Trailer: Färga rustningen i Star Wars: The Old Republic

Robot
Trailer: Färga rustningen i Star Wars: The Old Republic
Medlem
Trailer: Färga rustningen i Star Wars: The Old Republic

It's like a whole new game!

Medlem

Nåväl.. Även fast detta redan var ifrågasatt redan innan spelet kom ut får man väl säga att detta är bra. Dessvärre är det dåligt att det kommer så sent att många (Inklusive jag) blev trötta på spelet som icke var optimizat alls. Blev verkligen besviken vad som hände med detta spelet.

Medlem

Väldigt konstigt att det här inte fanns med från början då man redan har kunnat ändra färgerna på kläderna så de matchar en viss utrustnings-del.

Medlem

Too little, too late.

Geeks Gaming

Sorry men Star Wars The Old Republic funka inte som ett mmorpg.

Dom skulle gjort de mer som ett exploring game bland alla planeter. Kanske man väljer att vara Rebel eller imperiet... men inte att man är flera hundra tusen som springer runt med lasersvärd

Medlem

Har de fixat sin "open world"-PvP än?

När spelet var nytt och jag fortfarande spelade fungerade det inte alls, nämligen.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Kommer spelas i en snar framtid :). Längtar redan tillbaka!

Medlem

Återigen lanserar de en funktion som borde vara med från början. Förra gången var det möjligheten att förändra UI't så som man vill ha det. Patetiskt, tog ju bara 17 månader.


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem

Färga rustningen är en av dom sakerna som jag verkligen ser fram emot i 2.1. Men det bästa för mig blir ändå att man äntligen kan spela Cathar, första nya rasen i SWTOR. Äntligen!

Collections systemet verkar också spännande. Läs mer i bloggen nedan
http://swtor.crystal-dreams.us/?p=3014

Om du har ett item från Cartel butiken som du har bundet till din karaktär så kan du för en summa cartelpoints unlocka det för hela ditt konto. Din coola Eradicator-rustning som din JK har på PvP-servern kan nu föras över till din Sith på RP-servern. Gillar den funktionen, från början så är det för cartel-items men systemet ska bli tillgängligt för fler items, gear, pets och speeders senare. Woot!

Hmm... en annan bonus är väl också att det finns nya frisyrer. Den kvinnliga bounty huntern med långt upsläppt hår visar upp en ny frisyr som inte finns i spelet just nu. Ska bli jättespännande att se vad mer som finns tillgängligt.

Som vanligt, alla gillar olika saker. Jag är sjukt hypad, ska bli så otroligt roligt att se det här i spelet på tisdag. Cathar, färger och äntligen kan jag föra över ett par items mellan mina karaktärer. Gillar ni inte spelet, så hoppas jag att ni har ngt annat att sysselsätta er med. Tur att man har guildet att vara uppåt och glad för mer saker i spelet med

Medlem

En fet trailer enbart för att färga sin utrustning? Jösses, det här spelet måste verkligen vara på väg ner för stupet. Hoppas bara att det blir så snart som möjligt så Bioware kan gå vidare helt och hållet och ge oss KOTOR 3.

Medlem

nej jag ville juh ha voss som spelbar ras

Medlem
Medlem

Loggade in idag bara för att se om de har fixat så att man får VALET att STÄNGA AV mouse acceleration.

Nej, man kan fortfarande inte stänga av mouse acceleration så jag tackar nej till detta.

Medlem
Skrivet av Sanazin:

Loggade in idag bara för att se om de har fixat så att man får VALET att STÄNGA AV mouse acceleration.

Nej, man kan fortfarande inte stänga av mouse acceleration så jag tackar nej till detta.

Det hör ju inte ens ihop. Men det är ditt val Gillar man spelet så spelar man, annars gör man det inte.

Medlem
Skrivet av Dunder:

Har de fixat sin "open world"-PvP än?

När spelet var nytt och jag fortfarande spelade fungerade det inte alls, nämligen.

Därför jag slutade spela. PVP var totalt trasigt.

Medlem

Dom borde börja med att fixa spelmotorn så spelet kan gå ut ur alpha och in i beta.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av Zappa:
Skrivet av Newklear:

Har de fixat sin "open world"-PvP än?

När spelet var nytt och jag fortfarande spelade fungerade det inte alls, nämligen.

Därför jag slutade spela. PVP var totalt trasigt.

Vad var problemet? Jag testade aldrig world pvp, har för mig att jag spelade på en PvE server


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Javas:
Skrivet av Zappa:
Skrivet av Newklear:

Har de fixat sin "open world"-PvP än?

När spelet var nytt och jag fortfarande spelade fungerade det inte alls, nämligen.

Därför jag slutade spela. PVP var totalt trasigt.

Vad var problemet? Jag testade aldrig world pvp, har för mig att jag spelade på en PvE server

Först var det en PvP-zon utan någon PvP, för alla ville bara farma uppdragen som fanns där, så de två fraktionerna samarbetade för att farma så snabbt som möjligt.

