Så långt är Assassin's Creed IV: Black Flag

Robot
Medlem
Så långt är Assassin's Creed IV: Black Flag

Hoppas spelet lyckas bättre att upprätthålla intresset under spelets gång än i AC3. Gillade många saker med det spelet, men sista 20% av storyn blev riktigt långtråkigt, mer som en transportsträcka.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

20 minuter......som det vore lång tid

Medlem

Första AC jag har förbokat sen AC1, tycker det ser jävligt bra ut ska bli kul att få spela igenom det precis köpt AC3 och alla dlc's och lirar igenom för tillfäligt bra spel

Medlem
Skrivet av Lillasandra:

20 minuter......som det vore lång tid

Jo faktiskt, om man tänker på det, tar ungefär 10min att köra runt hela gta v, 20min att segla tvärs över hela kartan är mycket

Medlem

enda spelet i serien som jag orkat spela mig igenom är 1an och det var riktigt jävla tråkigt de sista 5 timmarna, spelade endast för storyn.

Medlem
Skrivet av booNZXTood:
Skrivet av Lillasandra:

20 minuter......som det vore lång tid

Jo faktiskt, om man tänker på det, tar ungefär 10min att köra runt hela gta v, 20min att segla tvärs över hela kartan är mycket

morrowind en ände till andra timmar...daggerfall ena änden till andra en oändlighet

Medlem
Skrivet av Lillasandra:
Skrivet av booNZXTood:
Skrivet av Lillasandra:

20 minuter......som det vore lång tid

Jo faktiskt, om man tänker på det, tar ungefär 10min att köra runt hela gta v, 20min att segla tvärs över hela kartan är mycket

morrowind en ände till andra timmar...daggerfall ena änden till andra en oändlighet

Oblivion från ena sidan till andra på häst är väl inte mer än 5 minuter och Skyrim ena sidan till andra på häst är väl 8 minuter eller något sånt.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Inaktiv

Tvärs över Altis är ett par mil.

Blir långt att springa:
http://www.youtube.com/watch?v=DtvIYGFz7og


signatur

Heja Syrien och Bashar Al-Assad! Ner med Al-Ciada!
-- Du får inte tumma ditt egna inlägg --

Medlem

Jag är lite tveksam. Å ena sidan håller jag AC 2 och Brotherhood som två av de bästa spelen den här generation, å andra sidan så var både Revelations och 3 oerhört långtråkiga. Jag orkade inte ens spela klart trean...

Medlem
Skrivet av Lillasandra:
Skrivet av booNZXTood:
Skrivet av Lillasandra:

20 minuter......som det vore lång tid

Jo faktiskt, om man tänker på det, tar ungefär 10min att köra runt hela gta v, 20min att segla tvärs över hela kartan är mycket

morrowind en ände till andra timmar...daggerfall ena änden till andra en oändlighet

Till fots då eller?^^

Medlem
Skrivet av Lillasandra:
Skrivet av booNZXTood:
Skrivet av Lillasandra:

20 minuter......som det vore lång tid

Jo faktiskt, om man tänker på det, tar ungefär 10min att köra runt hela gta v, 20min att segla tvärs över hela kartan är mycket

morrowind en ände till andra timmar...daggerfall ena änden till andra en oändlighet

Timmar tar det knappast.

Att jämföra med daggerfall är lika dumt som att jämföra med minecraft.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

20 minuter är inte lång tid men det duger la:D

Medlem

därför jag inte spelar dessa spelen, får bara ångest över allt jag INTE gör

Medlem
Skrivet av booNZXTood:
Skrivet av Lillasandra:

20 minuter......som det vore lång tid

Jo faktiskt, om man tänker på det, tar ungefär 10min att köra runt hela gta v, 20min att segla tvärs över hela kartan är mycket

Och vad tror du går snabbast en bil eller ett segelfartyg?

Medlem
Skrivet av Killcani:
Skrivet av booNZXTood:
Skrivet av Lillasandra:

20 minuter......som det vore lång tid

Jo faktiskt, om man tänker på det, tar ungefär 10min att köra runt hela gta v, 20min att segla tvärs över hela kartan är mycket

Och vad tror du går snabbast en bil eller ett segelfartyg?

