Travis Fimmel är aktuell för huvudroll i Warcraft-filmen
Hoppas bara inte han har den sämsta engelskan i WC också.
Retar mig också på det i Vikings. Men han är ju från Australien så det borde inte vara något problem.
I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg
Man vill ju givetvis hoppas på att detta löser sig. Men varför gör man en filmatisering, ärligt talat?
Vi har sett Blizzards talang för trailers och intros. Jag ser hellre att de gör animation än en filmatisering. Alla dagar.
Men tänk så blir det här något helt otroligt skarpt! Visst, att se det i animerat format skulle vara mer ett "safe card". Men jag ser hellre en riktig filmatisering. Efter så många år i ett animerat universum, så ser jag verkligen fram emot det här! Hoppas verkligen på något spektakulärt.
Bra att castingen knappt är klar nu när spelet är döende..
Spelet? Döende? Hah! Ja, det har tappat subscribers, men det är ändå miljontals spelare kvar. Och med tanke på att det är jävligt billigt att hålla ett sådant spel vid liv nuförtiden jämfört med för tio år sedan, så hade långt under en miljon spelare räckt för att spelet skulle kunna klara sig. När det bara finns några hundratusen spelare kvar, då kan vi börja diskutera WoWs död. Tills dess så är det bara acceptera läget, att det spelet aldrig kommer dö.
Hoppas bara inte han har den sämsta engelskan i WC också.
Retar mig också på det i Vikings. Men han är ju från Australien så det borde inte vara något problem.
Precis, killen kan tala engelska. Anledningen till att de pratar skumt i Vikings är att de försöker få in en liten fornnordisk brytning på dem.
Bra att castingen knappt är klar nu när spelet är döende..
Spelet? Döende? Hah! Ja, det har tappat subscribers, men det är ändå miljontals spelare kvar. Och med tanke på att det är jävligt billigt att hålla ett sådant spel vid liv nuförtiden jämfört med för tio år sedan, så hade långt under en miljon spelare räckt för att spelet skulle kunna klara sig. När det bara finns några hundratusen spelare kvar, då kan vi börja diskutera WoWs död. Tills dess så är det bara acceptera läget, att det spelet aldrig kommer dö.
När ett spel tappar 1-2 miljoner spelare om året och har gjort detta stadigt under de tre senaste åren så kan man absolut tala om det som döende, om inte annat så är det solklart att spelarna tappar intresset i det. Således känns det rätt mossigt att släppa en film sisådär 11 år efter spelets initiala release (när castingen knappt är färdig så tror jag att en 2014-premiär är utesluten).
Bra att castingen knappt är klar nu när spelet är döende..
Spelet? Döende? Hah! Ja, det har tappat subscribers, men det är ändå miljontals spelare kvar. Och med tanke på att det är jävligt billigt att hålla ett sådant spel vid liv nuförtiden jämfört med för tio år sedan, så hade långt under en miljon spelare räckt för att spelet skulle kunna klara sig. När det bara finns några hundratusen spelare kvar, då kan vi börja diskutera WoWs död. Tills dess så är det bara acceptera läget, att det spelet aldrig kommer dö.
När ett spel tappar 1-2 miljoner spelare om året och har gjort detta stadigt under de tre senaste åren så kan man absolut tala om det som döende, om inte annat så är det solklart att spelarna tappar intresset i det. Således känns det rätt mossigt att släppa en film sisådär 11 år efter spelets initiala release (när castingen knappt är färdig så tror jag att en 2014-premiär är utesluten).
När spelet hamnar under 1-2 miljoner spelare så kan vi börja snacka om "döende". WoW har fortfarande fler spelare än något annat subscription-baserat mmo någonsin. Många gånger fler än vad som öht krävs för att gå runt med vinst. Och skulle WoW tappa så mycket spelare att det börjar bli krisigt, så lär de bara gå F2P -- och sekunden WoW går F2P så kommer miljontals komma tillbaka igen. Det spelet kommer inte dö inom de närmsta åren, tro mig.
Bra att castingen knappt är klar nu när spelet är döende..
Spelet? Döende? Hah! Ja, det har tappat subscribers, men det är ändå miljontals spelare kvar. Och med tanke på att det är jävligt billigt att hålla ett sådant spel vid liv nuförtiden jämfört med för tio år sedan, så hade långt under en miljon spelare räckt för att spelet skulle kunna klara sig. När det bara finns några hundratusen spelare kvar, då kan vi börja diskutera WoWs död. Tills dess så är det bara acceptera läget, att det spelet aldrig kommer dö.
När ett spel tappar 1-2 miljoner spelare om året och har gjort detta stadigt under de tre senaste åren så kan man absolut tala om det som döende, om inte annat så är det solklart att spelarna tappar intresset i det. Således känns det rätt mossigt att släppa en film sisådär 11 år efter spelets initiala release (när castingen knappt är färdig så tror jag att en 2014-premiär är utesluten).
När spelet hamnar under 1-2 miljoner spelare så kan vi börja snacka om "döende". WoW har fortfarande fler spelare än något annat subscription-baserat mmo någonsin. Många gånger fler än vad som öht krävs för att gå runt med vinst. Och skulle WoW tappa så mycket spelare att det börjar bli krisigt, så lär de bara gå F2P -- och sekunden WoW går F2P så kommer miljontals komma tillbaka igen. Det spelet kommer inte dö inom de närmsta åren, tro mig.
Hamnar WoW på runt 1 miljon spelare så är det imo att betrakta som dött, det tyder absolut på att intresse saknas för filmen. Tills dess är det döende, det handlar ju knappast om en tillfällighet att miljontals spelare lämnar det varje år..