Bygg drömkåken i Camelot Unchained

Robot
Medlem
Bygg drömkåken i Camelot Unchained

Bygga hus i mmo är alltid trevligt det =). Som det sims fast bättre ;D! OCH utan pengar fusk!

Medlem

jag som varit med om housing när Daoc fanns vet hur mycket detta är värt.. och jag kan säga så mycket som så, att är det bara halvt så bra som housing var i DAoC så blir det wicked sick =D

Medlem

6 dagar kvar att dra in resterande 600.000... Det blir tajt, detta.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Avstängd
Skrivet av Dunder:

6 dagar kvar att dra in resterande 600.000... Det blir tajt, detta.

Mhmm hoppas verkligen att dom når målet i tid! Kanske är en hel del som väntar tills sista minuten

Medlem
Skrivet av Dunder:

6 dagar kvar att dra in resterande 600.000... Det blir tajt, detta.

Jag hoppas de lyckas dock. Jag ogillar vanligtvis månadskostnader till spel men om det verkligen kan visa sig vara något nytt och stabilt i längden betalar jag mer än gärna en månadskostnad.

Hoppas de når målet, bara 100'000 om dagen!

Medlem

Fläskigt värre.

DAoC var ju fruktansvärt bra på sin tid, och till viss del även nu. Kul med ett nytt mmo som inte försöker vara wow.

Medlem

Fan de måste bli klart det här! Sugen som fan!

Medlem

Spola fram tiden, kan någon kickstarta en sådan fråga?

Medlem

9000 backers... även om dom skulle få ihop pengarna, så låter det inte som om spelet skulle ha tillräckligt med folk som spelar det.

Medlem
Skrivet av burkmopp:

9000 backers... även om dom skulle få ihop pengarna, så låter det inte som om spelet skulle ha tillräckligt med folk som spelar det.

en liten, dedikerad community är en av huvudanledningarna till att jag blir interesserad. Mycket det som låg till grund för att att eve blev så tilltalande i mitt tycke, och när jag spelade det var det kring 5000 pers inne samtidigt. (är väl mer nu för tiden som jag förstått det)

hoppas dem lyckas !

Medlem

Verkar tyvärr kört, tror inte de får in de $575,000 som är kvar på 6dgr.
Om de inte fixar någon finansiär som kan gå in med resterande.

Medlem
Skrivet av joehow:
Skrivet av burkmopp:

9000 backers... även om dom skulle få ihop pengarna, så låter det inte som om spelet skulle ha tillräckligt med folk som spelar det.

en liten, dedikerad community är en av huvudanledningarna till att jag blir interesserad. Mycket det som låg till grund för att att eve blev så tilltalande i mitt tycke, och när jag spelade det var det kring 5000 pers inne samtidigt. (är väl mer nu för tiden som jag förstått det)

hoppas dem lyckas !

Jo, samtidigt. Men nu är knappast folk inne 24/7, så av dom där 9000 + eventuellt andra som är intresserade blir ändå inte många online.

Medlem

Att tänka på också är att detta är inte ett spel i beta, inte ens alpha. Folk generellt brukar vara negativa till att 'köpa' ett spel som inte ens är spelbart, och finns mest på pappret.

Jag tror att de flesta på KS är diehard fans av DaoC och vet att DU kommer fortsätta i samma anda. Det är få som orkar bry sig att köpa ett spel 2,5 år före det släpps, svårt att planera så långt fram i tiden, de flesta vet inte ens om de kommer ha tid att spela då.

Medlem

Det ser helt klart väldigt intressant ut, dock inte helt säker på att jag är intresserad av ännu ett MMO, framförallt med månadskostand dessutom... Blir att vänta någon dag till o kolla upp lite mer o se om jag stödjer det eller inte, i vilket fall som helst hoppas jag det når upp till sitt mål då det helt klart ser lovande ut iaf.

Medlem

Förstår inte varför folk klagat på månads kostnad. Själv betalar jag med glädje 140kr i måndaden för ett bra mmorpg, får ju fruktansvärt mycket underhållning för dom stackars slantarna. finns inget värre än micro shit. I slutänden blir som utan ändå dyrare,


signatur

i7 920 2.66ghz @3.8ghz, Gigabyte GTX 680 2GB OC SLI, 12GB DDR3 1600mhzmem, Samsung 830 256GB,GA-EX58-UD4P motherboard, 3x24 Asus Vw246"

1
Skriv svar