Trubbel i paradiset – Nya bilder från GTA V!

Medlem
Skrivet av Ztreek:
Skrivet av cute_ninja:

60 fps konstant på konsol ja drömma kan man ju xD

har de konstaterat det?
GTA 4 var väl bara 30 fps på konsol? :s

På PS3 var det snarare 25fps... det var verkligen helt ospelbart.

När GTA V väl släpps till PS4 så kommer det med största sannolikhet vara 60fps.

Medlem
Skrivet av izayoi:
Skrivet av Ztreek:
Skrivet av cute_ninja:

60 fps konstant på konsol ja drömma kan man ju xD

har de konstaterat det?
GTA 4 var väl bara 30 fps på konsol? :s

På PS3 var det snarare 25fps... det var verkligen helt ospelbart.

När GTA V väl släpps till PS4 så kommer det med största sannolikhet vara 60fps.

OM Grand Theft Auto V väl släpps till Playstation 4.

Det har inte blivit bekräftat om det kommer att släppas till några andra plattformar än Playstation 3 och Xbox 360 ännu.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Tidigare GTA-spel kom ju till både konsol och PC... men eftersom de utvecklade Red Dead Redemption enbart till konsol så behöver det ju inte betyda att även detta GTA kommer till PC.

Visst kan man ju hoppas det, så ni som inte äger eller vill skaffa en konsol inte går miste om ett bra spel.

Personligen så bryr jag mig inte så mycket då jag har konsolerna... dessutom så antar jag att jag ännu en gång får slänga ut pengar på datorjäveln bara för o kunna spela de nya spelen.

Medlem

Jag tänker iallafall inte återuppleva FPS-drop döden jag hade på min ps3:a. Så jag avviker att införskaffa GTA V till den konsolen.

Får hoppas den släpps till PS4 eller PC i framtiden. Och gör det inte det så kan jag säkert införskaffa det när det glidit ner på någon hundralapp. Mer än så ger jag inte för ett spel om det inte blivit optimerat för sin konsol att drivas i minst konstant 60fps+

Medlem
Skrivet av cute_ninja:

Ja man hoppas ju det kommer till pc, tycker synd om dom pc spelare som aldrig fick uppleva red dead redemption =/

Med tanke på hur bedrövlig GTA 4 - porten var , så var det väl bara tur.

Medlem
Skrivet av KlasD:

Nice, och hur vet han det när det inte ens är bekräftat att en PC-version ska släppas?

Inte bekräftat till oss kanske.. men stora kedjor som Gamestop och andra behöver lead time för släpp som detta.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem
Skrivet av azynkron:
Skrivet av KlasD:

Nice, och hur vet han det när det inte ens är bekräftat att en PC-version ska släppas?

Inte bekräftat till oss kanske.. men stora kedjor som Gamestop och andra behöver lead time för släpp som detta.

Visst kan det vara så men är det inte lite tidigt ändå? Vi kan ju knappast räkna med att en PC-version kommer inom ett halvår efter konsolreleaserna. Baserat på de senaste GTA-releserna. Men ingen blir gladare än jag om jag har fel.

12
Skriv svar