Oculus Rift-stöd till Half-Life 2

Robot
Oculus Rift-stöd till Half-Life 2

Valve inkluderar stöd för Oculus Rift i senaste versionen av den åtta år gamla kofotssimulatorn - mot Ravenholm!

#valve, #half-life-2, #team-fortress-2


Medlem
Oculus Rift-stöd till Half-Life 2

Att sitta och titta videos när dom testar OR är som att vänta på att tomten ska komma med julklappar. Men nu är väntan ett år innan man får tag på en consumer version.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Tycker det låter lovande att alla source spel får stöd. Ett brett stöd kommer verkligen bana väg för tekniken. Ser fram emot att lägga vantarna på ett ex av occulus rift!

Medlem

"lite mer -oslippad- i sedan tidigare stödda Team Fortress 2"

Oslippad?

Medlem

signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Stilfullast:

"lite mer -oslippad- i sedan tidigare stödda Team Fortress 2"

Oslippad?

Oslippad? AWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Rentah:
Skrivet av Stilfullast:

"lite mer -oslippad- i sedan tidigare stödda Team Fortress 2"

Oslippad?

Oslippad? AWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW

Fixat!


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Rentah:
Skrivet av Stilfullast:

"lite mer -oslippad- i sedan tidigare stödda Team Fortress 2"

Oslippad?

Oslippad? AWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW

Fixat!

Jag förstår om du är lika exalterad som jag över denna nyhet, man slår mer på tangenterna då.

Medlem

Min dev version kommer när som helst )

Medlem
Skrivet av Stilfullast:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Rentah:
Skrivet av Stilfullast:

"lite mer -oslippad- i sedan tidigare stödda Team Fortress 2"

Oslippad?

Oslippad? AWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW

Fixat!

Jag förstår om du är lika exalterad som jag över denna nyhet, man slår mer på tangenterna då.

Fan. inget skrivfel!

Inaktiv

Detta fick mig att tänka på avsnittet i Star Trek: Voyager där de fastnar i en virtuell värld där om man dör så dör man i verkligheten pga stressen kroppen utsätts för då den tror att den dör. xD

Medlem

Personligen tycker jag Oculus Rift ser riktigt spännande ut. Jag är dock nästintill helt säker på att jag inte kommer kunna använda det. Risken för extrem "simulerings-/åksjuka" känns tämligen stor.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Fixa till Dark Messiah of Might and Magic, använder ju source-motorn, har "full body immersion" och ett fantastiskt strids och magi-system !!!

Medlem

Du har väl embeddat samma video två gånger?

Medlem
Skrivet av marcus8958:

Att sitta och titta videos när dom testar OR är som att vänta på att tomten ska komma med julklappar. Men nu är väntan ett år innan man får tag på en consumer version.

Pengarna ligger redan redo för inköp

1
Skriv svar