Heavenly Sword blir film

Robot
Medlem
Heavenly Sword blir film

Som jag har väntat på denna film! Jag längtar så.

Medlem

God of war inspirerat (med kvinnlig huvudkaraktär) med sin wierd side-kick..

Medlem

Heavenly Sword är ett av få spel till PS3 som jag inte har gjort mig av med. Älskade storyn i spelet och ser med spänning fram emot filmen Heavenly Sword 2 till PS4 är nästan för mycket att hoppas på men jag hoppas lite ändå

Medlem
Medlem

Älskar spelet

Inaktiv

Hade gärna sett filmen i "anime" stil dock.

Medlem

Oooh, det här kan bli riktigt trevligt! Heavenly Sword var det första spelet jag köpte till min Ps3a när jag fortfarande var en liten tonåring och studiebidraget trillade in!

Inaktiv

Trailern gjorde mig lite besviken. Kändes liksom lite...Torvtig.

Medlem

Verkar riktigt intressant!

Det är egentligen så HÄR World of Warcraft filmen borde göras...

Edit: Fast med Blizzard kvalité då!

Medlem

Ser förjävla taskigt ut.

Medlem

Visst ser det billigt ut. Men vill man göra en film baserat på ett intressant spel/story får man nog ta en liten budget-cut. Så tummen upp ändå. Mycket hellre detta än en Uncharted film för 200 milj$ som är national treasure fast med typ Mark Wahlberg.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Ser B ut, tyvärr, men älskade spelet så får hålla tummarna

Medlem

Sämsta animeringen jag sett på länge....om man ska göra en sån där animering ska filmen se ut som blizzards filmer gör annars kan man like gärna strunta i det eller göra en anime animering på det imo.


signatur

Dont force your weakness upon me!

Medlem

Är det bara jag eller såg inte spelet bättre ut än det här? Sen är det ju riktigt uselt att de inte har Andy Serkis som skurken! Älskar spelet hoppas filmen blir skoj.

Medlem

Mnh, ok, jag brukar gilla animerat, men det här var ju ingen Beowulf kvalitet iallafall :/ Såg mer ut som halvdana mellansekvenser från ett spel tyvärr.

Medlem

Oavsett hur filmen blir så står spelet stolt som ett av de första spelen till PS3 men ändå ett av de bästa story spelen och fritt från mjölkiga cash-in uppföljare.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

1
Skriv svar