"Inget internet? Skaffa en 360 istället för Xbox One"

Inaktiv
Skrivet av Landelusen:
Skrivet av Rockartisten:

Jag tvivlar på att det ens finns en enda person här på FZ som inte har internet, men ändå gormar ni som om ni aldrig hört talas om det däringa intranätet. Det känns som att ni bara är ilskna för ilskans skull, och det är väldigt svårt att ta er på allvar, eftersom internetuppkoppling inte är ett problem i Sverige.

Jag är glad att MS bygger en konsol som utnyttjar mina resurser och inte låter den begränsas av de delar av världen som ligger efter i teknologin. Jag tror faktiskt att de flesta som gormar här inte ens har en aning om vad detta ger för fördelar för konsumenten. Men visst, spring runt med era högafflar och se ut som idioter.

Tror vi talar om olika saker. Hela grejen handlar inte om att man är förbannad över att den innefattar internetuppkoppling. Det handlar ju snarare om att man undrar varför det är NÖDVÄNDIGT, varför skall jag behöva autentisera mig var 24:e timma för något jag köpt minst en gång (konsol + spel + prenumeration)? Mitt problem med M$ är att de inte verkar visa tillräckligt stort intresse för konsumenten, utan kör rakt över dem. Begrunda hur stor feedback Sony fick på sitt event när de berättade att de inte skulle ha något motsvarande eller när de berättade att de inte kommer låsa spel på en konsol.Strategin som M$ kör nu kommer straffa dem i slutändan och Sony har redan skott sig på deras misstag. kan det bli mer tydligt att Microsoft inte ligger i fas med deras användarbas?

Ser man till argumentet att folk skall betala för sig så finns det andra sätt att göra det på. Det skulle exempelvis kunna skötas utav utvecklarna vid skapandet av spelet, såsom det förmodligen/gissningsvis kommer se ut hos PS4:an. Man skulle även kunna tänka sig att man ger en viss funktionalitet offline (för spel eller för konsolen) och en annan online, som det är idag med Xbox 360. Man skulle få väldigt många nöjda onlinekunder om man ger ett så starkt mervärde som Xbox Live har haft, men man skulle även kunna husera nöjda offline-kunder.

Försök att vara lite mer nyanserad i ditt sätt att tilltala folk så slipper du stå med högaffeln alldeles själv

Anledningen till att du ska verifiera är för att du kan komma åt ditt spel varsomhelst i världen genom att bara logga in på din profil (upp till 10 familjemedlemmar kan komma åt dina spel på detta sätt med sina egna profiler). Du kan spela samma spel på två konsoler samtidigt, men om de inte hade detta systemet så skulle du ha kunnat spela samma inköpta spel på alla konsoler i hela världen. Är det en bra anledning nog tycker du? Problemet är att de flesta inte ens har fattat hur det funkar, utan bara hör en sak och går bärsärk.

Medlem
Skrivet av Rockartisten:

Vilket är jobbigast, att starta internetdelning en gång om dagen i några sekunder och köra hela sitt spelbibliotek från hdd, eller att behöva ta med alla sina skivor och byta skiva varje gång du spelar nåt nytt?

Både MS och Sony strävar ju efter att alla spel ska släppas digitalt - då behöver man inga skivor alls om man inte vill. MS vill dock att du av någon anledning ska koppla upp dig varje dag för att få spela dessa digitala spel som rimligen redan är bundna till ditt konto.

Skrivet av kallamamran:

Öhm... Vad i hela helvete kan vara fördelen med att man måste(???) verifiera sin konsol online minst en gång per dygn?

PS4 FTW!

Jag misstänker att Microsoft vill tjäna mer pengar på att sälja reklam i menysystemet. För att kunna garantera till de som köper annonser att reklamen når ut till alla ser man till att alla måste koppla upp sig för att kunna spela och därmed ladda hem den nya reklamen. Detta vågar de såklart inte säga rakt ut.

