingar. Skulle gärna se ett DoW3.

Medlem

bring it on! bara man kan ha humongoulific strider med massvis av döda kroppar överallt så är jag nöjd

Medlem

Striderna och slaktenheternas animationer var så mumsiga i ettan, hoppas de får tillbaka det i 3an. 2an gillade jag förvisso också men den kändes stelare och mer enformigt. Och Mp gillade jag inte alls i 2an

Medlem

Gillade verkligen Wargear-systemet i DoW2 (tragiskt att de bantade ner det i expansionerna), får hoppas på lite mer modifiering av mina Space Marines. Knowledge is power. Guard it well.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem

Ett mer in-depth The Last Stand hade varit skitkul. Det var den roligaste delen i tvåan, tyckte jag.

Medlem

Skulle vara coolt om det vart lite andra förband på Chaos sidan i kampanjen, Har inte sett nå Thousand sons


signatur

"Det var bättre förr!"

Medlem

Jag. Vill. Ha.

12
Skriv svar