Call of Duty: Ghosts – boxart, releaserykten

Robot
Call of Duty: Ghosts – boxart, releaserykten

Kommer boxen till Call of Duty: Ghosts se ut så här? Och släpps det även till denna generations konsoler?

#nyhetstips, #infinity-ward, #neversoft-entertainment


Medlem
Call of Duty: Ghosts – boxart, releaserykten

Meh.

Medlem

Ne men titta, ännu ett spel till min kollektion.....NOT!

Inaktiv

Hoppas på uppdaterad autoaim (instakill vore ju bra, orka klicka o skjuta) och inga kartor alls vid release, dom kan jag ju köpa senare ffs.

Medlem

Ja,ett nytt cod!! som jag har längtat!: seriöst, blir bara SÅ trött!


signatur

More COOP for the masses

Medlem

Får sån där déjà vu känsla, har inte vi sett sådant här tidigare?

Nej detta är säkerligen innovativt, epic gameplay, new features etc.

Säkerligen Inte sådana där banor där skepp/ubåt sjunker och man måste rusa ut så fort man kan, stadsdel där man är omringad av terrorister som måste skjutas ned med någe sniper rifle/scope rifle för att dom har högre placering, "lugna" delar där man bara går i slow tempo för att få en feeling av "uppdraget" (För att sedan sluta med krig och explosioner), kloakdelar, smygarbanor där man inte får trigga larm, rena sniper uppdrag där man får en speciell sniper rifle som inte fås annars i spelet, hög-tempo-jaga-super-boss-bana osv osv.

Nej det är säkert någonting Nytt den här gången, jag är säker på detta! Det kommer deras marknadsföringsavdelningar pressa i våra halsar sen


signatur

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. - A. Einstein

Medlem
Medlem

zzzzzzzzz......Hur orkar folk

Medlem

KOMIGEN! MJÖLKA DÅ! JAA MJÖLKA KOSSAN! JAA DET KOMMER PENGAR !! JAAA.

Förlåt var bara tvungen.

Medlem

Det är ungefär som med amerikanska action-filmer: dom är likadana, bara att man byter ut skådespelarna, platserna och musiken. Samma mönster i handlingen, samma sammalikadant.

Men folk ser dom i alla fall, för det finns så många som vill ha enkel underhållning som man lätt kan ta till sig.

Sätt dig i soffan, tryck play, se filmen och ät popcornen.

Samma sak med t ex CoD; igång med spelet och panga terrorister/kommunister.

Simple as that.

Så länge folk köper det så spelar det ingen roll hur många som råmar på forumen...

Trist för de som vill ha annat, men så fungerar det i marknadsekonomin.

Bara för de som piratkopierar spel som inte är som CoD att köpa sina spel istället, så är chansen att det kommer annat än CoD större.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Snälla kan ni inte berätta mer om hur mycket ni INTE kommer köpa detta och hur mycket ni tycker det suger och är värdelöst.

Medlem

Har tappat hoppet för cod-serien för längesen. Tycker det hade räckt, gott och väl med cod II.

Cod-serien påminner om resident evil-filmerna, som blir sämre för varje "uppföljare" som släpps. Har ingen betydelse vad de kallar det. Vi får ungefär samma spel, fast utvecklarna vill få oss å tro att det är nytänk.

Cod var åtminstone originellt en gång i tiden. Skulle vara glad om de döpt denna till endgame eller något och verkligen avsluta serien. Spiken som slog igen kistan har redan slagits för längesen.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Ghosts, yeah, hoppas spelet är osynligt ...

Medlem

the sarcasm level is strong in this thread


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

snälla jag saknar verkligen ww2 nu....för många spel som följer samma linje. modernt...modernt, varföri nte testa något helt nytt? ett 2340 krigs spel kanske?


signatur

Spela spel är kul ibland.

Skägg.
10 Chambers

Har Activision dementerat all inblandning av Patrick Swayze och Whoopi Goldberg?


signatur
Medlem

Ett nytt CoD varje år är ju faktiskt jävligt trevligt. Håller personligen Black Ops som personlig favorit. (Och ja, jag spelar andra grejer också, dock är CoD MP min terapi).

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Har Activision dementerat all inblandning av Patrick Swayze och Whoopi Goldberg?

Att få Patrick Swayze inblandad kan bli svårt...

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Har Activision dementerat all inblandning av Patrick Swayze och Whoopi Goldberg?

Haha, jag var tvungen att googla den innan jag fattade

Skrivet av Arvid:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Har Activision dementerat all inblandning av Patrick Swayze och Whoopi Goldberg?

Att få Patrick Swayze inblandad kan bli svårt...

Skulle kunna get material innan han kolade, om nu spelet var under utveckling då.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Ser fram emot det här! Infinity Ward gör de bästa CoD-spelen, och jag struntar rätt friskt i single player.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Min dröm vore om de stannade till på ett spel och fortsatte att utveckla multiplayern så att spelet kändes fräscht under en lång tid.
Och att nya banor var gratis.
En dröm, som var verklighet för inte så längesen..

Youtuber
Skrivet av Arvid:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Har Activision dementerat all inblandning av Patrick Swayze och Whoopi Goldberg?

Att få Patrick Swayze inblandad kan bli svårt...

