Författaren och spelskaparen Tom Clancy har avlidit

Medlem

Det var tråkigt att höra.
Min favorit med Tom Clansy är nog Jakten på Röd Oktober.

Sov gott kamrat.

Medlem
Skrivet av erOkKs:

Det var tråkigt att höra.
Min favorit med Tom Clansy är nog Jakten på Röd Oktober.

https://www.youtube.com/embed/MRsiwBoUQPM

Sov gott kamrat.

Edit: Måste bara höra om någon minns PCGAMER-banan till det första Rainbow Six från 98? Stadsmiljö minns att back to the future bilen stod där på någon gata. Sinnessjukt rolig bana.

Medlem

Det här var sorgliga nyheter att vakna upp till :'( Obeskrivligt hur mycket nöje denna man har givit mig under min uppväxt. Allt från böcker till film och spel.

R.I.P Tom Clancy

Inaktiv
Skrivet av anon_98854:

Jag är glad att FZ till skillnad från Kotaku inte får en massa lustigkurrar i kommentarsfältet som vill dra ordvitsar om ghost recon.

Glöm inte Död Oktober.

Medlem
Skrivet av Zpartan:

Och där gick det åt helvete för Ubisift, hur skall de lyckas överleva med bara Asscreed 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 - 15, 20 o.s.v

Splinter Cell kommer räknas in som T.C och A.D

Tom Clansey var ett varumärke, och är väl fortfarande, det var dock ett namn man kunde sätta en viss kvalitet bakom, nu när han är borta, undrar då hur man går vidare, då får det helt enkelt bara bli Splintercell by Ubisoft, låter dock inte lika lockande!

Han var inte inblandad öht i något av "Tom Clancy's XXX" spelen förutom de allra första afaik. Så varumärket kommer finnas kvar och det kommer inte påverka spelen.
Dvs, det spelar ingen roll att han är död för spelens skull.

Medlem

R.i.p , Det var tråkigt att höra :/

Medlem

Får väl hoppas två saker: att The Division, trots att det troligtvis inte haft Clancy inblandat i sin utveckling överhuvudtaget(?), lyckas sättas som ett monument för den här löjligt talangfulla herrens roll inom spelvärlden.

Och att Ubisoft ger fan i att använda hans namn för spelserierna framöver. Jag kanske är ensam med detta, men jag tycker det är rätt makabert att marknadsföra (förvisso väletablerade spelserier) på en död legends namn.

Medlem

RIP

Hoppas The Division kommer som en fin hyllning till legenden, som en värdig sista insats.

Medlem

RIP

Future Soldier var riktigt bra. Det var bra klipp i eldstriderna där.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

R.I.P


signatur

För det mesta bakbinds Troubadix och förses med munkavle .

Medlem

Som Duke skulle ha sagt "Rest In Pices ! "

123
Skriv svar