Fram med plånboken – nu är Steam Summer Getaway-rean här!

Skribent
Skrivet av Thunde:

Omöjligt att gå in på Steam får "Sorry

The Steam Store is experiencing some heavy load right now. Please try again later.

"
Hela tiden

Och jag får bara massor av olika kreditkortsfel, såatte...


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av Yabba:
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av olafpawbelt:

suger att man inte har pengar så man kan införskaffa något nytt och trevligt :/

15 tusen kvar att leva på innan nästa lön. Men som rean ser ut kanske det blir att investera i några aktier den här månaden istället.

Hoppas det kommer något bättre i morgon.

Bara 15 hur ska du klara dig på det?

Ska äta nudlar till lunch imorgon. (seriöst)

De e gött!

Medlem
Skrivet av Mattias Frost:
Skrivet av Thunde:

Omöjligt att gå in på Steam får "Sorry

The Steam Store is experiencing some heavy load right now. Please try again later.

"
Hela tiden

Och jag får bara massor av olika kreditkortsfel, såatte...

http://www.keenandgraev.com/wp-content/uploads/2012/12/ahm-ke...

Samma här...


signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Medlem

Hittade inte så mycket intressant än så länge men som tur var så fungerade äntligen picroma's shop så Cube World kunde handlas i stället


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Medlem

En del spel som Bioshock Infinite är MYCKET dyrare på steam rea än det är på greenmangaming just nu.

Dragon Age Origins Ultimate Edition är dyrare på steam än det varit på Origin.

Grid 2 dyrare på steam än det var på GMG.

Skyrim Legendary Edition är dyrare på steam än på GMG med voucher.

Så i mina ögon är det inte mycket till rea. Hotline Miami för 2,2 euro är inte dåligt.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Tur man kicka på sin wish-list, titlar som kostar 49 € för 19 €

Medlem
Medlem

Här har ni en fin lista också med alla spel som det är rea på

http://steamdb.info/sales/?displayOnly=Game&cc=de&rise

Medlem

Såg dragon age ultimate pack. Jag trode att EA dragit in sina titlar från steam för att sälja dem på Origin. Har de ändrat på det? Eller gällde det bara nyare titlar?

Medlem

Rekommenderar alltid folk att lira Dragon Age: Origins, och Ultimate-versionen av den jäveln är på 70% rabatt i 5 timmar till!
Passa på!

Inaktiv

Offtopic:
Har en nyckel på GMG till ett spel som jag inte minns om jag gett bort eller sålt..så hur kollar jag om den är tagen? Kan jag knappa in den i steam o gå vidare utan att knyta den till mitt konto? Det kan jag va?

Medlem

Kan inte heller köpa något på steam

Avstängd
Skrivet av DarkZide8:
Skrivet av Javas:
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av totte1015:

Gillar inte detta skit med trading cards.

Vad är det du har emot det? Man får rabatter med dom eller så är det bara att sälja iväg dom. Förstår inte allt hat för såna små saker.

Precis, det är en frivillig grej och om man vill hålla på med den så får man belöningar

Bara jag som misstänker att Steam Store kraschar tack vare dem?

Tack vare lite trading cards? Den rukade krascha till och från före dom med, jag har inte varit med om något skumt efter att dom satte in dom. Säker på att det inte är så att det är din dator som dummar sig mot dig?

Avstängd
Skrivet av maucau:

Såg dragon age ultimate pack. Jag trode att EA dragit in sina titlar från steam för att sälja dem på Origin. Har de ändrat på det? Eller gällde det bara nyare titlar?

Det är bara vissa spel som dom valt att inte ha på steam, need for speed finns t.e.x kvar på steam att köpa, crysis spelen med och bad company 2 ska finnas kvar där.
Det finns en hel del EA spel på steam. Det var bf 3 m.m som dom inte ville ha där utom bara på origin.

Medlem
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av DarkZide8:
Skrivet av Javas:
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av totte1015:

Gillar inte detta skit med trading cards.