När de sedan tog bort denna möjligheten för att tvinga fram PvP, så stormade det in spelare och hela zonen kraschade i princip. Alla sprang runt med <5 fps och den ena fraktionen stod bara utanför den andra fraktionens bas och farmade istället.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Javas:
Skrivet av Zappa:
Skrivet av Newklear:

Har de fixat sin "open world"-PvP än?

När spelet var nytt och jag fortfarande spelade fungerade det inte alls, nämligen.

Därför jag slutade spela. PVP var totalt trasigt.

Vad var problemet? Jag testade aldrig world pvp, har för mig att jag spelade på en PvE server

Grafikmotorn pallade inte mer mer än ett fåtal användare på samma plats så det blev omöjligt att ha PVP strider med fler än 10 spelare.

Medlem
Skrivet av Dunder:
Skrivet av Javas:
Skrivet av Zappa:
Skrivet av Dunder:

Har de fixat sin "open world"-PvP än?

När spelet var nytt och jag fortfarande spelade fungerade det inte alls, nämligen.

Därför jag slutade spela. PVP var totalt trasigt.

Vad var problemet? Jag testade aldrig world pvp, har för mig att jag spelade på en PvE server

Först var det en PvP-zon utan någon PvP, för alla ville bara farma uppdragen som fanns där, så de två fraktionerna samarbetade för att farma så snabbt som möjligt.

När de sedan tog bort denna möjligheten för att tvinga fram PvP, så stormade det in spelare och hela zonen kraschade i princip. Alla sprang runt med &lt;5 fps och den ena fraktionen stod bara utanför den andra fraktionens bas och farmade istället.

Herregud, låter heltrist :/

Skrivet av Zappa:
Skrivet av Javas:
Skrivet av Zappa:
Skrivet av Dunder:

Har de fixat sin "open world"-PvP än?

När spelet var nytt och jag fortfarande spelade fungerade det inte alls, nämligen.

Därför jag slutade spela. PVP var totalt trasigt.

Vad var problemet? Jag testade aldrig world pvp, har för mig att jag spelade på en PvE server

Grafikmotorn pallade inte mer mer än ett fåtal användare på samma plats så det blev omöjligt att ha PVP strider med fler än 10 spelare.

Så det var därför den där Alderaan battleground laggade så jäkla mycket Jag minns hur Corosant tog extremt lång tid på sig att ladda alla spelare som stod och hängde runt da avenue, man får hoppas att The Elder Scrolls online utvecklarna har behärskat motorn bättre


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Javas:
Skrivet av Newklear:
Skrivet av Javas:
Skrivet av Zappa:
Skrivet av Newklear:

Har de fixat sin "open world"-PvP än?

När spelet var nytt och jag fortfarande spelade fungerade det inte alls, nämligen.

Därför jag slutade spela. PVP var totalt trasigt.

Vad var problemet? Jag testade aldrig world pvp, har för mig att jag spelade på en PvE server

Först var det en PvP-zon utan någon PvP, för alla ville bara farma uppdragen som fanns där, så de två fraktionerna samarbetade för att farma så snabbt som möjligt.

När de sedan tog bort denna möjligheten för att tvinga fram PvP, så stormade det in spelare och hela zonen kraschade i princip. Alla sprang runt med &amp;lt;5 fps och den ena fraktionen stod bara utanför den andra fraktionens bas och farmade istället.

Herregud, låter heltrist :/

Skrivet av Zappa:
Skrivet av Javas:
Skrivet av Zappa:
Skrivet av Newklear:

Har de fixat sin "open world"-PvP än?

När spelet var nytt och jag fortfarande spelade fungerade det inte alls, nämligen.

Därför jag slutade spela. PVP var totalt trasigt.

Vad var problemet? Jag testade aldrig world pvp, har för mig att jag spelade på en PvE server

Grafikmotorn pallade inte mer mer än ett fåtal användare på samma plats så det blev omöjligt att ha PVP strider med fler än 10 spelare.

Så det var därför den där Alderaan battleground laggade så jäkla mycket Jag minns hur Corosant tog extremt lång tid på sig att ladda alla spelare som stod och hängde runt da avenue, man får hoppas att The Elder Scrolls online utvecklarna har behärskat motorn bättre

Om de använder samma motor så är det bara att glömma pvp.

Medlem
Skrivet av Nuk4Cola:

It&#039;s like a whole new game!

I am Dave! Yognaught and I have the balls

Medlem
Skrivet av Wintermist:
Skrivet av Sanazin:

Loggade in idag bara för att se om de har fixat så att man får VALET att STÄNGA AV mouse acceleration.

Nej, man kan fortfarande inte stänga av mouse acceleration så jag tackar nej till detta.

Det hör ju inte ens ihop. Men det är ditt val Gillar man spelet så spelar man, annars gör man det inte.