Nä men att (segla tvärs över) och ta 20min är bra, köra (runt) gta tar 10min

Medlem

Tror ni världen kommer bli större än Far cry 3?

Medlem
Skrivet av Killcani:
Skrivet av booNZXTood:
Skrivet av Lillasandra:

20 minuter......som det vore lång tid

Jo faktiskt, om man tänker på det, tar ungefär 10min att köra runt hela gta v, 20min att segla tvärs över hela kartan är mycket

Och vad tror du går snabbast en bil eller ett segelfartyg?

Sloop ca 13 knop.
Volvo 240 ca 80 knop.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Poängen här är väl att världens omfattning kommer att vara av betydelse för upplevelsen. Det vill säga att man inte kommer att kunna zippa fram och tillbaka på världskartan för att vara överallt samtidigt utan planering.

Medlem
Skrivet av booNZXTood:

Första AC jag har förbokat sen AC1, tycker det ser jävligt bra ut ska bli kul att få spela igenom det precis köpt AC3 och alla dlc's och lirar igenom för tillfäligt bra spel

Köp AC2 och AC:B absolut mina favorit AC spel. Spelat alla flertal gånger både på pc xbox 360 och ps3. AC1 and bra story och bättre stealth element men det var för repetivt. AC:R är bra och meh om du vill få Desmonds full story så do it. Passa på och köp det på nästa steam rea. Bestämde mig för ett tag sen när det var på rea att skaffa alla på PC för under 50€ värt

Medlem
Skrivet av schmuttah:

enda spelet i serien som jag orkat spela mig igenom är 1an och det var riktigt jävla tråkigt de sista 5 timmarna, spelade endast för storyn.

Intressant att veta.

Medlem
Skrivet av Lesnitsky:
Skrivet av schmuttah:

enda spelet i serien som jag orkat spela mig igenom är 1an och det var riktigt jävla tråkigt de sista 5 timmarna, spelade endast för storyn.

Intressant att veta.

Den underliggande meningen var att det inte spelar någon roll hur stort ac: black flag är. Det kommer endå suga apballe.

Medlem
Skrivet av schmuttah:
Skrivet av Lesnitsky:
Skrivet av schmuttah:

enda spelet i serien som jag orkat spela mig igenom är 1an och det var riktigt jävla tråkigt de sista 5 timmarna, spelade endast för storyn.

Intressant att veta.

Den underliggande meningen var att det inte spelar någon roll hur stort ac: black flag är. Det kommer endå suga apballe.

1an är det enda du spelat och det sämsta i serien. Kom inte och påstå att du kan spå framtiden, ingen i världen utom dom som spelat hela spelet och jobbar med det kan säga om det blir dåligt, bra eller rent av ett mästerverk. Hatar alla whiners på FZ som drar slutsatser av spelet innan ni spelat ut det. Ta CoD som exempel alla hatar det utan att ha spelat dom senaste. Grymt underskattad spelserie

Medlem
Skrivet av Lesnitsky:
Skrivet av schmuttah:
Skrivet av Lesnitsky:
Skrivet av schmuttah:

enda spelet i serien som jag orkat spela mig igenom är 1an och det var riktigt jävla tråkigt de sista 5 timmarna, spelade endast för storyn.

Intressant att veta.

Den underliggande meningen var att det inte spelar någon roll hur stort ac: black flag är. Det kommer endå suga apballe.

1an är det enda du spelat och det sämsta i serien. Kom inte och påstå att du kan spå framtiden, ingen i världen utom dom som spelat hela spelet och jobbar med det kan säga om det blir dåligt, bra eller rent av ett mästerverk. Hatar alla whiners på FZ som drar slutsatser av spelet innan ni spelat ut det. Ta CoD som exempel alla hatar det utan att ha spelat dom senaste. Grymt underskattad spelserie

Agreed på every point:)

1
Skriv svar