Missa inte Valves avslöjande ikväll

Skrivet av KaptenKanel:

klart att det är HL3!

"Förra året släppte vi en funktion som kallas Big Picture, ett användarvänligt gränssnitt anpassat för TV-apparater och gamepads. I år har vi arbetat på ännu fler användningsområden för kunder som vill ha Steam i vardagsrummet. Snart kommer vi att lägga till dig i vår designprocess, så att du kan hjälpa oss att forma Steams framtid."

Hur får du fram HL3 i detta?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Stag:

Hm, undrar hur han kom in igen då? Han har samma konto som då. Ska fråga ut honom om detta.

Läste mig just till att innan 2005 kunde man visst bli bannad antingen 1 år eller 5 år. Min bann kom ju efter 2005, så det kanske är därför?

Medlem

Går detta live nånstans?

Medlem

1: Steambox
2: någon grej till MAC användare
3: lovad förbättring av Greenlight

Medlem

Själva sidan förklarar ju att fokus ligger på Steam. Finns det någon info att det här handlar om speltitlar?

Medlem

HL 2(S) CONFIRMED!!!

Medlem
Skrivet av bleak:

Aldrig att det är HL3 .. Tror dock på Source 2

Fast känns skumt om de skulle visa upp Source 2 utan HL som demonstration.

hl3 kommer när source2 kommer


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem
Medlem

Steam OS.

2 dygn till nästa avslöjande. Vem vet, det kanske är nåt jag bryr mig om?

Medlem

Hmm. Två dygn till nästa?

Skrivet av Lolflakes:

Går detta live nånstans?

Länken i nyheten.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Ey, jag är live stream generationen, ge mig en video annars fattar jag inte! (eller framförallt är det svårt att äta pizza samtidigt annars)

Medlem

Nästa avslöjande blir hårdvara (SteamBox) med SteamOS förinstallerat då?

Medlem
Skrivet av Margy:

Nästa avslöjande blir hårdvara (SteamBox) med SteamOS förinstallerat då?

Det tror jag också...

Medlem
Skrivet av Margy:

Nästa avslöjande blir hårdvara (SteamBox) med SteamOS förinstallerat då?

Låter rimligt.

Tredje dagen...ny grafikmotor till SteamOS?

Inaktiv

Nice med SteamOS

Medlem

1. SteamOS
2. Steam Box
3. Steam Family Sharing


signatur

Life is too short to remove USB safely.

menmenmen jag har redan min TV kopplad till min dator! Geu va slak man blev nu.

Medlem

Steam OS förinstallerat på Steambox med Half-Life 3 Limited Mega Super Delayed Edition förinstallerat.

Medlem
Skrivet av Sergey:

1. SteamOS
2. Steam Box
3. Steam Family Sharing

Trean har ju redan avslöjats.

Medlem
Skrivet av Stag:
Skrivet av lucifer579:
Skrivet av Stag:

@Javas, det stämmer så länge spelen använder VAC till exempel. I det läget blir du bannad från VAC-relaterade spel till du "upprättat ditt namn."

Vad menar du med det sista?
Mig veteligen lyfter valve ALDRIG en VAC-bann?

Jodå, det kan de göra. Du har en VAC-status, vilken sänks genom misskötsel och höjs genom att t.ex rapportera hackare, sköta sig bra och bidra med hjälp till VAC-teamet. Har en kompis ifrån... 9an? Som blev bannad från VAC efter att ha hackat i CS, och dryga året senare blev insläppt igen. Han spelar numera CS på VAC-servrar igen, trots att han var bannad då.

Intressant, kan man se sin VAC status någonstans på kontot? Vore kul att se hur pass bra man ligger till xD


signatur

Game long and prosper

Medlem

Gå till Settings. I Account-tabben finns det en "Vac-Status". På min står det "In very good standing."


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

Se där, SteamOS utannonserat. Tydligen inte alla 3 på en gång? Jaja, så som det ser ut blir det mer vardagsrum relaterade saker. SteamOS verkar väldigt intressant ut.

Medlem

Steambox,, = Ånga, alltså är det vapourware det är frågan om!

Medlem

Skulle faktiskt vara rätt intressant att se valve slänga upp HL3 på kickstarter. Inte för att dom är i närheten av att behöva det men just för att få veta vilken "slutsiffra" som skulle uppstå. Personligen skulle jag med stor sannolikhet slänga ett "antal" Gustav Vasa på dem.

ZF
Medlem

gissar att nån av nästa delarna är en färdig box för systemet, och den sista är en handkontroll. vilket vore logiskt om de ska unifiera, det går inte att göra det vettigt utan en standard, och det går inte att säga "använd en kontroll från ______" heller.

Medlem
Medlem
Skrivet av neocon:

1. ( ) <-- står för mjukvaran/operativsystemet

2. [ ( ) ] <-- står för lådan som OS:et sitter i, dvs. SteamBox

3. ( )+( ) <-- om ( ) står för mjukvara kan det stå för ett spel som körs ovanpå detta nya OS. MEN det kan också vara de två okularen på ett VR-headset, kanske rentav ett samarbete med Oculus Rift.

Satsar inte en tusing på min gissning, men väl en femma

På något sätt får det här resonemanget det att kittla lite under tårna.

Medlem
Skrivet av neocon:

1. ( ) <-- står för mjukvaran/operativsystemet

2. [ ( ) ] <-- står för lådan som OS:et sitter i, dvs. SteamBox

3. ( )+( ) <-- om ( ) står för mjukvara kan det stå för ett spel som körs ovanpå detta nya OS. MEN det kan också vara de två okularen på ett VR-headset, kanske rentav ett samarbete med Oculus Rift.

Satsar inte en tusing på min gissning, men väl en femma

Well, du har haft rätt än så länge

123
Skriv svar