Inaktiv

Microsoft verkar fortsätta på sin serie med publikfavoriter! Mobilmarknaden, Windows 8, Xbox One. Tur att de har inkomsterna från monopolet på PC-marknaden att stödja sig på.

Medlem

Ja varför inte? Eller så går man bara och köper ett Playstation 4 istället, Microsoft kan erfara hur "bra" det går när ingen köper deras produkter då...

Medan världen skrattar, så går Microsoft i konkurs.

Medlem
Skrivet av Rockartisten:
Skrivet av Landelusen:
Skrivet av Rockartisten:

Jag tvivlar på att det ens finns en enda person här på FZ som inte har internet, men ändå gormar ni som om ni aldrig hört talas om det däringa intranätet. Det känns som att ni bara är ilskna för ilskans skull, och det är väldigt svårt att ta er på allvar, eftersom internetuppkoppling inte är ett problem i Sverige.

Jag är glad att MS bygger en konsol som utnyttjar mina resurser och inte låter den begränsas av de delar av världen som ligger efter i teknologin. Jag tror faktiskt att de flesta som gormar här inte ens har en aning om vad detta ger för fördelar för konsumenten. Men visst, spring runt med era högafflar och se ut som idioter.

Tror vi talar om olika saker. Hela grejen handlar inte om att man är förbannad över att den innefattar internetuppkoppling. Det handlar ju snarare om att man undrar varför det är NÖDVÄNDIGT, varför skall jag behöva autentisera mig var 24:e timma för något jag köpt minst en gång (konsol + spel + prenumeration)? Mitt problem med M$ är att de inte verkar visa tillräckligt stort intresse för konsumenten, utan kör rakt över dem. Begrunda hur stor feedback Sony fick på sitt event när de berättade att de inte skulle ha något motsvarande eller när de berättade att de inte kommer låsa spel på en konsol.Strategin som M$ kör nu kommer straffa dem i slutändan och Sony har redan skott sig på deras misstag. kan det bli mer tydligt att Microsoft inte ligger i fas med deras användarbas?

Ser man till argumentet att folk skall betala för sig så finns det andra sätt att göra det på. Det skulle exempelvis kunna skötas utav utvecklarna vid skapandet av spelet, såsom det förmodligen/gissningsvis kommer se ut hos PS4:an. Man skulle även kunna tänka sig att man ger en viss funktionalitet offline (för spel eller för konsolen) och en annan online, som det är idag med Xbox 360. Man skulle få väldigt många nöjda onlinekunder om man ger ett så starkt mervärde som Xbox Live har haft, men man skulle även kunna husera nöjda offline-kunder.

Försök att vara lite mer nyanserad i ditt sätt att tilltala folk så slipper du stå med högaffeln alldeles själv

Anledningen till att du ska verifiera är för att du kan komma åt ditt spel varsomhelst i världen genom att bara logga in på din profil (upp till 10 familjemedlemmar kan komma åt dina spel på detta sätt med sina egna profiler). Du kan spela samma spel på två konsoler samtidigt, men om de inte hade detta systemet så skulle du ha kunnat spela samma inköpta spel på alla konsoler i hela världen. Är det en bra anledning nog tycker du? Problemet är att de flesta inte ens har fattat hur det funkar, utan bara hör en sak och går bärsärk.

Haha.. och det hade inte gått att lösa på något annat sätt menar du? Exempelvis att man vid anskaffandet av sin Live-tjänst angav vilka konton man ville skulle innefattas? Eller att man betalade per konsol? Nyckeln till ett bra DRM är ju att det är osynligt för användaren, men inte för piraterna. Som användare är Xbox Ones implementerade skydd långt ifrån osynligt, och enligt mig (och många andra) kostar det otroligt mycket mer än det smakar.

