Dice visar upp nytt spel på E3

Medlem
Skrivet av Stag:

Det är inte ett fel utan en attack utifrån. Självklart gör de allt de kan för att lösa det.

Det är dessutom helt olika arbetsgrupper som jobbar på respektive. Det ena påverkar inte det andra.

jaha ja det e några dryga personer som har tråkigt igen då trodde dom hade fuckat upp nån patch igen då får ja vackert vänta då

Inaktiv
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Battlefront: Bad Company skulle ju vara astrevligt, det gänget i Star Wars-setting. Gör't!

Är Gör´t en försvenskning av Do it?

Medlem

Battlefield 5? XD

Medlem

Min högsta ösnakn är bara att Mirror´s Edge 2 är ett högbudget open world spel. Sedan kan man ju drömma om Bad Company 3 men tror inte DICE är där ännu långt ifrån. Hoppas bara att BF4 är lite mer åt BC2 hållet och att suppression är äntligen borta och det är bara normala flinch eller nåt.

Medlem

Ett nytt Mirror's Edge hade varit grymt Mer färger och mer folk och mer väder effekter så kommer jag inte utanför dörren


signatur

För att spel ska vara kul ^^

Medlem

Bad company fallout 4!

Medlem

ME2 torde ju sitta som en smäck med sånadäringa vr-hjälmar som blivit på modet igen och ett löpband: Parcour för folk med självbevarelsedrift och normal fysik.

Medlem

Alltså, var inte tex Battlefront 3 ganska långt in i utvecklingen närdet lades ned? 1313 likaså, varför skulle det inte kunna vara ett av de spelen? De ska ju bara visas upp, en förrenderad film med frostbite-motorn borde inte t sån lång tid att knåpa ihop för Dice.

Medlem
Skrivet av PcGamer:

Hoppas att EA börjar inse att man kan inte bete sig hur som helst mot sina kunder. EA släppte en gång i tiden många bra spel, som kund var jag mer än nöjd och hade inga problem med att köra spelen utan någon som helst tillgång till nätet. Ett EA som släpper bra titlar och har en human kundpolicy är ett EA jag gärna ger mina pengar till. För om de inte ändrar inställning tror jag inte ens en licens som SW kommer räcka.

Tror inte det kommer vara ME2 men EA kanske börjar inse att det kan vara smart att göra fler spel än att bara släppa ett fåtal spel med en budget som är i samma klass som en film från Hollywood.

I faktum så gör EA över 100 spel om året, men endast ett fåtal når till att bli de mega-spelen som du verkar syfta på, de spelen som ska vara företagets allra bästa, EAs "flaggspel".

Sen att spelen kräver internet, det är simpelt för att avskräcka illegala fildelare ifrån att stjäla deras spel, de vill hellre att folk betalar för sina EA spel än att stjäl dom, därav så är internetkrav ett nödvändigt ont, för vem vill lägga ut miljontals dollar på spel som inte kommer att köpas när de flesta stjäl det online istället för att köpa?.. Även bra spel,, tyvärr så har relativt få personer moralen nog att köpa spel de gillar, utan tänker (eller brist på tänkande) orsakar att de tycker att det räcker att ladda ned spelen istället.

Medlem
Skrivet av Redstar:

Alltså, var inte tex Battlefront 3 ganska långt in i utvecklingen närdet lades ned? 1313 likaså, varför skulle det inte kunna vara ett av de spelen? De ska ju bara visas upp, en förrenderad film med frostbite-motorn borde inte t sån lång tid att knåpa ihop för Dice.

Skulle ana att det blir BioWare som gör STAR WARS 1313, de har alltid varit bra på RPG spel, medan DICE har erfarenhet av krigsspel och därför kan vara effektiva i att göra ett bra "Battlefront" spel.

Medlem

Dem håller på å jobbar på ett star wars spel vet jag, kanske är det.

Medlem

Hoppas på ett nytt Rallisport Challenge


signatur

"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you"

Medlem

Hoppas också på Mirror's Edge 2. Spelet med störst chans att komma med nåt nytt precis som det gjorde förra gången! Ettan hålls fortfarande på en speciell plats i spelhjärtat. Jag har inte glömt! (Har t o m ett fönster ut mot Mirror's Edge-staden i vardagsrummet! (stor custom poster med utsikt över staden )

Medlem
Skrivet av SuperTed:

ME2 torde ju sitta som en smäck med sånadäringa vr-hjälmar som blivit på modet igen och ett löpband: Parcour för folk med självbevarelsedrift och normal fysik.

Marknaden kanske blir för liten med en sån målgrupp.

12
Skriv svar