Bli FZ-supporter - musmattorna snart slut

Robot
Bli FZ-supporter - musmattorna snart slut

Sex nummer av PC Gamer och Qpad-musmatta (begränsad upplaga!) ingår när du blir supporter i ett år.


Medlem
Bli FZ-supporter - musmattorna snart slut

Detta hade jag missat helt, blev att betala för att slippa reklam och ändå stödja sidan

Medlem

Rabatter på webhallen skulle sitta fint.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Skägg.
10 Chambers

Kika i supporterforumet för rabattinformation! Dessa är ju såklart också tillgängliga om man väljer en kortare period.


signatur
Medlem

Hur länge får man vänta på den där musmattan efter man blivit sponsor?

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av swebullen:

Hur länge får man vänta på den där musmattan efter man blivit sponsor?

De beställdes föra veckan, och så här i semestertider skulle det ta cirka 2 att trycka och skeppa dem till vårt lager. Därefter ska adresslistor tryckas ut, vissa ska hit och signeras, och så. Någonstans i slutet av juli/början av augisti är svaret just nu men jag lovar att hålla er uppdaterade på status.

Mvh

Calle


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av swebullen:

Hur länge får man vänta på den där musmattan efter man blivit sponsor?

De beställdes föra veckan, och så här i semestertider skulle det ta cirka 2 att trycka och skeppa dem till vårt lager. Därefter ska adresslistor tryckas ut, vissa ska hit och signeras, och så. Någonstans i slutet av juli/början av augisti är svaret just nu men jag lovar att hålla er uppdaterade på status.

Mvh

Calle

Härligt!

Ett tips, vi som redan är FZ-supportrar borde slippa bannern längst upp som säger "Stöd din favoritsajt". Vi gör ju redan det

Medlem

Hmm.. ska "skaka kassaskrinet" när jag kommer hem.


signatur

"De kallar sig Brown och menar det"

Medlem

I videon reportern som testar Xbox one kontrollen. Är det bara jag som tycker det är oförskämt att ha hörlurar i öronen när man står pratar/intervjuar ?

Medlem
Skrivet av swebullen:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av swebullen:

Hur länge får man vänta på den där musmattan efter man blivit sponsor?

De beställdes föra veckan, och så här i semestertider skulle det ta cirka 2 att trycka och skeppa dem till vårt lager. Därefter ska adresslistor tryckas ut, vissa ska hit och signeras, och så. Någonstans i slutet av juli/början av augisti är svaret just nu men jag lovar att hålla er uppdaterade på status.

Mvh

Calle

Härligt!

Ett tips, vi som redan är FZ-supportrar borde slippa bannern längst upp som säger "Stöd din favoritsajt". Vi gör ju redan det

Borde vara en stämpel där någon stans istället som säger att man är en FZ-supporter

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Lasrod:
Skrivet av swebullen:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av swebullen:

Hur länge får man vänta på den där musmattan efter man blivit sponsor?

De beställdes föra veckan, och så här i semestertider skulle det ta cirka 2 att trycka och skeppa dem till vårt lager. Därefter ska adresslistor tryckas ut, vissa ska hit och signeras, och så. Någonstans i slutet av juli/början av augisti är svaret just nu men jag lovar att hålla er uppdaterade på status.

Mvh

Calle

Härligt!

Ett tips, vi som redan är FZ-supportrar borde slippa bannern längst upp som säger "Stöd din favoritsajt". Vi gör ju redan det

Borde vara en stämpel där någon stans istället som säger att man är en FZ-supporter

Så ska det såklart inte vara, ber kodarna titta på det!


signatur
Skägg.
10 Chambers
Skrivet av fudge:

I videon reportern som testar Xbox one kontrollen. Är det bara jag som tycker det är oförskämt att ha hörlurar i öronen när man står pratar/intervjuar ?

Victor håller koll på ljudnivåerna för de två mikrofonerna (hans och personen han intervjuer), det är därför


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av fudge:

I videon reportern som testar Xbox one kontrollen. Är det bara jag som tycker det är oförskämt att ha hörlurar i öronen när man står pratar/intervjuar ?

Victor håller koll på ljudnivåerna för de två mikrofonerna (hans och personen han intervjuer), det är därför

Okej då var det inget

Aha har undrat varför det i rött står FZ supporter på random folk i forumet


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Aha har undrat varför det i rött står FZ supporter på random folk i forumet

Random!? Vi är ju dom finaste och bästa!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Skrivet av bjosarn:
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Aha har undrat varför det i rött står FZ supporter på random folk i forumet

Random!? Vi är ju dom finaste och bästa!

Haha nu blir dom klädda i näbben. Alla är lika mycket värda..svammel, svammel


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Haha nu blir dom klädda i näbben. Alla är lika mycket värda..svammel, svammel

Only true for the bottom 99%.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Medlem

Så va det fixat. Nu väntar min mus på nytt underlag

Medlem

FZ innebar en stor del av mitt levebröd under sisådär fyra år. Dags att stötta tillbaka


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

1
Skriv svar