Dead Rising 3 stoppas i Tyskland

Robot
Medlem
Dead Rising 3 stoppas i Tyskland

Det kan man ju iofs förstå..

Tyskland har ju inte precis haft flyt med våld om man blickar bakåt..

Medlem
Skrivet av Harry Coma:

Det kan man ju iofs förstå..

Tyskland har ju inte precis haft flyt med våld om man blickar bakåt..

Om du nu syftar på förintelsen och andra världskriget, tror jag knappast det berodde på Zombiespel.

Medlem
Skrivet av Zelzahim:
Skrivet av Harry Coma:

Det kan man ju iofs förstå..

Tyskland har ju inte precis haft flyt med våld om man blickar bakåt..

Om du nu syftar på förintelsen och andra världskriget, tror jag knappast det berodde på Zombiespel.

Eller gjorde det?!

Medlem
Skrivet av Harry Coma:

Det kan man ju iofs förstå..

Tyskland har ju inte precis haft flyt med våld om man blickar bakåt..

Hahaha kan du utveckla det där lite? Please

Medlem
Skrivet av Zelzahim:

Om du nu syftar på förintelsen och andra världskriget, tror jag knappast det berodde på Zombiespel.

Skrivet av Tomtefar:

Eller gjorde det?!

Skrivet av Eight08:

Hahaha kan du utveckla det där lite? Please

^^

Medlem

Men om dom byter ut zombier till robotar då?


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Regnbågs blod

Medlem

Kan dem inte göra spelet svart/vitt som Tarantino gjorde med de våldsammaste scenerna i Kill Bill?


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Stackars tyskar

Medlem

Förutom att jag er emot censur över huvut taget, så ser jag inte poängen med den. Så öppet som EU är och så lätt det är att importera spelet så är det enda praktiska resultatet att utländska bolag säljer spelet istället för att tyska affärer gör det. Med andra ord så förlorar tyskland på det.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

haha fyfan va värdelöst.. ska dom alltid hålla på så eller? hur orkar man leva där...

Medlem
Skrivet av conthox:

Förutom att jag er emot censur över huvut taget, så ser jag inte poängen med den. Så öppet som EU är och så lätt det är att importera spelet så är det enda praktiska resultatet att utländska bolag säljer spelet istället för att tyska affärer gör det. Med andra ord så förlorar tyskland på det.


*tröstfilm*

ELF
Medlem
Skrivet av Cakefirst:

Regnbågs blod

Okej att man får vara homofob. Men att slakta bögar, det är väl endå lite väl magstarkt...


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

...hur orkar man leva där...

Är nog rätt lätt när varenda tonåring kör runt i en Mercedes eller BMW

Medlem
Skrivet av Fuidama:
Skrivet av SWEBarb:

...hur orkar man leva där...

Är nog rätt lätt när varenda tonåring kör runt i en Mercedes eller BMW

O i Italien så kör alla tonåringar Pagani och Ferrari.....

Medlem
Skrivet av Neatherblade:

Men om dom byter ut zombier till robotar då?

Ala Soldier of Fortune style?
Tycker spelutvecklarna kan börja bojkotta försäljning av våldsamma spel helt och hållet i tyskland tills de inser förlusten och skärper till sig!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Spelet sög väl ändå?


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Medlem
Skrivet av dotque:
Skrivet av Neatherblade:

Men om dom byter ut zombier till robotar då?

Ala Soldier of Fortune style?
Tycker spelutvecklarna kan börja bojkotta försäljning av våldsamma spel helt och hållet i tyskland tills de inser förlusten och skärper till sig!

Är inte det kontraproduktivt? Då får ju censurmakarna precis som dom vill och kan helt blunda för det.

Medlem
Skrivet av Droopydawg:
Skrivet av dotque:
Skrivet av Neatherblade:

Men om dom byter ut zombier till robotar då?

Ala Soldier of Fortune style?
Tycker spelutvecklarna kan börja bojkotta försäljning av våldsamma spel helt och hållet i tyskland tills de inser förlusten och skärper till sig!

Är inte det kontraproduktivt? Då får ju censurmakarna precis som dom vill och kan helt blunda för det.

Nja, jo, men å andra sidan skulle nog väldigt många fler protestera och så slutligen skulle censuren mildras. Förhoppningsvis.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av conthox:
Skrivet av Droopydawg:
Skrivet av dotque:
Skrivet av Neatherblade:

Men om dom byter ut zombier till robotar då?

Ala Soldier of Fortune style?
Tycker spelutvecklarna kan börja bojkotta försäljning av våldsamma spel helt och hållet i tyskland tills de inser förlusten och skärper till sig!

Är inte det kontraproduktivt? Då får ju censurmakarna precis som dom vill och kan helt blunda för det.

Nja, jo, men å andra sidan skulle nog väldigt många fler protestera och så slutligen skulle censuren mildras. Förhoppningsvis.

Mer så jag tänkte ja.
Svårt och se att begäret för våldsamma spel helt upphör bara för att man slutar sälja produkterna i landet?


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Ja det var ju en jävla tur annars hade de säkert blivit galna och börjat mörda alla i hela världen.

Alla vet ju att tyskar är en bunke smygnassar som bara väntar på att gå loss.

/sarkasm

KoP
Medlem

Dom har ju bytt ut det röda blodet emot grönt blod i flera andra spel, skulle inte tyskarna kunna acceptera det?

Medlem

Löjligt. Låt var och en bestämma själva.

Medlem

Ett jäkla krångel dom skapar för sina gamers. Går det att importera så ka dom lika gärna sälja spelet i landet.


signatur

Game long and prosper

Medlem

Neeeeeeiiiin!

Medlem
Skrivet av Harry Coma:

Det kan man ju iofs förstå..

Tyskland har ju inte precis haft flyt med våld om man blickar bakåt..

...where is the camera? Cos this is game for a laugh...right?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

En av de stora marknaderna värda den mystiska One, där försvann en hel del stålars. Får se hur populärt spelet blir i Sverige när MS bemödar sig släppa det.

1
Skriv svar