Jag kan ju för tusen gubbar starta Steam i Offlineläge och spela spel jag redan tankat hem? Vad förbjuder MS ifrån att faktiskt försöka förädla den tekniken på ett annat sätt än de valt? Tycker personligen att de misslyckats ganska kraftigt. Mest för att de inte verkar inse vilken otroligt dålig PR detta är för deras konsol, hur fiffigt de än tycker att de andra fördelarna är (Molnberäkningar, Xbox Live Gold med allt vad det innebär mm).

Inaktiv

Med handen på hjärtat hoppas jag att Microsoft förlorar miljarder, samtidigt som man går i konkurs. Är som sagt inte mycket för mytomaner, bedragare och lobbyister på Microsoft.

Inaktiv

Jag är lite nyfiken på när (ja, NÄR) någon knäcker den krypterade trafiken som Microsoft hämtar från konsolerna, precis som Apple hämtade information om vart alla befann sig med sina mobiler.

Sen...sen kommer den omtalade "shit-stormen" som heter duga!

Medlem
Skrivet av Tobblish:

DET FINNS BARA EN VÄG, NI SKA LYSSNA PÅ OSS OCH INTE TÄNKA SJÄLVA.

M$ är väldigt nära att bli kallade en religiös sekt...

...låter som Apple...


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Inaktiv
Skrivet av Aresz:
Skrivet av Rockartisten:

Men tänk efter lite nu. Efter 24h verifierar du din Xbox och går offline igen, och din kompis återgår till att spela vilket spel han än vill från ditt bibliotek. Om han bor på andra sidan landet så måste han inte köra 30 mil för att hämta ett spel som du inte kommer ha tillgång till på ett bra tag, han laddar bara ner det och du kan fortfarande spela samma spel offline.

Där har du en poäng, om det nu fungerar så i praktiken. Tror inte dom tillåter att man aktiverar till och från mellan olika konsoler hur många ggr som helst. Idag på 360 är det väl en-tre gånger i kvartalet om man byter hdd etc? Detta lär dom se som missbruk och lär begränsas. Därtill så måste du och en kompis dela på samma konto?

För övrigt så är det bara dåligt för kunden att kräva onlinecheck mot att inte kräva det, speciellt när deras konkurrent inte gör det. Således kvarstår problemet.

Jag lånar ut mina 360-arkadspel till polare på det här sättet och vi delar inte profil. De startar spelet med min profil och sen börjar de spela spelet med sin egen profil. MS har själva sagt att man kan låna ut sin profil, men de rekommenderar inte det och tar inte något ansvar för vad personen gör med profilen. Man skulle också kunna byta konsol med varandra i nån månad om man vill köra flera av varandras spel och samtidigt alltid ha tillgång till sina online-lir.

Skrivet av Thunderhawk:

Ville bara visa FZ´z omröstningsresultat!

Playstation 4 80.63% (2914)
Xbox One 9.96% (360)
Båda två 2.85% (103)
Ingen av dem 6.56% (237)

3614 personer har svarat på den här omröstningen.

ja och det är ju hela världen eller som tycker så...

Medlem

Ni som drar kommentarer som:
- Vi bor i sverige vårt internet är aldrig nere.
Visst de stämmer, men kolla vad som hände med Simcity. Det var samma sak, systemet crashade.

Det finns inte en anledning till att ha ett krav på internet för kunderna. Möjligtvis finns de fördelar för MS och gänget men inte för oss.
De delar av konsolen som nu kräver Internet kunde de gjort valfritt, är internet ingång då fungerar de precis som de är i 360:n.
De säger inte upplevelsen för xboxen är mycket bättre om internet är igång utan de säger ni MÅSTE ha internet annars fungerar inte lådan. De gör som samurajerna gjorde och hugger sig själva med sina svärd, tyvärr MS ni har förlorat en kund. (Sen om de nu är deras plan att förlora kunder som vissa spekulerar i så säger jag bara, Well Done!)

Medlem
Skrivet av Thunderhawk:
Skrivet av knasse:
Skrivet av Thunderhawk:

Ville bara visa FZ´z omröstningsresultat!

