Gör dig redo för gameplay från GTA V

Medlem
Skrivet av feistin:
Skrivet av Milky_81:
Skrivet av feistin:
Skrivet av stormense:
Skrivet av Timosaki:

...
Och för min del blir det faktiskt inget gta denna gången. blir istället ps4 och watch dogs m.m. måste ju spara pengar nu. många spel som ser ut att bli riktigt bra

Kommer också hoppa GTA 5 för Watch Dog. Antignen kommer de skala bort en massa eller så kommer GTA 5 se lika hemsk ut som GTA 4 på en stor skärm. Det blir Watch Dogs på PC tills man köper en PS4 eller Xbone när man har råd. Inga PC-priser på Watch Dog ännu? Uplay gilar jag att spela och köpa från.

Fattar inte varför GTA V ska se så hemskt ut? Sitter själv och njuter av Last of Us på PS3 och är rätt säker på att grafiken/upplevelsen i det spelet slår det mest av de nya spel som kommer på nästa generation. Litar på att Rockstar likt Naughty Dog har vässat till grafiken till det yttersta på den gamla generationen. Dessutom är ju grafiken bara en del tillsammans med gameplay, ljud och story som ger spelupplevelsen. Och allt det sistnämnda är ju Rockstar rätt bra på

Alltså jag förstår inte varför vissa hyllar grafiken i the last of us? Menar du alltså att the last of us har bättre grafik än t.ex. BF4? Du måste skämta....

Menar inte att vara spydig eller kaxig, men jag förstår inte vad jag missat? Har kollat flertalet 1080p gameplay på youtube och ser fortfarande bara grafikmässigt ett spel med grafik i vanlig PS3-nivå?

Har spelat spel i snart 30 år och vet i tusan när jag varit så exalterad efter att jag spelat något spel innan. Så japp du har en del att se fram emot om du inhandlar en kopia

Jag har inte testat de nya generationens spel så jag lägger mig där. Men mina erfarenheter av spel (30 år) säger mig ändå att många av de nya liren inte kommer imponera mer än de sista på den nuvarande generationen.

Ja att det är ett bra spel det tvivlar jag inte på, skulle hemskt gärna vilja spela det, har tyvärr bara 360 och PC. Kanske köper mig ett PS4 i december och köper spelet då. Men grafiken är verkligen grafiken från en konsol från 2006.


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Medlem
Skrivet av feistin:
Skrivet av stormense:
Skrivet av Timosaki:

...
Och för min del blir det faktiskt inget gta denna gången. blir istället ps4 och watch dogs m.m. måste ju spara pengar nu. många spel som ser ut att bli riktigt bra

Kommer också hoppa GTA 5 för Watch Dog. Antignen kommer de skala bort en massa eller så kommer GTA 5 se lika hemsk ut som GTA 4 på en stor skärm. Det blir Watch Dogs på PC tills man köper en PS4 eller Xbone när man har råd. Inga PC-priser på Watch Dog ännu? Uplay gilar jag att spela och köpa från.

Fattar inte varför GTA V ska se så hemskt ut? Sitter själv och njuter av Last of Us på PS3 och är rätt säker på att grafiken/upplevelsen i det spelet slår det mest av de nya spel som kommer på nästa generation. Litar på att Rockstar likt Naughty Dog har vässat till grafiken till det yttersta på den gamla generationen. Dessutom är ju grafiken bara en del tillsammans med gameplay, ljud och story som ger spelupplevelsen. Och allt det sistnämnda är ju Rockstar rätt bra på

Jag tycker GTA 4 är en enda suddig röra på xbox360/ps3. Man måste ju kunna se för att spela. Men är man van med 24 tums ctr så går det kanske? Rockstar gjorde ett bättre arbete med Redemtion men tyckte inte det räckte till.


signatur

Det var detta...

12
Skriv svar