På vilket sätt? Borde väl vara ännu enklare nu för en sådan titel?


signatur

YouTube:
Spel: http://www.youtube.com/dualdgamingextra 150 000 prenumeranter
Mat & Trams: https://www.youtube.com/ingakonstigheter 40 000 prenumeranter

Medlem
Skrivet av figgehn:
Skrivet av Arvid:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Har Activision dementerat all inblandning av Patrick Swayze och Whoopi Goldberg?

Att få Patrick Swayze inblandad kan bli svårt...

På vilket sätt? Borde väl vara ännu enklare nu för en sådan titel?

Han dog ju 2009.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Helvete va folk är negativa. Uppenbarligen skapar de en ny titel för att spelserien fortfarande säljer. Och oavsett hur mycket vissa här bashar spelet så kommer det fortfarande finnas bitar i SP och MP som får dem att vilja spela.

När det kommer till produktionen så är det sant att de har fastnat i klistret lite. Det som man klagar mest på är saker som är såpass etablerat i spelet, så skulle man ta bort det finns risken att fler klagar.

Det är klart att man SKA klaga, men med ordentliga och konstruktiva argument. Om man har tid att blint göra narr av ett spel så föreslår jag att man plockar upp en Speldesigns-kurs på Folkuniversitetet och gör ett bättre spel själv.


signatur

Tokyo, Japan reporting in!

Youtuber
Skrivet av conthox:
Skrivet av figgehn:
Skrivet av Arvid:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Har Activision dementerat all inblandning av Patrick Swayze och Whoopi Goldberg?

Att få Patrick Swayze inblandad kan bli svårt...

På vilket sätt? Borde väl vara ännu enklare nu för en sådan titel?

Han dog ju 2009.

Alltså är han som klippt och skuren för titeln...


signatur

YouTube:
Spel: http://www.youtube.com/dualdgamingextra 150 000 prenumeranter
Mat & Trams: https://www.youtube.com/ingakonstigheter 40 000 prenumeranter

Medlem
Skrivet av Ichinisan:

Helvete va folk är negativa. Uppenbarligen skapar de en ny titel för att spelserien fortfarande säljer. Och oavsett hur mycket vissa här bashar spelet så kommer det fortfarande finnas bitar i SP och MP som får dem att vilja spela.

När det kommer till produktionen så är det sant att de har fastnat i klistret lite. Det som man klagar mest på är saker som är såpass etablerat i spelet, så skulle man ta bort det finns risken att fler klagar.

Det är klart att man SKA klaga, men med ordentliga och konstruktiva argument. Om man har tid att blint göra narr av ett spel så föreslår jag att man plockar upp en Speldesigns-kurs på Folkuniversitetet och gör ett bättre spel själv.

Jag tycker det är fel att pumpa ut en titel varje år när redan existerande spel fortfarande fungerar bra. Majoriteten spelar Cod för MP.

Spelen har knappast höjt sig själva grafiskt. Kan fortfarande spela MW och WaW och de står sig jämna med dagens utgåvor. Samtidigt är det inte någon stor skillnad på MP-delen förutom lite andra killstreaks och få nya spellägen.

Som jag skrev ovan tycker jag man bör ta BO2 och utveckla MP genom att släppa nya banor, spellägen, patcha spelet för buggar osv.
Det gjordes så förr och det fungerade ypperligt. Det är inte så konstigt att jag spelade Cod 2 i 6 år medan jag spelat MW2 och BO i högst ett år..

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av conthox:
Skrivet av figgehn:
Skrivet av Arvid:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Har Activision dementerat all inblandning av Patrick Swayze och Whoopi Goldberg?

Att få Patrick Swayze inblandad kan bli svårt...

På vilket sätt? Borde väl vara ännu enklare nu för en sådan titel?

Han dog ju 2009.

Och titeln är Ghosts.

Medlem
Skrivet av figgehn:
Skrivet av conthox:
Skrivet av figgehn:
Skrivet av Arvid:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Har Activision dementerat all inblandning av Patrick Swayze och Whoopi Goldberg?

Att få Patrick Swayze inblandad kan bli svårt...

På vilket sätt? Borde väl vara ännu enklare nu för en sådan titel?

Han dog ju 2009.

Alltså är han som klippt och skuren för titeln...

Hahahaha....


signatur

Nämen!

Medlem

Är det ens kul att spela SP kampanjen på CoD? Har inte lirat skiten sedan MW1.

Medlem
Skrivet av Rakoon:

Är det ens kul att spela SP kampanjen på CoD? Har inte lirat skiten sedan MW1.

Black Ops spelen var i min mening hyfsat underhållande (speciellt 2:an) då kampanjen var löjligt överdriven...men på ett bra sätt, det var som sagt underhållande!

Modern Warfare serien dock.....ugh...speciellt trean är i min mening ett genuint dåligt spel. Jag är inte en av de som hackar ner på COD så fort jag får chansen, jag har egentligen spelat alla delar som släppts till PC, men MW3 var banne mig det sämsta av dem. För mig är det märkligt nog ganska uppenbart att Treyarch gör de bättre spelen numera. De vet att man inte behöver slänga in onödiga sekvenser där man mejjar ner oskyldiga civila för att göra ett spel intressant...

12
Skriv svar