Playstation 4 80.63% (2914)
Xbox One 9.96% (360)
Båda två 2.85% (103)
Ingen av dem 6.56% (237)

3614 personer har svarat på den här omröstningen.

Och då ser vi att 2914 personer gillar ps. 360 personer gillar xbox. 103 gillar båda två och 237 gillar ingen. vad ville du med det?

Vad vill du eftersom du citerade? Min post angående omröstningen talar väl för sig själv för fan !!!!

Jag ville veta vad du ville med att visa just omröstningen på det här forumet.

Medlem

Någon kanske har redan svarat på detta men varför måste man i äntligen vara uppkopplad var 24h?

Vad får det för fördelar som de pratar om?

Känns som att de samlar in någon typ av info ifrån dig på det sättet, men jag vet inte.

Medlem
Skrivet av wmc:
Skrivet av Thunderhawk:

Ville bara visa FZ´z omröstningsresultat!

Playstation 4 80.63% (2914)
Xbox One 9.96% (360)
Båda två 2.85% (103)
Ingen av dem 6.56% (237)

3614 personer har svarat på den här omröstningen.

ja och det är ju hela världen eller som tycker så...

Ja för fan ! Hela universum till och med !!!!!!!!!

Snacka om att (alla i hela universum) EGGBOX fan´s är griniga !

Inaktiv
Skrivet av wmc:
Skrivet av Thunderhawk:

Ville bara visa FZ´z omröstningsresultat!

Playstation 4 80.63% (2914)
Xbox One 9.96% (360)
Båda två 2.85% (103)
Ingen av dem 6.56% (237)

3614 personer har svarat på den här omröstningen.

ja och det är ju hela världen eller som tycker så...

Inte vid något tillfälle implicerade Thunderhawk det.

Medlem

Kan ni lista vilket pris ni har förbokat eran PS4 till?
Börjar själv då: 3698 kr på spelbutiken.se

Medlem
Skrivet av maniac:

Nu blir jag väl flamad,men strunt samma. Bara mina 10c här.
Jag förstår allvarligt talat inte krititken mot att alltid vara uppkopplad, eller att ha 24h verifiering. Halva grejen med Xboxen försvinner när man inte har uppkoppling, jag menar , inget coop, inget onlinespelande eller inget liveparty.

Enda anledningen jag ser att folk vill köra offline är att de har piratat sina spel.

Som Brasse säger FEL FEL FEL FEL!! Ahh eller inte helt fel men inte lika rätt som mitt.. Enda anledningen att spela på konsol är för att man spelar offline.
Online spel har jag datorn till. PS3 står i ett hörn å kommer fram när det e fest och fyllespel eller kolla på en blueray film. Jag äger inte ett enda spel som förbättras av att vara ständigt online men ett antal US importer och en Japan import. Jag har 3 lånade spel och 4 utlånade spel.
Att du inte ser problemet handlar nog mest om att du är bortskämmd. Större delen av jordens befolkning har inte stabil internetlina.

Inaktiv
Skrivet av Rockartisten:
Skrivet av Aresz:
Skrivet av Rockartisten:

Men tänk efter lite nu. Efter 24h verifierar du din Xbox och går offline igen, och din kompis återgår till att spela vilket spel han än vill från ditt bibliotek. Om han bor på andra sidan landet så måste han inte köra 30 mil för att hämta ett spel som du inte kommer ha tillgång till på ett bra tag, han laddar bara ner det och du kan fortfarande spela samma spel offline.

Där har du en poäng, om det nu fungerar så i praktiken. Tror inte dom tillåter att man aktiverar till och från mellan olika konsoler hur många ggr som helst. Idag på 360 är det väl en-tre gånger i kvartalet om man byter hdd etc? Detta lär dom se som missbruk och lär begränsas. Därtill så måste du och en kompis dela på samma konto?

