Det är jag

Redaktör
Ponny
Det är jag

Med cliffhangern "Och nu vill jag ha choklad" lämnade jag bloggen i Köln för två månader sedan. Nå? Fick jag choklad? Kom jag hem hel och ren från Köln och Gamescom? "Ja" och "Troligtvis" är svaret på frågorna. Dessutom har jag troligtvis kommit hem hel och ren från cirka tjugo ytterligare pressresor.

Jag har tänkt att det nog snart lugnar ner sig (haha!). Men nja, en spelskribents liv om spelhösten är i regel intensivt. Då är det fint i sammanhanget att jag tycker så mycket om det. Annars hade jag ju satsat på att bli elitgymnast eller oljebaron istället. Men nu vill jag ju inte det. Det är ju inte jag.

Jag (och Simon!) är ju till exempel lika med ett stycke #Final Fantasy Crystal Chronicles, ett stycke Gamecube, två stycken Game Boy Advance och två stycken connectivity-sladdar. En himla sladdhärva men ack så charmigt.

[ia=856922; large]
Receptet på en lyckad kväll. Lägg till choklad för bästa effekt.

#blogg


signatur

En Bamseponny av folket

Skribent
Det är jag

OMW.


signatur

I am the black wizards.

Choklad i Köln, och på Gamex ska vi köpa lakritsremmar av ... vad var det nu för företag som sålde så gott godis...ett kvinnonamn.

Johan! Gamex! November! you in?


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Skribent
Skrivet av Traveller in time:

Choklad i Köln, och på Gamex ska vi köpa lakritsremmar av ... vad var det nu för företag som sålde så gott godis...ett kvinnonamn.

Johan! Gamex! November! you in?

Kan du fethaja!


signatur

I am the black wizards.

Redaktör
Ponny
Skrivet av Traveller in time:

Choklad i Köln, och på Gamex ska vi köpa lakritsremmar av ... vad var det nu för företag som sålde så gott godis...ett kvinnonamn.

Johan! Gamex! November! you in?

Nåt tantnamn var det. Hmm. Måtte hon komma tillbaka!


signatur

En Bamseponny av folket

1
Skriv svar