Låt oss presentera Xbox One!

Medlem

Ser ut som en gammal dvd spelare...


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Kräk.
Gabe Newells linux-satsning, någon? Allt för en bojkott av detta företag.

Medlem

Kinect & skype... bara fortsätta röka ihjäl sig då.

Sony och Microsoft skiter gamers i halsen.


signatur

dark plockepinn master

Medlem

Vad var det för Specs på maskinen då?


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Xbox Tivo


signatur

Nämen!

Medlem

Förstår inte vad en del är upprörda över, visst kinect och det här social halabadu tjafset kanske inte var så intressant men annars så lät det väldigt bra. Eller är jag bara lättroad??

Medlem
Skrivet av Bensinspade:

Det ser ut som en digital box än konsol

Det ÄR en digital box.

Medlem

Det ser ju ut som en TiVo och har ju rätt coola features men man kan ju fråga sig ifall det är nått som early adopters vill ha? Oftast så är det core gamers som kommer köpa konsollen dag 1 och inte farmor som vill sitta och vifta med händerna framför TVn.

Sen så kan man ju fråga sig hur mycket av det som visades som faktiskt funkar i sverige. Frågan är hur bra den tar olika dialekter samt att många saker är ju helt onödiga i sverige, typ NFL fantasy league eller vad det nu hette. För den skara människor som kollar på NFL på nätterna kanske den är prima men inte för mig.

Medlem

Jag gillar den jävligt skarpt.

CoD, not so much..

Medlem

När jag insåg att applåder och "hejja"-rop var förinspelade började jag skratta åt allt.

Samtliga i publiken satt med sina smartphones och datorer, de antecknade för fullt och sedan så kom nästa sampling av applåder.. Om och om igen.. Riktigt underhållande..

Medlem

DDR3 enligt andra sidor!

Suck, får väl börja sukta efter en PS4 istället då!

Medlem

Vilket jäla gnäll här..
Min son ska ha en ps4 så jag tar en xbox one


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

KoP
Medlem

HDMI ingång. Sååå.. man lär ju kunna koppla in sitt tv-utbud rakt in i nya Xboxen. Just saying.

Fina bilder: http://www.engadget.com/gallery/xbox-one-hands-on/5898894/

Medlem
Skrivet av Lolflakes:

RIP xbox

Du menar:
RIP XBOX 2001 - "Later this year"

Skämt åsido, man blev ju inte direkt imponerad av presentationen direkt. "I'm so exceited to be here...", i bästa fall med ett nervöst leende, men oftast inget ansiktsutryck eller någon inlevelse alls...

Sedan var det ju nästan inget från ingame alls, bara cutscenes, även om de troligtvis inte var pre-renderade den här gången.

Inte för att jag hade tänkt köpa någon ändå...

Medlem
Medlem

Ganska underwhelming. Ful box och majoriteten av funktionerna totalt ointressanta. Jag vill spela på min xbox, inte låtsas det är någon form av undermåligt mediacentrum som läser av hur många som tittar på skärmen och stänger av vad jag gör om inte alla betalat.


signatur

I drank what?

Medlem

Jason Schreier @twitter
PS4: indies, streaming, sharing, Killzone, Infamous, Destiny, Watch Dogs, Diablo.
Xbox One: CALL OF DUTY HAS DOGS NOW

Medlem

Jag hoppas detta med att blanda tv-spel med en massa annat skit är en fluga som snart dör.

Det verkar som det smittar av sig på utvecklingen av spelen också, allt blir mindre interaktivt och man blir mer passiv spelare.
som att det går mer å mer åt att det är filmer man ser på men har ibland möjligheten att trycka på en knapp själv.

Brukar sällan kolla på stora bekostade presentationer på mässor osv för man vet att slutändan så blir det inte som dom försöker få det att låta som.
så då tyckte man detta kändes otroligt plastigt, känns inte som det är riktat till en själv fast man gärna ser sig själv som en gamer.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av Bojkott:

Fy fan va besviken jag blev Sämsta eventet genom tiderna!

MEN DU FICK JU SE KONSOLEN.

Där ser vi hur mycket det betydde. Nu visste vi att spelen skulle lysa med sin frånvaro, men kom igen...

Jag är inte den enda som blev missnöjd tydligen http://www.thesixthaxis.com/2013/05/21/sony-stock-price-jumps...

Aja man får väl se vad dom bjuder på under E3. Hittills har dom inte imponerat på mig i alla fall.

AW8
Medlem

Låt oss välkomna Microsofts nya burk vars hårdvara kommer att hänga med oss ända till 2021!


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem
Medlem

Blev inte imponerad..... positiva är att jag nu är HELT övertygad om att det blir en PS4

Medlem
Skrivet av LentoMan:
Skrivet av Lolflakes:

RIP xbox

Du menar:
RIP XBOX 2001 - "Later this year"

Skämt åsido, man blev ju inte direkt imponerad av presentationen direkt. "I'm so exceited to be here...", i bästa fall med ett nervöst leende, men oftast inget ansiktsutryck eller någon inlevelse alls...

Sedan var det ju nästan inget från ingame alls, bara cutscenes, även om de troligtvis inte var pre-renderade den här gången.

Inte för att jag hade tänkt köpa någon ändå...

https://www.youtube.com/embed/pJOOHZ8cwXs

Så varför kommentera något som inte intresserar dig?


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem
Skrivet av Exim:

https://www.google.com/finance?q=NYSE%3ASNE&ei=b7ibUZDBLo...
Sonys aktie går upp 8% sedan xbox presenterades

Och Micrsofts sjunkit med 0,5-1


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Imponerande att man kan se på TV - det är det nästan ingen som har kunnat göra förut.

Medlem

Nu är det avgjort. Jag kommer INTE att skaffa Xbox One
http://www.ign.com/articles/2013/05/21/xbox-one-will-not-func...

Microsoft skjuter sig verkligen i foten.

Medlem

Så jag kan använda Skype när jag kollar på film eller surfa runt på nätet och kolla på trailers samtidigt. Men vad gör jag om jag vill spela något istället för att göra saker som min dator garanterat gör bättre?


signatur

To boldly go where everyone's been before.

Medlem

Ser asfet ut. Hoppas NFL funktionerna kommer till Sverige.

Medlem

Riktigt snygg och stilren konsol, kommer passa fint i hyllan.

Skriv svar