För övrigt så är det bara dåligt för kunden att kräva onlinecheck mot att inte kräva det, speciellt när deras konkurrent inte gör det. Således kvarstår problemet.

Jag lånar ut mina 360-arkadspel till polare på det här sättet och vi delar inte profil. De startar spelet med min profil och sen börjar de spela spelet med sin egen profil. MS har själva sagt att man kan låna ut sin profil, men de rekommenderar inte det och tar inte något ansvar för vad personen gör med profilen. Man skulle också kunna byta konsol med varandra i nån månad om man vill köra flera av varandras spel och samtidigt alltid ha tillgång till sina online-lir.

Du missar poängen helt och hållet. Poängen är att dom bygger in ett skydd/feature som inte skapar värde för kunden. DRM är fientligt mot kunden, sen kan du hålla på att logga in med konton fram o tillbaks, glöm att det fungerar vid release. Vad gör du när dom lägger ner sina servrar? När dom har strul, blir ddosade, din router dör, din ISP strejkar osv? Funktionen är som sagt helt onödig, singelplayerspel ska gå att spela utan en konstant check.

Flakmonkey
Skrivet av Rockartisten:

Men du inledde i din första kommentar med att det "sätter rejäla käppar i hjulet" för dig, vilket alltså inte stämmer, eftersom du inte har problem med internet i din sommarstuga. Man kanske ska ta och tona ner på hyperbolen och kanske informera alla här på FZ vad detta systemet ger för fördelar till konsumenten med internet. Systemet gör att Xboxen får egenskaper som PS4:an inte klarar, men det skrivs det inget om, ni skriver bara på ett sätt som vinklar det i ett negativt ljus.

Oavsett om jag kan lösa det eller inte så är det ju en anledning till att köra på ett annat alternativ som inte kräver någon form av internetanslutning. Speciellt då jag inte skulle kunna utnyttja alla de fördelar som kommer med Xbox One när den är uppkopplad. Missförstå mig rätt, jag kommer köpa en Xbox One att ha hemma så jag tvivlar inte på att det kommer vara en fantastisk konsol, men jag kommer inte skaffa en extra för att ha ute på landet som jag har nu med 360n. Utan det får bli en ps4... när de gått ner i pris, tills dess får man leva med förra generationens konsoler.

Medlem

Jag stödjer faktiskt MS i den väg dom valt då jag ser varför dom valt det, är det den bästa lösningen? Kanske, vi vet inte hur det kommer bli innan den är släppt och det nya systemet har testats. Tills dess kan folk ta och chilla och sluta bete er som barn i sandlådan.

Medlem

Don Mattrick style:

Medlem
Skrivet av Landelusen:
Skrivet av Rockartisten:
Skrivet av Landelusen:
Skrivet av Rockartisten:

Jag tvivlar på att det ens finns en enda person här på FZ som inte har internet, men ändå gormar ni som om ni aldrig hört talas om det däringa intranätet. Det känns som att ni bara är ilskna för ilskans skull, och det är väldigt svårt att ta er på allvar, eftersom internetuppkoppling inte är ett problem i Sverige.

Jag är glad att MS bygger en konsol som utnyttjar mina resurser och inte låter den begränsas av de delar av världen som ligger efter i teknologin. Jag tror faktiskt att de flesta som gormar här inte ens har en aning om vad detta ger för fördelar för konsumenten. Men visst, spring runt med era högafflar och se ut som idioter.

Tror vi talar om olika saker. Hela grejen handlar inte om att man är förbannad över att den innefattar internetuppkoppling. Det handlar ju snarare om att man undrar varför det är NÖDVÄNDIGT, varför skall jag behöva autentisera mig var 24:e timma för något jag köpt minst en gång (konsol + spel + prenumeration)? Mitt problem med M$ är att de inte verkar visa tillräckligt stort intresse för konsumenten, utan kör rakt över dem. Begrunda hur stor feedback Sony fick på sitt event när de berättade att de inte skulle ha något motsvarande eller när de berättade att de inte kommer låsa spel på en konsol.Strategin som M$ kör nu kommer straffa dem i slutändan och Sony har redan skott sig på deras misstag. kan det bli mer tydligt att Microsoft inte ligger i fas med deras användarbas?

