Colin McRae Rally 2.0 sladdar in till IOS
Spelet må ha några år på nacken, men nu är det på väg till Apples bärbara enheter.
#colin-mcrae-rally-20, #codemasters, #colin-mcrae-dirt
Har ju hoppats på en HD-version (utan minsta lilla fifflande med körningen/mekaniken) för PC.. Det här vet jag inte riktigt om det är lovande eller helt bortviftande för såna tankar.. =/ Absolut ett av favoriterna bland bilspel genom tiderna. Men lite bättre stöd för moderna operativsystem (funkar hyggligt ändå dock) och widescreen etc vore ju trevligt.
Varför inte android??????
Det kanske kommer senare, men
Har inte detta förklarats så många gånger förr? ios är den bättre plattformen att utveckla för kort sagt.
Varför inte android??????
Det kanske kommer senare, men
Har inte detta förklarats så många gånger förr? ios är den bättre plattformen att utveckla för kort sagt.
Nej, och nej.
Jo, i så gott som varenda artikel om spel som släpps till iOS men inte Android (alla fall samtidigt)...vilket är rätt vanligt fortfarande.
Men vi kan väl ta det ytterligare en gång...
1) Det är enklare att utveckla spel till iOS då den plattformen har många färre hård-/mjukvarukombinationer att ta hänsyn till (mindre fragmenterat).
2) Trots att Android sedan länge passerat iOS i marknadsandelar så är iOS generellt sett en mer lönsam plattform. Alltså fler iOS användare som är villiga att betala för sig.
Där har du de två stora anledningarna.
Ett klassiskt spel. Den här spelserien var en stor anledning till att många nördar i min krets öht skaffade en ratt.
Det var för dyrt för mig och att lira med handkontroll sög ändå, så man lirade hos polare och ibland i arkadhallar(det fanns en tid då vissa arkadhallar ännu hade spel från gamla PS1!).
Varför inte android??????
Det kanske kommer senare, men
Har inte detta förklarats så många gånger förr? ios är den bättre plattformen att utveckla för kort sagt.
Nej, och nej.
Jo, i så gott som varenda artikel om spel som släpps till iOS men inte Android (alla fall samtidigt)...vilket är rätt vanligt fortfarande.
Men vi kan väl ta det ytterligare en gång...
1) Det är enklare att utveckla spel till iOS då den plattformen har många färre hård-/mjukvarukombinationer att ta hänsyn till (mindre fragmenterat).
2) Trots att Android sedan länge passerat iOS i marknadsandelar så är iOS generellt sett en mer lönsam plattform. Alltså fler iOS användare som är villiga att betala för sig.
Där har du de två stora anledningarna.
Apple-enheterna är dyrare jämfört med de flesta Android-enheterna... enkel matte.
Varför inte android??????
Det kanske kommer senare, men
Har inte detta förklarats så många gånger förr? ios är den bättre plattformen att utveckla för kort sagt.
Nej, och nej.
Some compelling argument right there!
Jo, i så gott som varenda artikel om spel som släpps till iOS men inte Android (alla fall samtidigt)...vilket är rätt vanligt fortfarande.
Men vi kan väl ta det ytterligare en gång...
1) Det är enklare att utveckla spel till iOS då den plattformen har många färre hård-/mjukvarukombinationer att ta hänsyn till (mindre fragmenterat).
2) Trots att Android sedan länge passerat iOS i marknadsandelar så är iOS generellt sett en mer lönsam plattform. Alltså fler iOS användare som är villiga att betala för sig.
Där har du de två stora anledningarna.
Apple-enheterna är dyrare jämfört med de flesta Android-enheterna... enkel matte.
matte kanske, men relevans?