The Long Dark – mystisk överlevnadssimulator

Robot
The Long Dark – mystisk överlevnadssimulator
The Long Dark – mystisk överlevnadssimulator

Det verkar ha gått inflation (inflammation) på survival-spel idag


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Avstängd

Detta verkar riktigt intressant! ska hålla ögonen på detta

Medlem

Plissken, vad har du nu ställt till med?

Skribent

Tja, varför inte?


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Verkar lite häftigt. Förutsatt att det finns väl uttänkt survivor interaction, gärna med vapen. Någon slags blandning mellan filmen The Road och Day Z.

Medlem

Welcome to Sweden

Medlem

Jag tycker det verkar myckert lovande. Gillar den här typen av spel och de verkar vara ett kompetent team bakom, så jag kastade faktiskt lite Kanadickdollars på skärmen och backade upp den här mofon.

SE

Inaktiv

Sverigesimulator 2013/14

Medlem

Trodde spelet skulle se fult ut men grafiken är ju nästan bättre än PS1 spel


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Nämen! Har dom gjort ett spel av hur jag tar mig till jobbet varje vinter? Va kul!


signatur

Prepare for.. Bloodshed!

Medlem

Nice! Tyckter det verkar värt 90 spänn som det kostar att få spelet. Sen är man ju torsk på survival spel.

Medlem
Skrivet av kill455:

Trodde spelet skulle se fult ut men grafiken är ju nästan bättre än PS1 spel

Jag tyckte det såg rätt mysigt ut, sen att det inte körs på den senaste tekniken är väl en annan sak. Men då kanske kan bli ett bra spel istället då, till skillnad från alla dagens överbudget flash over substance skitlir.

Avstängd
Skrivet av KatOne:

Verkar lite häftigt. Förutsatt att det finns väl uttänkt survivor interaction, gärna med vapen. Någon slags blandning mellan filmen The Road och Day Z.

Om du kollar om videon och kikar när dom snackar om att han måste tända en brasa så inte vargen ska komma så kommer du se något om en revolver eller om det var ett gevär.

Hur som helst var det ett skjutjärn man kunde skåda.

phi
Medlem

Norrlänningarna drar på smilbanden.

"Nå int' vet ja' ju om he' blir så schvårt schpel det där, he' ä' ju som en vanlig vinter i här uppe. Litt' norrlands guld å' en yxa så lös' he' sig. Schuu!"

Ja, vad fasen nu är det backat från min sida i alla fall så får vi se hur det blir med det hela.

Medlem

Detta kan bli ett givet köp, men jag hoppas verkligen att de finlirar med grafiken. För ett sådant här survival game utan att ta med story, musik och andra aspekter, berör mig om grafiken är modern och fräsch.

Medlem
Skrivet av kill455:

Trodde spelet skulle se fult ut men grafiken är ju nästan bättre än PS1 spel

grafiken är det de ända du bryr dig om?

Medlem
Skrivet av phi:

Norrlänningarna drar på smilbanden.

"Nå int' vet ja' ju om he' blir så schvårt schpel det där, he' ä' ju som en vanlig vinter i här uppe. Litt' norrlands guld å' en yxa så lös' he' sig. Schuu!"

Ja, vad fasen nu är det backat från min sida i alla fall så får vi se hur det blir med det hela.

Ha! Ja vet int ja.. man är väl van.

Avskyr kyla själv så men ja det här är ju mer en norrlandsimulator än sverigesimulator.

MEG
Medlem

Kom upp hit till Norrland i december så får ni uppleva en Oculus rift version av spelet


signatur

Death is only the beginning

MEG
Medlem

Jag tycker om iden dock, hoppas att det blir av.


signatur

Death is only the beginning

Medlem

När slutade Kickstarter med Amazon Checkout? Jag får upp att jag måste fylla i kortinformation osv. vilket jag absolut inte vill göra på Kickstarter!

Medlem
Skrivet av bloodshed:

Nämen! Har dom gjort ett spel av hur jag tar mig till jobbet varje vinter? Va kul!

Hoppas bara att de inte implementerar pendeltåg. Nog för att jag gillar en tuff svårighetsgrad, men då blir det tamejfan för jobbigt.

SE

Medlem
Skrivet av Electrix:

När slutade Kickstarter med Amazon Checkout? Jag får upp att jag måste fylla i kortinformation osv. vilket jag absolut inte vill göra på Kickstarter!

Funkar bara för amerikanska projekt tyärr.

Medlem
Skrivet av ShavedEwok:
Skrivet av bloodshed:

Nämen! Har dom gjort ett spel av hur jag tar mig till jobbet varje vinter? Va kul!

Hoppas bara att de inte implementerar pendeltåg. Nog för att jag gillar en tuff svårighetsgrad, men då blir det tamejfan för jobbigt.

SE

Det skulle bli stenhårt. Man får stå på en random perrong och frysa ihjäl medan man väntar på ett tåg som aldrig kommer på grund av episkt signalfel.

Medlem
1
Skriv svar