Ser man till argumentet att folk skall betala för sig så finns det andra sätt att göra det på. Det skulle exempelvis kunna skötas utav utvecklarna vid skapandet av spelet, såsom det förmodligen/gissningsvis kommer se ut hos PS4:an. Man skulle även kunna tänka sig att man ger en viss funktionalitet offline (för spel eller för konsolen) och en annan online, som det är idag med Xbox 360. Man skulle få väldigt många nöjda onlinekunder om man ger ett så starkt mervärde som Xbox Live har haft, men man skulle även kunna husera nöjda offline-kunder.

Försök att vara lite mer nyanserad i ditt sätt att tilltala folk så slipper du stå med högaffeln alldeles själv

Anledningen till att du ska verifiera är för att du kan komma åt ditt spel varsomhelst i världen genom att bara logga in på din profil (upp till 10 familjemedlemmar kan komma åt dina spel på detta sätt med sina egna profiler). Du kan spela samma spel på två konsoler samtidigt, men om de inte hade detta systemet så skulle du ha kunnat spela samma inköpta spel på alla konsoler i hela världen. Är det en bra anledning nog tycker du? Problemet är att de flesta inte ens har fattat hur det funkar, utan bara hör en sak och går bärsärk.

Haha.. och det hade inte gått att lösa på något annat sätt menar du? Exempelvis att man vid anskaffandet av sin Live-tjänst angav vilka konton man ville skulle innefattas? Eller att man betalade per konsol? Nyckeln till ett bra DRM är ju att det är osynligt för användaren, men inte för piraterna. Som användare är Xbox Ones implementerade skydd långt ifrån osynligt, och enligt mig (och många andra) kostar det otroligt mycket mer än det smakar.

Jag kan ju för tusen gubbar starta Steam i Offlineläge och spela spel jag redan tankat hem? Vad förbjuder MS ifrån att faktiskt försöka förädla den tekniken på ett annat sätt än de valt? Tycker personligen att de misslyckats ganska kraftigt. Mest för att de inte verkar inse vilken otroligt dålig PR detta är för deras konsol, hur fiffigt de än tycker att de andra fördelarna är (Molnberäkningar, Xbox Live Gold med allt vad det innebär mm).

Dra ut sladden ur ditt internet när steam vill uppdateras och försök starta det i offlineläge så kommer du se att det inte går. Du kommer inte ha tillgång till något spel i hela ditt steambibliotek.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem
Skrivet av Tigern:
Skrivet av Smoo87:
Skrivet av Tigern:

Detta kan faktiskt bli undergången för PS. Om man tänker efter lite, PS kommer sälja riktigt bra på grund av MS. Sony lär förlora ganska mycket pengar på varje såld konsol om man räknar med allt - hårdvara, utveckling, reklam m.m. Att Sony inte väljer att införa dessa DRM och andra verktyg för att motverka piratkopiering så tror jag att PS4 kommer vara knäckt ganska fort. Det kan få till följd att Sony förlorar mängder med pengar då folk köper en konsol som Sony går back på för att sedan direkt chippar/flashar den.

Givetvis kan man tycker att MS beter sig extremt korkat åt just nu, men jag tror dom har en klar strategi för hur Xbox skall stå sig stark. Dessutom har dom en väldigt stark hemmamarknad att luta sig mot.

