Wildstar blir inte free-to-play – släpps 2014

Medlem
Skrivet av Wintermist:
Skrivet av burkmopp:

*Snip*
Fan...

*Snip*
Men kanske får du en demo att testa det i någon vecka innan, precis som EVE.

Det står på den officiella sidan att man får "3 guest passes for 1 week of playtime" för varje köp av spelet, så det kommer garanterat gå att få tag på en gratis testvecka utan problem.

Själv är jag riktigt nöjd med deras val av betalningsmodell! Tycker egentligen allt jag läser om spelet verkar vara vettigt, så jag tror faktiskt det kommer bli riktigt bra. Har absolut inget emot att betala i månaden för ett riktigt bra MMO, och om det där med att köpa game time för in game-valuta fungerar bra tror jag det kommer lyckas hålla kvar folk.

Det känns som att Carbine verkligen lyssnar på spelarna och tänker igenom allt dom gör. Att dom dessutom byggt upp spelet på ett sätt som gör det enkelt att lägga till nytt content och utveckla det vidare tyder på att dom satsar långsiktigt. Håller tummarna att det lyckas!


signatur

Hjälp mina drakar genom att klicka på dem, tack <3

Medlem

JAAAA!!! Månadskostnad anledning till att jag gillar det är för att jag hellre betalar i månaden och får tillgång till hela spelet än att jag ska sitta och köpa "mission packs" o.s.v.

Jag är även ett fan av att kunna köpa gametime med in-game pengar som i EVE online, ända mmot jag spelar just nu är EVE online :>

Medlem

Där dog mitt intresse...
Nästa spel!

12
Skriv svar