Skapa egna moddar till The Witcher 2

Robot
Skapa egna moddar till The Witcher 2

Eller skörda frukterna av andras slitsamma arbete - Redkit ger dig total kontroll över fantasyvärlden.

#cd-projekt, #the-witcher-2


Medlem
Skapa egna moddar till The Witcher 2

FAKE! Dice och Creative Assembley har sagt att dagens grafikmotorer är så komplicerade att det inte går att skapa modverktyg! (Ironi)

Medlem

Kul! Hoppas på välskapta moddar. Witcher hade ju fokus på storyn och inte så mycket på hack-n-slash, så det är nog inte helt lätt att göra värdiga moddar, men jag ser fram emot att bli överbevisad.

Medlem

Härligt! CD Projekt visar ännu en gång vart skåpet ska stå

Medlem

Kan man skapa nytt spel eller är det bara kartor och möjligtvis sidequest man kan skapa?

edit: skulle kollat videon först *facepalm*

Medlem

Undra hur länge det dröjer tills någon skapar ett harem-mod med alla nakna damer i spelet


signatur

Jag gillar att spela spel och snacka skit samtidigt: http://www.youtube.com/user/ManChildKart

Medlem

Indeed[Center]

Medlem

Hoppas det blir lika många roliga mods som till Skyrim fast bättre!


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av Thane:

FAKE! Dice och Creative Assembley har sagt att dagens grafikmotorer är så komplicerade att det inte går att skapa modverktyg! (Ironi)

sarcasm i wanna say


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Vore grymt om någon/några fick för sig att skapa mods som återberättar vissa historier från böckerna!

ELF
Medlem
Skrivet av ManchildKart:

Undra hur länge det dröjer tills någon skapar ett harem-mod med alla nakna damer i spelet

Hehe, är nog inte helt omöjligt då CPR själva har släppt playboy bilder med Triss


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Det här ska jag testa


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar