Följ med på en guidad tur i Batman: Arkham Origins

Robot
Följ med på en guidad tur i Batman: Arkham Origins
Följ med på en guidad tur i Batman: Arkham Origins

signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Ser ut som arkham city fast med snö

Skribent
Skrivet av Thunde:

Ser ut som arkham city fast med snö

Vore rätt konstigt annars. Inte snöbiten alltså


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Tror jag sparar mig till på fredag

Sicken täskig lipsync kommer ändå bli hur kul som helst


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Är det samma grafikmotor som dess föregångare?

Medlem

jag har pre-orderat det på steam men någon som vet om man kan pre-loada det också??


signatur

Lite Dyrare Lite Finare

Skrivet av Warfighter320:

Är det samma grafikmotor som dess föregångare?

Garanterat


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Ja man får ju verkligen hoppas detta är från någon månad tillbaka minst, ser ju förjävligt ut med lipsync, Var det bara jag eller var det sjukt mycket stuttering i vissa sekvenser när han vrider kameran?

Btw hur kommer det sig att det är nya utvecklare? Gick väl knappast dåligt för dom förra utvecklarna? Och riktigt hur mycket har dom nya utvecklarna gjort med tanke på att det mer eller mindre ser ut som det förra?

Inaktiv

Herregud frameraten de sista 6-7 minutrarna, den ligger ju på 10-15 !!

Detta måste till och med konsolspelare tycka är ospelbart ? ?

Skrivet av Deli:

Var det bara jag eller var det sjukt mycket stuttering i vissa sekvenser när han vrider kameran?

Konsol gameplay?!

Skrivet av Deli:

Btw hur kommer det sig att det är nya utvecklare? Gick väl knappast dåligt för dom förra utvecklarna? Och riktigt hur mycket har dom nya utvecklarna gjort med tanke på att det mer eller mindre ser ut som det förra?

Tror de var upptagna med nåt annat och överlät Batman till några andra de litade på

De fick väll alla verktyg från Arkham City och gjorde sin grej därifrån


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av Deli:

Btw hur kommer det sig att det är nya utvecklare? Gick väl knappast dåligt för dom förra utvecklarna? Och riktigt hur mycket har dom nya utvecklarna gjort med tanke på att det mer eller mindre ser ut som det förra?

Allt tyder på att de jobbar på uppföljaren av Arkham City just nu, och det drar väl ut på tiden så utgivaren ville ha ett annat Batman-spel emellan. Kevin Conroy har ju medgivit att han jobbar med "nästa Arkham-spel" och att det inte är Origins.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

PC och Wii u versionen försenad 2 veckor.......fan hade totalt missat det

Edit Gäller tydligen bara de fysiska spelen så en avbeställning och en nybeställning senare så är jag glad igen

+ att jag tjänade 15 kr hihi


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Vilken Batman skurk vill vi se nästa gång?


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

1
Skriv svar