Youtube med nervriden volym.

Medlem
Youtube med nervriden volym.

Hej!
Det har blivit så konstigt. Varje gång jag ska kolla på ett Youtube klipp är alltid volymen nerdragen till noll. Alltså volymstapeln i själva klippet. Någon som vet hur och om det går att lösa.?

Medlem

Det låter som något som borde gå att lösa genom att tömma kakburken (cookies). Inte säker dock men det kan vara värt att pröva.


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Medlem

Samma problem har uppstått för mig. Testat allt möjligt, men volymen fortsätter fortfarande vara 0.

Medlem

Dom satans youtube idioterna har förstört youtube nu med.

Varje förbannade gång jag går in på sidan får jag förfrågan om att lägga till mitt äckliga google + till youtube.
Om jag gör det försviner den trevliga menyn med "inkorg" och då blir allt jobbigare.
Om jag INTE gör det kommer jag alltid få en förfrågan nästa gång.

Och även menyn är skit nu, man måste trycka upp en popupmeny för att ändra storleken på videon, och fast jag har satt inställningen till högsta kvalitet möjligt så blir det äckliga 240p ändå!
Och även har jag installerat ett userscript fast det funkade inte för ett jäva öre.

Börjar bli less på det när dom _SKA_ hålla på ändra när det inte behövs!

Medlem

Hmm. Jag tryckte på högtalarikonen i youtubeklippet då visade det sig att den var automatiskt nerställd till noll. När jag tryckte igen så ändrade den till normalt.

1
Skriv svar