Vad är det du har emot det? Man får rabatter med dom eller så är det bara att sälja iväg dom. Förstår inte allt hat för såna små saker.

Precis, det är en frivillig grej och om man vill hålla på med den så får man belöningar

Bara jag som misstänker att Steam Store kraschar tack vare dem?

Tack vare lite trading cards? Den rukade krascha till och från före dom med, jag har inte varit med om något skumt efter att dom satte in dom. Säker på att det inte är så att det är din dator som dummar sig mot dig?

Jag bara gissar hejvilt. Nej min dator funkar bra och jag fick äntligen det jag betala för.

Avstängd
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av olafpawbelt:

suger att man inte har pengar så man kan införskaffa något nytt och trevligt :/

15 tusen kvar att leva på innan nästa lön. Men som rean ser ut kanske det blir att investera i några aktier den här månaden istället.

Hoppas det kommer något bättre i morgon.

Lever på 6000 kronor via försäkringskassan samt på sociala där jag bara får för el och får lov att vänta några veckor innan pengar kommer in så.

Får jag jobbet jag söker så blir det att vänta på andra trevliga reor på steam sedan snöra ut lite.

Kanske man hittar någon trevlig deal då på skyrm plus dlcer tillsammans med det

Eller på något annat trevligt spel

Medlem

Inget som lockade idag precis, hoppas på nått kul imorn.


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem
Citat:

Sorry

The Steam Store is experiencing some heavy load right now. Please try again later.

Error 503 Service Unavailable

så det kan gå...

Medlem

Som alltid då det är STEAMREA kolla in TB's Salebox!!!


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Jag känner mig lite korkad.... jag gick in i affären, klickade mig till produktsidan för Endless Space. Lade till den i kundkorgen, klickade "Fortsätt handla". Efter ett par felmeddelanden lyckades jag komma tillbaka till affären och bläddra lite.... men nu hittar jag inte kundvagnen. Var är den någonstans? Finns ingen länk juh.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

heavy load haha

Medlem
Skrivet av conthox:

Jag känner mig lite korkad.... jag gick in i affären, klickade mig till produktsidan för Endless Space. Lade till den i kundkorgen, klickade "Fortsätt handla". Efter ett par felmeddelanden lyckades jag komma tillbaka till affären och bläddra lite.... men nu hittar jag inte kundvagnen. Var är den någonstans? Finns ingen länk juh.

Om du är i "Storen" Så finns det uppe till höger bredvid wishlisten.

Går dock enormt segt att få igenom några transaktioner just nu...


signatur

"We think there is a fundamental misconception about piracy. Piracy is almost always a service problem and not a pricing problem" - Gabe Newell

Medlem

23 spel inköpta än så länge idag. Skall kolla lite under reans gång och se om det dyker upp något mer innan tiden är ute.

Medlem

Funkar ju inte handla ändå.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Jag lyckades ta mig tusan köpa efter hårt spammade av refreshknappar!

Skyrim legendary för 210 riksdaler. Nöjd


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Första köpet gjort. Endless Space Gold. Snälla...bli inte fler spel nu... eller kanske något enstaka men inte många!

Medlem

blev dragon age origin, kanske orkar spela igenom hela spelet den här gången...

Medlem

11 MB/S ifrån Finland vs 4 MB/S ifrån Sverige, som vanligt under Steams reor

Skrivet av Apministern:

Jag lyckades ta mig tusan köpa efter hårt spammade av refreshknappar!

Försök att undvika shop-spamming, jag blev temporärt avstängd från Steam förra året.

Medlem

Bionic Commando: 2,49€
Bionic Commando: Rearmed : 2,24€

Men asso..den vägrar acceptera min betalning. Alltid samma klydd när det är stor rea på steam. Betalningen klyddar. Rätt irriterande faktiskt


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Matsodon:

10 MB/S ifrån Finland vs 4 MB/S ifrån Sverige, som vanligt under Steams reor

Låg på 13.5 MB/S så jag klagar inte

Skriv svar