Gammalt jobb på nytt jobb

Flakmonkey
Gammalt jobb på nytt jobb

Självklart ska fz-mattan visas upp på jobbet. Funderade i några sekunder på om jag skulle signera den själv som en kul grej, men kom fram till att andra nog skulle se det som drygt snarare än roligt

#blogg

Gammalt jobb på nytt jobb

Vem bryr sig om jante

Vad är det för gamla skärmar du har i bakgrunden, Philips?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Tycker den är snygg som den är utan signaturer.

Medlem

Äntligen en update Simon! Började ju nästan tro att du trillat av pinn. Kollar dagligen efter nytt inlägg sedan du började blogga Antar att livet går vidare med sambo och jobb och att du har mindre tid att spendera på bloggandet framöver, men inläggen uppskattas!

Flakmonkey
Skrivet av Mr. Andersen:

Äntligen en update Simon! Började ju nästan tro att du trillat av pinn. Kollar dagligen efter nytt inlägg sedan du började blogga Antar att livet går vidare med sambo och jobb och att du har mindre tid att spendera på bloggandet framöver, men inläggen uppskattas!

Haha nej trillat av pinn har jag inte gjort. Men kom ur "grooven" under semestern helt enkelt. Sen trodde jag ju aldrig att någon skulle sakna mina uppdateringar heller, men nu när jag vet att så inte är fallet ska jag se till att uppdatera oftare

Skrivet av walter_iego:

Vem bryr sig om jante

Vad är det för gamla skärmar du har i bakgrunden, Philips?

Jo Philips är det men mer än så vet jag inte. Är nöjd så länge jag får ha två ordentliga skärmar. Kanske inte jobbar dubbelt så fort tack vare det, men produktiviteten går ju upp rejält när man slipper flippa fönster hela tiden ^^

1
Skriv svar