Vad hör inte ihop? Nyheten handlar om SWTOR. Mitt inlägg handlar om SWTOR.
Svårare än så blir det inte. Om du inte har något att skriva när du citerar andra så kanske du borde låta bli.
Eller så kan du fortsätta med din besserwisser attityd och därmed fortsätta vara en troll i mina ögon.

Medlem
Skrivet av Zappa:

Om de använder samma motor så är det bara att glömma pvp.

Enligt vad de sagt användes endast Hero för att göra mock-ups under tiden de utvecklade sin egen motor.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem
Skrivet av Ermus:

Väldigt konstigt att det här inte fanns med från början då man redan har kunnat ändra färgerna på kläderna så de matchar en viss utrustnings-del.

Även om det finns en funktion för att ändra färg så har det ju inte funnits något gränssnitt för ett system med utbytbara färgteman, det krävs ganska mycket mer än att lägga till en slot eller knapp. Ska färgteman införas som t ex. belöningar så måste man ju gå igenom alla missions i spelet och ev. balansera om allt, jag kan tänka mig att det är extremt tidskrävande.

Jag tror att de här funktionerna var på G från början, men hamnade på efterkälken, först och främst för att spelet helt enkelt släpptes för tidigt men även för att man sedan skrev om det för F2P.

Medlem
Skrivet av Zappa:
Skrivet av Javas:
Skrivet av Newklear:
Skrivet av Javas:
Skrivet av Zappa:
Skrivet av Newklear:

Har de fixat sin "open world"-PvP än?

När spelet var nytt och jag fortfarande spelade fungerade det inte alls, nämligen.

Därför jag slutade spela. PVP var totalt trasigt.

Vad var problemet? Jag testade aldrig world pvp, har för mig att jag spelade på en PvE server

Först var det en PvP-zon utan någon PvP, för alla ville bara farma uppdragen som fanns där, så de två fraktionerna samarbetade för att farma så snabbt som möjligt.

När de sedan tog bort denna möjligheten för att tvinga fram PvP, så stormade det in spelare och hela zonen kraschade i princip. Alla sprang runt med &amp;lt;5 fps och den ena fraktionen stod bara utanför den andra fraktionens bas och farmade istället.

Herregud, låter heltrist :/

Skrivet av Zappa:
Skrivet av Javas:
Skrivet av Zappa:
Skrivet av Newklear:

Har de fixat sin "open world"-PvP än?

När spelet var nytt och jag fortfarande spelade fungerade det inte alls, nämligen.

Därför jag slutade spela. PVP var totalt trasigt.

Vad var problemet? Jag testade aldrig world pvp, har för mig att jag spelade på en PvE server

Grafikmotorn pallade inte mer mer än ett fåtal användare på samma plats så det blev omöjligt att ha PVP strider med fler än 10 spelare.

Så det var därför den där Alderaan battleground laggade så jäkla mycket Jag minns hur Corosant tog extremt lång tid på sig att ladda alla spelare som stod och hängde runt da avenue, man får hoppas att The Elder Scrolls online utvecklarna har behärskat motorn bättre

Om de använder samma motor så är det bara att glömma pvp.

Jag har tänkt samma sak förut, men om dom har pvp med 300 personer så måste dom ha optimerat motorn bättre, annars vore det som att skriva sin egna dödsruna


signatur

Game long and prosper

Medlem

Lyssna inte på smutskastarna ovan (wow-spelare). SWTOR är ett utmärkt MMO som förbättras hela tiden. Spelet erbjuder industrins bästa levling experience och jag älskade pvpn.
Även raiderna är roliga och spelet har många unika features som coop dialog system, cover system och fullt voice aktade quests!

Medlem
Skrivet av Sanazin:
Skrivet av Wintermist:
Skrivet av Sanazin:

Loggade in idag bara för att se om de har fixat så att man får VALET att STÄNGA AV mouse acceleration.

Nej, man kan fortfarande inte stänga av mouse acceleration så jag tackar nej till detta.

Det hör ju inte ens ihop. Men det är ditt val Gillar man spelet så spelar man, annars gör man det inte.

Vad hör inte ihop? Nyheten handlar om SWTOR. Mitt inlägg handlar om SWTOR.
Svårare än så blir det inte. Om du inte har något att skriva när du citerar andra så kanske du borde låta bli.
Eller så kan du fortsätta med din besserwisser attityd och därmed fortsätta vara en troll i mina ögon.

Du gnäller om mouse acceleration men denna patchen handlar inte om det, så du dissar den. Det är poängen. Men det gick dig visst över huvudet.

Medlem
Skrivet av Jinxswe:

Sorry men Star Wars The Old Republic funka inte som ett mmorpg.

Dom skulle gjort de mer som ett exploring game bland alla planeter. Kanske man väljer att vara Rebel eller imperiet... men inte att man är flera hundra tusen som springer runt med lasersvärd

Republic eller Sith menar du väl?!?!

12
Skriv svar