Öhm.... va? Folk vill hellre pirata när det är drm. Har bara köpt 1 always online drm. Och kommer aldrig göra det igen. Sen... kolla hur det ser ut på 360 som är en barnlek att flasha. Har ms gått i konkurs av det? Nej, ps3 gick/går att jailbreaka, inte har dom gått omkull för det. Varför skulle folk pirata mer nu helt plötsligt? Har jäkligt svårt att tro att jag är en av få som köper mina spel utan jag är nog med största sannolikhet en av jävligt många som betalar för sig (oftast, ibland vill man testa hur bra datorn fungerar till spelet och/eller om spelet är kul)

Nej Sony har gått omkull än, men faktum är att dom lider som koncern. Dom förlorar än idag ca 18$/såld PS3. MS har en helt annan grund att stå på, det är därför dom kan göra så här mot oss konsumenter. Xbox är ju bara en liten del av MS. Jag tror att PS4 måste generera inkomster snabbt annars kan detta vara slutet för PS i Sony regi. Dock så finns det nog en hel del företag som vill köpa varumärket.

Sony har gått + på ps3an sen 2010(http://techland.time.com/2010/07/01/ps3-finally-making-a-prof...)

2011-2013 har definitivt varit bra för båda. PS-varumärket och konsoldivisionen går även den bra. Det är elektronikdelen med tv etc som blöder.

Medlem

Men hallå det är 2013, vem har inte internet idag?

Medlem

Nå, det där avgör ju saken. Ingen ny Xbox för mig. Undrar om killen får jobba kvar efter ett sådant uttalande. Den andre muppen som knäckte "Deal with it" fick ju gå.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Ja jag undrar verkligen vad som försigår hos Microsoft, det känns som de vill verkligen inte vill sälja Xbox One, med varje opopulär "feature" efter den andra... Sony behöver ju knappast slänga några dängor i Microsofts riktning, de skjuter sig själva i foten bara fint.

Medlem

Oh My god Sony kommer att krossa Microsoft. Jag kommer att köpa ps4 också men ville att Microsoft skulle få lite kunder också. Hoppas det inte blir monopol marknad för Sony för konkurrens är alltid viktigt utan det är det ingen utveckling


signatur

Mother of God, GTA V is soon here!

Skrivet av Thunderhawk:
Skrivet av wmc:
Skrivet av Thunderhawk:

Ville bara visa FZ´z omröstningsresultat!

Playstation 4 80.63% (2914)
Xbox One 9.96% (360)
Båda två 2.85% (103)
Ingen av dem 6.56% (237)

3614 personer har svarat på den här omröstningen.

ja och det är ju hela världen eller som tycker så...

Ja för fan ! Hela universum till och med !!!!!!!!!

Snacka om att (alla i hela universum) EGGBOX fan´s är griniga !

är då fan inge fans för nått företag köper från vilka som helst bara jag gillar produkten dom säljer, har haft både ps1-ps2-ps3 så men aldrig xbox 1

Inaktiv

Nog för att Microsoft är pantade men jag börjar undra om inte vissa skribenter på FZ låter sig medryckas lite väl häftigt. De här artiklarna är ju utformade från första bokstav till sista punkt för att få igång Xbone-bashing i kommentarerna.

Medlem
Skrivet av wmc:
Skrivet av Thunderhawk:
Skrivet av wmc:
Skrivet av Thunderhawk:

Ville bara visa FZ´z omröstningsresultat!

Playstation 4 80.63% (2914)
Xbox One 9.96% (360)
Båda två 2.85% (103)
Ingen av dem 6.56% (237)

3614 personer har svarat på den här omröstningen.

ja och det är ju hela världen eller som tycker så...

Ja för fan ! Hela universum till och med !!!!!!!!!

Snacka om att (alla i hela universum) EGGBOX fan´s är griniga !

är då fan inge fans för nått företag köper från vilka som helst bara jag gillar produkten dom säljer, har haft både ps1-ps2-ps3 så men aldrig xbox 1

JAHA, och! Skiter fullständigt vad du har haft och inte! Du ska veta det att dryga svar får alltid drygt tillbaka! THE END !!!

Skriv svar