Xbox One – kontrollerna och Xbox Live

Robot
Xbox One – kontrollerna och Xbox Live
Medlem
Xbox One – kontrollerna och Xbox Live

Är det något som Xbox har över sony så är det skön handkontroll.

Medlem

XBOX REVEALS: People fapping their facehole.


signatur

subterranean homesick alien

Inaktiv
Skrivet av luftman:

Är det något som Xbox har över sony så är det skön handkontroll.

hade*

Medlem

Ser riktigt skön ut må jag säga, nytt styrkors var en välbehövlig uppdatering.

Medlem
Skrivet av n3ro:
Skrivet av luftman:

Är det något som Xbox har över sony så är det skön handkontroll.

hade*

"Hade" lät precis som att alla konsoler har dött och inte används längre och att du har testat den nya

Medlem

Handkontrollen ser väldigt skön ut :3

Medlem

Appbox


signatur

Mother of God, GTA V is soon here!

Medlem

Det här med röstkommandona lär ju fungera jävulskt bra på svenska.
DUCKA! SKJUT VÄNSTER, FLANKA HÖGER!
XBOX HEM, XBOX TITTA PÅ TV4

XBOX MIN SAMBO DÖDAR MIG FÖR JAG SKRIKER ÅT TV:n!

Inaktiv
Skrivet av n3ro:
Skrivet av luftman:

Är det något som Xbox har över sony så är det skön handkontroll.

hade*

Har du testat den?

Medlem
Skrivet av MaXMC:

Det här med röstkommandona lär ju fungera jävulskt bra på svenska.
DUCKA! SKJUT VÄNSTER, FLANKA HÖGER!
XBOX HEM, XBOX TITTA PÅ TV4

XBOX MIN SAMBO DÖDAR MIG FÖR JAG SKRIKER ÅT TV:n!

HAHA nu gav du mig ett gott kvälls skratt hehe :). Tack och bock ;D.

Medlem

Social Media
Röstkontroll
TV Serier
Filmer
Kinect
Forza
Sportskit
Live Action Trailer
Call of Duty

Inte för att jag förväntade mig att det skulle vara bra, men vafan... Vart är spelindustrin påväg?

Inaktiv
Skrivet av showerguy:
Skrivet av n3ro:
Skrivet av luftman:

Är det något som Xbox har över sony så är det skön handkontroll.

hade*

Har du testat den?

Nej, men du verkar ha testat båda Använd ögonen vettja. Dualshock 4 ser betydligt skönare ut än tidigare generationer just för att designteamet har vågat röra på formerna och gjort kontrollen mer rejäl i omfång så att även spelare med lite större händer kan känna sig bekväma. Sony är medvetna om att Dualshock 1-3 inte var särskilt sköna och nu har de varit självkritiska. Det kan inte gå fel i synnerhet när det konceptet är framtaget i samarbete med spelutvecklarna - något Microsoft verkar ha missat helt.

ELF
Medlem

Xbox 360 kontrollen är riktigt skön, men denna ser ännu skönare ut.
Ska se om jag kan testa den, sen kanske det blir ett köp till min spelrigg. Räcker med 360 kontrollen, men vore ändå najs att ha en ännu skönare kontroll när man kör bilspel. Halkar lite lätt med tummen på styrkorset.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem
Skrivet av Syahin:

Social Media
Röstkontroll
TV Serier
Filmer
Kinect
Forza
Sportskit
Live Action Trailer
Call of Duty

Inte för att jag förväntade mig att det skulle vara bra, men vafan... Vart är spelindustrin påväg?

Microsoft/Xbox är inte ensamt spelindustrin. Andra gör bra grejer=PS4 och PC


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Kinect är och kommer aldrig att vara intressant för mig, vill sitta bekvämt, tyst och stilla i soffan.

Medlem

Ursäkta om jag fattar fel, men med röststyrning.. borde inte ett vanligt samtal i soffan kunna leda till att man byter kanaler utan att vilja det? För att inte tala om själva tv:n "Klockan 22:00 på sexan" och liknande lär väl byta kanal?

Medlem

Är det något Xboxen behövt så är det en bättre d-padda. Den till standard Xbox360-kontrollen är så gräsligt dålig att det är pinsamt att de ens tänkte på att släppa den. I övrigt föredrar jag Xbox360-paddan över PS3-paddan i alla fall eftersom man oftast inte använder d-paddan.


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Medlem
Skrivet av borotroth:

Ursäkta om jag fattar fel, men med röststyrning.. borde inte ett vanligt samtal i soffan kunna leda till att man byter kanaler utan att vilja det? För att inte tala om själva tv:n "Klockan 22:00 på sexan" och liknande lär väl byta kanal?

Den ska ju känna igen din röst... men visst:
-Jag vill se Game of Thrones
-Nä Jag vill se Hells Kitchen

lär ju switcha kanaler som en galning...

Medlem
Skrivet av n3ro:
Skrivet av luftman:

Är det något som Xbox har över sony så är det skön handkontroll.

hade*

Dom ser ju likadana ut dom nya också.

Medlem
Skrivet av MaXMC:
Skrivet av borotroth:

Ursäkta om jag fattar fel, men med röststyrning.. borde inte ett vanligt samtal i soffan kunna leda till att man byter kanaler utan att vilja det? För att inte tala om själva tv:n "Klockan 22:00 på sexan" och liknande lär väl byta kanal?

Den ska ju känna igen din röst... men visst:
-Jag vill se Game of Thrones
-Nä Jag vill se Hells Kitchen

lär ju switcha kanaler som en galning...

Men då skulle alltså min sambo behöva be mig om att fixa saker med den, eller hur många röster kan den känna igen och vad hindrar den från att känna igen röster från folk som inte är i rummet (dator och tv med mer)

Ja, eller bara som här, vi frågar ständigt varandra vilken kanal olika saker går på, svaren på det skulle göra xboxet galet isf O.o

Medlem
Skrivet av borotroth:
Skrivet av MaXMC:
Skrivet av borotroth:

Ursäkta om jag fattar fel, men med röststyrning.. borde inte ett vanligt samtal i soffan kunna leda till att man byter kanaler utan att vilja det? För att inte tala om själva tv:n "Klockan 22:00 på sexan" och liknande lär väl byta kanal?

Den ska ju känna igen din röst... men visst:
-Jag vill se Game of Thrones
-Nä Jag vill se Hells Kitchen

lär ju switcha kanaler som en galning...

Men då skulle alltså min sambo behöva be mig om att fixa saker med den, eller hur många röster kan den känna igen och vad hindrar den från att känna igen röster från folk som inte är i rummet (dator och tv med mer)

Ja, eller bara som här, vi frågar ständigt varandra vilken kanal olika saker går på, svaren på det skulle göra xboxet galet isf O.o

Det är väl sagt att den ska känna igen hela familjen, men vem är det då som styr över fjärrkontrollen om alla sitter framför TVn?

1
Skriv svar